Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Cilindertje gescheurd :(

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 613 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14451 - Cilindertje gescheurd :(
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2229 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

joep 31-12-2003 16:28 Print reply
Posts: 76
en daarom koop ik ook maar een nieuw cilindertje.....
 
Neonlampje 31-12-2003 17:23 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Cil kan je weggooien, de bus zal ook vervormd zijn, ze zou het kunnen dichtlassen en cilinder wat opboren, dan kan het misschien nog..
idd, gewoon ff dicht lassen..
en de cilinder.. oach, mayb wat krom.. slijpen zal wel niets worden..
hardchroom hof, 125 euro heb jij n nieuw nika wandje
 
Blorn 31-12-2003 17:34 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: F!ump

mss domme vraag, maar ziet er uit als een barst, kan je daar geen kwak vloeibare pakking op strijken?
Er komt ong 2 bar op je koelingssysteem..
 
theredone51 31-12-2003 18:34 Print reply

Posts: 2506
gewoon lassen, gietijzer is te lassen, heb ik ook gedaan
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Neonlampje 31-12-2003 18:55 Print reply

Posts: 14825
Dit is aluminium..
Gietijzer is erg slecht te lassen hoor!

btw je kunt het repareren met vloeibaar aluminium, en dan geen kneedbaare defcon maar vloeibare!
kun je er doorheen gieten zegmaar.. eerst ff zorgen dat je de bovenste oxide-laag wegpeutert oid.. zilverlassen wil btw ook nog wel eens een optie zijn...

Maar als hij scheurt vanwege de temperatuur is de cilwand vast ook krom hoor!
 
POM 31-12-2003 19:13 Print reply

Posts: 757
als een nieuwe cilinder niet te duur is anders geef je geld uit en mislukt het das zonde
 
Neonlampje 31-12-2003 19:14 Print reply

Posts: 14825
maar.. strax werkt het...
 
Guidoke 31-12-2003 19:43 Print reply

Posts: 156
Dom he, water in je koelsysteem. Niet alleen omdat je cilinder kan scheuren bij vorst, maar ook omdat je hele troep gaat roesten en omdat je waterpomp dan naar de klote kan gaan omdat koelvloeistof een smerende werking heeft!
 
Hoe moet dat op een computer?
Blorn 31-12-2003 19:45 Print reply

Posts: 13825
Weinig spul dat bij mij gaat roesten in koelingssyteem hoor, eerder oxideren....
 
BlizzarD 31-12-2003 19:53 Print reply

Posts: 2050
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Weinig spul dat bij mij gaat roesten in koelingssyteem hoor, eerder oxideren....



 
Koos non-brommerloos!
scheurijzerr 31-12-2003 19:56 Print reply
Posts: 419
hahaha oxideren<---->roesten

Blorn heeft zeker alu cilinder of niet?

Dit bericht is ge-edit door scheurijzerr op 31-12-2003 19:57
 
joep 1-1-2004 12:22 Print reply
Posts: 76
ik ga echt geen moeite meer doen voor dat cilindertje, dit is gewoon een goede aanleiding om eens een 70cc'tje te kopen
en water gebruik ik meestal als ik bezig ben met sleutelen... is zonde om iedere keer kvs weg te gooien... is gwoon makkelijker en goedkoper om water te gebruiken...
en de cilinder is gietijzer dus GEEN alluminium...
 
Tsxdude AKU MicheL 1-1-2004 14:53 Print reply

Posts: 10676
ik vang zulke dingen altijd gewoon op in een flesje en doe het er dan weer in
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blorn 1-1-2004 16:18 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scheurijzerr

hahaha oxideren<---->roesten

Blorn heeft zeker alu cilinder of niet?

Dit bericht is ge-edit door scheurijzerr op 31-12-2003 19:57
Aluminium roest niet...
 
Martijn 1-1-2004 23:52 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joep

is gwoon makkelijker en goedkoper om water te gebruiken...



mwah..tis maar hoe je het bekijkt he blijkbaar ben je nu dus niet echt goedkoper uit...das net zoiets als afgewerkte olie in je blok gooien...is ook goedkoper

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 2229 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved