brommercrazy |
28-12-2003 12:45 |
Posts: 2594 |
Zeker weten dat het een kundo uitlaat is, niet gewoon een ori derbi met een kundo sticker, anders moet ie namelijk de 100 toch wel halen.
Volgens mij zit er ook een begrenzing in het membraam, daar kun je ook effe naar kijken, en kijken of de sproeier goed is.
|
|
|
|
bart de scootergek |
28-12-2003 12:47 |
Posts: 8916 |
staat er 50 of 49 op je cilinder, als er 50 op staat heb je de langzame standaard cilinder. maar door de uitlaatpoort een beetje te bewerken kon je veel prestaties winnen, iemand van die groep uit zoetermeer had dat ook gedaan akrobatik volges mij. heb je 49 op je cilinder staan heb je een snelle, derbi cilinders zijn standaard dus niet altijd snel
|
|
Honda RC-33 |
|
LLLoonY |
28-12-2003 12:48 |
Posts: 382 |
als je veel vermogen hebt door te ontgrenzen en mssn een beetje op te drijven maar hij gaat geen reet vooruit en gaat hoog in toeren...
vergeet dan ook ff niet je tandwielverhouding aan te passen , ik weet niet of dit bij een derbi nodig is, maar bij mijn mt'tje trok ik in 1ste en 2de autowheelies mijn mijn 70cc eronder en nog steeds zelfde tandwielen van mijn 50cc-setup...
|
|
- keep on shifting - |
|
-Wheelie-Johie- |
28-12-2003 12:48 |
Posts: 2814 |
als je ff search er was 2 dage ngeleden over een kerle die zijn derbi zachter wou laten lopen dussse misschien deal met hem??????????????
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
renegade |
28-12-2003 12:52 |
Posts: 1064 |
ik ken meer mensen met dit probleem.. het lijkt wel een soort ontsteking van de cdi of zo.. die kerel hat idd ook een kundo op stad cil.. die kerel kwam niet boven die 9 000 toeren .. maar met een andere uitlaat ook al niet ...en het kan ook geen stand. uitlaat zijn zo als ze hier zeggen wat dan zat dat extreem dunnen pijpje er nog wel op. wat ook heel mis zou kunnen zijn.. das iig bij bidalot zo, dat ze begrenzg uit de fabriek komen dus dat er bij de uitlaat poort een vernouwing zit dat met las puntjes vast zit. en ook nog ergens in de demper.. kijk hier naar of toch echt de cdi
Dit bericht is ge-edit door flakfazer op 28-12-2003 12:54
|
|
flakfazer ==> renegade ( sonic powa) |
|
bart de scootergek |
28-12-2003 12:54 |
Posts: 8916 |
heb je mijn reply wel gelezen, als er 50 op de cilinder staat is de cilinder gewoon sloom , die hebben een hele kleine uitlaatpoort waardoor hij waarschijnlijk niet meer toeren kan maken, voor zover ik weet zijn derbi;s niet op de ontsteking begrensd
|
|
Honda RC-33 |
|
-jaZper- |
28-12-2003 13:00 |
Posts: 3841 |
dat kan, maar het kan goed zijn dat je CDI begrenst is, ik heb er 2 getest, de een kwam tot de 14.000 de ander niet eens bij de 11.00- dus dat scheeld wel wat, dat is trouwens voor de mb, heb niet echt veel verstand van die nieuwe schakels
|
|
groene motoren gaan harder |
|
bart de scootergek |
28-12-2003 13:03 |
Posts: 8916 |
als mr derbi dan eens reageerd op de vraag wat er op zijn cilinder staat. staat er 49 op is hij snel, staat er 50 op dan is dat de oorzaak van dat hij niet harder wil, en akrobatik matje kan dat bevestigen
edit: eindelijk iemand die het kon bevestigen
Dit bericht is ge-edit door honda cr80 op 28-12-2003 13:09
|
|
Honda RC-33 |
|
BlizzarD |
28-12-2003 13:08 |
Posts: 2050 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda cr80
staat er 50 of 49 op je cilinder, als er 50 op staat heb je de langzame standaard cilinder. maar door de uitlaatpoort een beetje te bewerken kon je veel prestaties winnen, iemand van die groep uit zoetermeer had dat ook gedaan akrobatik volges mij. heb je 49 op je cilinder staan heb je een snelle, derbi cilinders zijn standaard dus niet altijd snel
Klopt
derbi-matje heeft dit gedaan, en rijd nu met die langzame cilinder net iets boven de 90 op een motor teller
|
|
Koos non-brommerloos! |
|
mr.derbi |
28-12-2003 13:23 |
Posts: 8 |
Ik heb een 50cc cilinder.
|
|
|
|
LLLoonY |
28-12-2003 13:26 |
Posts: 382 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr.derbi
Ik heb een 50cc cilinder.
tuneugh die handel !
|
|
- keep on shifting - |
|
bart de scootergek |
28-12-2003 13:26 |
Posts: 8916 |
kijk oorzaak gevonden , nu kun je deze cilinder dus gaan tunen of je gaat op zoek naar een andere cilinder. de 49cc cilinder past ook gewoon, als deze erop zet heb je een ori cilinder die wel hard rijd.
|
|
Honda RC-33 |
|