KaWaReZ |
2-1-2004 13:07 |
Posts: 20582 |
die achterrem .. is dat niet een heeeeeel oud ontwerp ??
anyway, aonder gasnaald zou ie iig WEL stationair moeten lopen, assie dat dan niet deed
(correct me if im wrong )
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
LLLoonY |
2-1-2004 13:16 |
Posts: 382 |
voelen of er speling zit op de krukas, op en neer en zijdelings (zijdelings mag een heel klein beetje )
|
|
- keep on shifting - |
|
Sampers |
2-1-2004 13:24 |
Posts: 1231 |
dan moet je cilinder der toch af??
|
|
marginaal is terminaal | tsjek http://www.brommerforum.nl/showtopic/21017 |
|
Blorn |
2-1-2004 13:27 |
Posts: 13825 |
Jah.
|
|
|
|
huh |
2-1-2004 13:27 |
Posts: 1755 |
Speling op big-end kun je nie voelen bij je vliegwiel...alleen speling op de krukaslagers kun je daar voelen.
Speling op big-end controleer je door het boeltje in TDC te zetten en dan aan je drijfstang hengsten, als daar speling op zit...nie kopen
Maja, knap als je dat kan controleren met de cilinder dr nog op.
|
|
|
|
Blorn |
2-1-2004 13:29 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: huh
Maja, knap als je dat kan controleren met de cilinder dr nog op.
Kop eraf, zuiger in ODP, en proberen te draaien aan vliegwiel.. Krijg je wel een indruk of ie nog goed is ofniet.
|
|
|
|
mr200r |
2-1-2004 13:44 |
Posts: 5122 |
ff een vraagje,
als je in belgie een brommer koopt krijg je er
paoieren bij.In duitsland ook als dit nu eens een duitse rg gamma is heb jij dan ook geen
probleem.jullie hebben wel de 125 wet is een 80
legaal?
|
|
mr200r |
|
LLLoonY |
2-1-2004 13:47 |
Posts: 382 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
ff een vraagje,
als je in belgie een brommer koopt krijg je er
paoieren bij.In duitsland ook als dit nu eens een duitse rg gamma is heb jij dan ook geen
probleem.jullie hebben wel de 125 wet is een 80
legaal?
zolang dit een 50cc is, is er volgens mij geen probleem... papieren zijn alleen maar goed om te bewijzen dat de brommer niet gestolen is... en als het een 80cc is dan kan je er niet mee rijden op je zestien als een b-klasse brommer...
maar dat moet dan volgens mij ook geen problemen geven als je je autorijbewijs hebt... (dan mag je (MAX)125cc rijden)
geeft volgens mij niet echt veel problemen...
edit: aangezien die gast zegt dat het een 50cc is (al dan niet op een teruggetuned blok, daar weet ik nogaltijd niets van) en er papieren bijzijn dan zal die waarschijnlijk wel legaal zijn. vanavond als ik hem zie vraag ik of het belgische of duitse papieren zijn, sta ik ook al een stap verder mee...
Dit bericht is ge-edit door LLLoonY op 2-1-2004 13:49
|
|
- keep on shifting - |
|
Grischnakh |
2-1-2004 14:14 |
Posts: 1369 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: LLLoonY
idd mooi ding...
wat hij mij moet kosten ? 1 mt'tje
nee ze zijn niet in nederland ingevoerd, maar dat boeit mij toch niet (ben belg)
maar nog niemand die een oplossinkje heeft rond het probleem met mijn blok ? mssn ff een tsx-rijder die kan kijken welke code er op zijn blok staat ? (het schijnt hetzelfde blok te zijn...)
heb ff op mijn rg blokkie gekeken das een normale 80cc:
0109-106 23
normaal tsx blok
A113-121912
Zal dus een 50 blok kunnen zijn, hier op het forum heeft iemand een 50cc lc blok, misschien heeft hij dezelfde code.
|
|
|
|
BlackIce |
2-1-2004 14:35 |
Posts: 326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Grischnakh
heb ff op mijn rg blokkie gekeken das een normale 80cc:
0109-106 23
normaal tsx blok
A113-121912
Zal dus een 50 blok kunnen zijn, hier op het forum heeft iemand een 50cc lc blok, misschien heeft hij dezelfde code.
op men beide tsw lc blokjes is nr weggeveild, anders had ik je ze kunnen geven
maar je kan ook gewoon naar suzuki bellen
heb ik ook al gedaan voor blok nr's
|
|
Suzuki - Ride the winds of change |
|
bart de schakelgek |
2-1-2004 14:38 |
Posts: 5987 |
moet je gebruiken voor in de sobw man! zijn ze volgens mij wel geschikt voor
verder is dat gewoon het belgische tsx50 watergekoeld blok hoor
|
|
Limburger |
|
SIWWN |
2-1-2004 14:41 |
Posts: 7079 |
Ding is net zoa vet
Mooi stuurtje zit erop
Hoeveel liter kan er in die tank trouwens?
|
|
|
|
marcel |
2-1-2004 15:52 |
Posts: 1533 |
ik vind dat bloknummer eerder op een honda nummer lijken
|
|
|
|
LLLoonY |
2-1-2004 16:37 |
Posts: 382 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek
moet je gebruiken voor in de sobw man! zijn ze volgens mij wel geschikt voor
verder is dat gewoon het belgische tsx50 watergekoeld blok hoor
je bent er zeker van ? lc 50 suzuki blok?
dat is dan ook ok
(suzuki belgi? is namelijk niet bereikbaar tot 5 januari, nieuwjaarsverlof...)
ja siwwn ik vind hem zo ook al vet genoeg
die tank ? de gewone rg heeft 11L ik denk wel dat die ongeveer gelijk is...
Dit bericht is ge-edit door LLLoonY op 2-1-2004 16:41
|
|
- keep on shifting - |
|
Blijhoofd |
2-1-2004 16:53 |
Posts: 7378 |
tis gelijk aan tsx lc blok......
en aan ac blok bijna identiek
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|