Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - malossi DT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 841 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14357 - malossi DT
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1593 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

WoLdRiNG 27-12-2003 1:01 Print topicpost
Posts: 251
Ik heb een 70 cc malossi op m,n dt zitten das trouwens een 66 cc

Maar wie weet hier een adres waar ze zon cilinder kunnen aanpassen dat ie wat harder gaat. hij loopt nu ongeveer 85 90 ik heb een boss uitlaat en een 20 mm mik carb.

Duz wat ik zoek een adres en prijs wat het gaat kosten.

mzzl
 

-jaZper- 27-12-2003 1:06 Print reply

Posts: 3841
85, zo weinig?? das niet echt normaal voor een malossi hoor.
 
groene motoren gaan harder
KaWaReZ 27-12-2003 1:09 Print reply

Posts: 20582
je zoekt een tjoeningsbedrijf? of wil je em fatsoenlijk laten afstellen ??

*kuch*Lude*kuch*
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
-jaZper- 27-12-2003 1:11 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

je zoekt een tjoeningsbedrijf? of wil je em fatsoenlijk laten afstellen ??

*kuch*Lude*kuch*


of mijn bekende ''hak en zaag tuning''
 
groene motoren gaan harder
mikey 27-12-2003 1:11 Print reply
Posts: 2392
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

85, zo weinig?? das niet echt normaal voor een malossi hoor.


ervaring met een malossi op een DT? malossi's van tegenwoordig op een mt lopen ook maar 85/90 hoor

best lat je deze erges tunen maar niet eender waar, hier zijn dr wel een paar die goede adresjes kennen
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
WoLdRiNG 27-12-2003 1:15 Print reply
Posts: 251
Hij wil nu gewoon niet harder. Hij wil gewoon geen toeren draaien maar heeft wel veel trekracht, en is ook wel goed afgesteld. zijn er ook nog lui hirzo die ervaring met andere uitlaten hebben zoals proma gianelli of homoet.

 
mikey 27-12-2003 1:36 Print reply
Posts: 2392
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WoLdRiNG

Hij wil nu gewoon niet harder. Hij wil gewoon geen toeren draaien maar heeft wel veel trekracht, en is ook wel goed afgesteld. zijn er ook nog lui hirzo die ervaring met andere uitlaten hebben zoals proma gianelli of homoet.



kan je de vertandin nie veranderen? als hij dit heel goed trekt kan hij met een andere twv op top sneller zijn maar misschien wat verlies in trekkracht hebbe
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
rasta man 27-12-2003 8:32 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

je zoekt een tjoeningsbedrijf? of wil je em fatsoenlijk laten afstellen ??

*kuch*Lude*kuch*

*kuch*ZeN*kuch*Tjoening*kuch*
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
brommercrazy 27-12-2003 9:17 Print reply

Posts: 2594
85 90 is redelijk normaal, probeer is een gianelli uitlaat. En ik hoop dat je koppeling het houdt.
 
WoLdRiNG 27-12-2003 12:22 Print reply
Posts: 251
m'n koppeling houd het wel ik heb er net een vierplaats van een rd80 in gezet. Ik moet alleen dat k*t wormsetje nog veranderen.
 
Luc 27-12-2003 12:34 Print reply

Posts: 3590


ik weet niet of dit nu spam is oid; maar het is gewoon een user van deze site...

Neonlampje
 
kpotappel86 27-12-2003 12:43 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WoLdRiNG

Ik heb een 70 cc malossi op m,n dt zitten das trouwens een 66 cc

Maar wie weet hier een adres waar ze zon cilinder kunnen aanpassen dat ie wat harder gaat. hij loopt nu ongeveer 85 90 ik heb een boss uitlaat en een 20 mm mik carb.

Duz wat ik zoek een adres en prijs wat het gaat kosten.

mzzl


Mijn dtr liep ook niet harder dan 85 90 hoor yamaha is gewoon niet zo snel blijkbaar...
liep met homoet en 20mm mikuni en malossi "70"
kijk in me profiel voor de setup...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
huh 27-12-2003 12:51 Print reply
Posts: 1755
Malossi moet je in principe met je poten van afblijven, pas gaan tunen als je heeeel wanhopig bent

Zijn 2 oplossingen:
1) je kijkt of de kwaliteiten van je cilinder niet voor de volle 100% wordt gebruikt...dwz slechte afstelling of slechte uitlaat/kop...
2) je accepteert dat je cilindertje niet sneller kan.

 
DaveTSX 27-12-2003 13:02 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: huh

Malossi moet je in principe met je poten van afblijven, pas gaan tunen als je heeeel wanhopig bent

Zijn 2 oplossingen:
1) je kijkt of de kwaliteiten van je cilinder niet voor de volle 100% wordt gebruikt...dwz slechte afstelling of slechte uitlaat/kop...
2) je accepteert dat je cilindertje niet sneller kan.



echt zoeen onzin dat omdat het een malossi is is het snel en niet meer te tunen

Jah die frieten zijn gebakken met remia frituurvet DUS iedereen vind ze lekker!
aha

Als je bijvoorbeeld kijkt naar malossi voor TSX, die dingen zijn laagtoerig en sloom, mega kleine uitlaatpoort, loopt 85KM/h ongeveer. Na wat tunen kreeg ik er wel 105KM/h uit, en een heel wat hoogtoerigere cillinder.

Jah malossi moet je niet aankomen W8 veil gewoon ff het woord MALOSSI van je cillinder, en dremel er IMI in, dan mag het, want imi's zijn wel te tunen

Kijk gewoon hoe die poorten staan, en ga dan pas oordelen of ie te tunen is of niet. Maar niet op het merk...

Het zal me nix verbazen als die malossi voor op DT ook zo sloom is als op TSX, en dus WEL te tunen is.

Suc6!
 
http://www.2weird4u.com
SpeedyR 27-12-2003 14:18 Print reply

Posts: 1220
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

[...]


Mijn dtr liep ook niet harder dan 85 90 hoor yamaha is gewoon niet zo snel blijkbaar...
liep met homoet en 20mm mikuni en malossi "70"
kijk in me profiel voor de setup...


yamaha niet zo snel?? las ik dat goed? :-P

ik had zelf een yamaha dt met een snelle 50cc en 12mm mikuni met 100 sproeier,ding ging 80

een maat van me heeft ook een yamaha dt met 70cc polini en 14mm carb.en powerfilter en 95 sproeier,die gaat 90

dus ga mij niet vertellen dat ze zo traag zijn

 
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op......
huh 27-12-2003 14:23 Print reply
Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


echt zoeen onzin dat omdat het een malossi is is het snel en niet meer te tunen

Jah die frieten zijn gebakken met remia frituurvet DUS iedereen vind ze lekker!
aha

Als je bijvoorbeeld kijkt naar malossi voor TSX, die dingen zijn laagtoerig en sloom, mega kleine uitlaatpoort, loopt 85KM/h ongeveer. Na wat tunen kreeg ik er wel 105KM/h uit, en een heel wat hoogtoerigere cillinder.

Jah malossi moet je niet aankomen W8 veil gewoon ff het woord MALOSSI van je cillinder, en dremel er IMI in, dan mag het, want imi's zijn wel te tunen

Kijk gewoon hoe die poorten staan, en ga dan pas oordelen of ie te tunen is of niet. Maar niet op het merk...

Het zal me nix verbazen als die malossi voor op DT ook zo sloom is als op TSX, en dus WEL te tunen is.

Suc6!


Hallo zeg, ik val je toch nie persoonlijk aan ofzo

Tering man...ik zeg alleen dat Malossi over het algemeen gewoon goed afgewerkt is, timingen zijn goed berekent en ga zo maar door...gewoon een net cilindertje. Maar tuurlijk kun je dr sneller mee, ik ben geen idioot ofzo. Kheb de 70 Malossi van mn TSX ook bekeken en gezien dat dat een klein uitlaatpoortje is hoor

Martijn zn Malossi voor TSX liep trouwens dik 95 maar goed.

En mij kan het verder geen zak schelen in welk frituurvet mn friet wordt gemaakt.
 

Dit topic is 1593 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved