Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG
Met een gemiddeld blok proberen ze daar ook een heel seizoen mee te rijden(excl. zuigers ed. he), afhankelijk van de klasse
(correct me if i'm wrong)
eum van mij was het eerder om de 3 weken ALLE lagers vernieuwen en koppeling bijspannen- nieuwe platen eigenlijk rijden ze een heeljaar meestal met 2 blokken eentje dat in reviwie ligt - ander in frame . opgevoerdt blok rijdt HARD maar SLIJT ook hard - lagers zijn lagers . zuigers zijn zuigers . vooral kwaliteit van opvoermateriaal doet er toe . en van versneliingsbakken. ik had een honda van 32.000 km had aar nioeuwe bak ingezet en verkocht . schakelde na 2.000 km terug rot . ken honda's die nooit een revisie bak krijgen en soepel schakelen . ken minarelli's die na 2.000 km kapot gaan en der die na 35.000 km nog goed gaan . dus rijstijl doet er wel toe . maar eerlijk gezegt is het simpel in motoren en brommers .
-japans redelijk snel maar oersterk
-italiaans zeer snel en zeer kwetsbaar .
dus ja am600 is een goed blok maar ze moet wel met meer zorg behandeldt worden dan een ander blok . eigenlijk ben ik voorstander van derbi blok . deze zijn hoogtoerig zoals italiaans maar sterk als japans
|