Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - AM6 goed of slecht ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 957 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14432 - AM6 goed of slecht ?
Pagina 6 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 13875 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart de schakelgek 30-12-2003 20:04 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

hmm reviceren is daarop het antwoord wellicht?


iets wat de meesten niet kunnen is mijn antwoord
 
Limburger
Blorn 30-12-2003 20:08 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

maareh beargumenteren jullie nou es wat jullie bedoelen met die 'hoge slijtage' bij moderne blokken....

wat oude blokken blijkbaar niet zouden hebben?

Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Verrotte baklagers bijvoorbeeld?

Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

hmm reviceren is daarop het antwoord wellicht?
Daan...
 
Daan Da Man 30-12-2003 20:09 Print reply
Posts: 2064
jah dat de lagers (snel?) slijten wil toch niet zeggen dat het blok kut is?

een circuit racer gooien ze bekant elke race een nieuw blok in....

als je begrijpt wat ik bedoel
 
Blorn 30-12-2003 20:17 Print reply

Posts: 13825
- Blok is dus gewoon brak opgebouwd
- Neeh dat doen ze niet
- Neeh ik geef je dus geen gelijk.
 
Daan Da Man 30-12-2003 20:18 Print reply
Posts: 2064
jij blij...
 
Pistonpen Paultje 30-12-2003 20:35 Print reply

Posts: 8678
Met een gemiddeld blok proberen ze daar ook een heel seizoen mee te rijden(excl. zuigers ed. he), afhankelijk van de klasse

(correct me if i'm wrong)
 
Superfunk 30-12-2003 20:38 Print reply

Posts: 1442
Ik vind am6 blokken slecht schakelen, bij me eigen vliegt ie wel is uit ze versnelling, of soms als ik schakel hoor je ''klonk'', en krijg hem moeilijk in ze vrij.
Geef mij maar mooi een honda blok(niet te seriues opvatten, maar toch honda rijdt soepel)
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
mcdronkz 30-12-2003 22:27 Print reply

Posts: 32777
iemand weet iets over am3 blokjes trouwens?
 
Ralf 30-12-2003 22:36 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

jah dat de lagers (snel?) slijten wil toch niet zeggen dat het blok kut is?



Als je telefoon na 3 weken kapot is, dan is het toch ook een kutding?
 
mcdronkz 30-12-2003 22:38 Print reply

Posts: 32777
- Onder welke brommers ze zitten
- Uit welk jaar ze komen
- Of ze ook in Nederland gevoerd zijn
- Zo nee, waar komen ze dan vandaan

en alle verdere info, maar daar ben ik sowieso benieuwd naar
 
Boerke [Mathieu] 30-12-2003 22:38 Print reply

Posts: 1501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

jij blij...


kheb maar 1 ding te zeggen

zoek iemand op die net zo koppig is als jou

en net zo geschift

alleen dat hij voor honda is

en ga dan lekker allebei in een gesticht je meningsverschil uitvechten

oja nu hou je me trouwens helemaal niet meer bij daantje
 
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!!
gonzales 30-12-2003 22:39 Print reply

Posts: 1319
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Met een gemiddeld blok proberen ze daar ook een heel seizoen mee te rijden(excl. zuigers ed. he), afhankelijk van de klasse

(correct me if i'm wrong)
eum van mij was het eerder om de 3 weken ALLE lagers vernieuwen en koppeling bijspannen- nieuwe platen eigenlijk rijden ze een heeljaar meestal met 2 blokken eentje dat in reviwie ligt - ander in frame . opgevoerdt blok rijdt HARD maar SLIJT ook hard - lagers zijn lagers . zuigers zijn zuigers . vooral kwaliteit van opvoermateriaal doet er toe . en van versneliingsbakken. ik had een honda van 32.000 km had aar nioeuwe bak ingezet en verkocht . schakelde na 2.000 km terug rot . ken honda's die nooit een revisie bak krijgen en soepel schakelen . ken minarelli's die na 2.000 km kapot gaan en der die na 35.000 km nog goed gaan . dus rijstijl doet er wel toe . maar eerlijk gezegt is het simpel in motoren en brommers .
-japans redelijk snel maar oersterk
-italiaans zeer snel en zeer kwetsbaar .
dus ja am600 is een goed blok maar ze moet wel met meer zorg behandeldt worden dan een ander blok . eigenlijk ben ik voorstander van derbi blok . deze zijn hoogtoerig zoals italiaans maar sterk als japans
 
burn your rubber not your soul
Blorn 30-12-2003 23:16 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

[...]


Als je telefoon na 3 weken kapot is, dan is het toch ook een kutding?
Jah ik geef toe, ik heb een kut telefoon.
 
asf-70 chris 30-12-2003 23:23 Print reply

Posts: 286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

[...]


Dit bericht is ge-edit door Daan Da Man op 30-12-2003 19:54


je lult me eruit

Nog een ding... juist dat schuiven van die uitlaat vond ik zo handig...

no more comments
 
r-e-l-o-a-d-e-d 600RR >> t
Rik 30-12-2003 23:43 Print reply

Posts: 3464
ehms nog een vraagje ik koop dus rv4 blok

en die gozer zegt dat ik er een rs startmotor bij krijg.. en dat past zegt hij

kan dit nou of niet?

bullet zei van wel maar misschien oud model rs startmotor ofzo?

Groetn
Rik
 

Dit topic is 13875 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved