Wat je nog beter eens kan proberen: electrodenafstand vd bougie kleiner zetten (0,3/0,4mm) en evt een wat fatsoenlijkere bougie halen, met dunne electrode.
ik heb zelf een honda mtx-sh en ik had daar eerst de originele cdi op en die kwam niet hoger dan 7000 op top en nu heb ik er een helemaal bruine op van een honda mt5 geloof ik en die blaast um naar de 13000 op top.
setup is helemaal origineel trouwens.
dus mocht een cdi van een kymco niet werken kun je nog altijd zo'n donkerbruine cdi nemen.
ik heb zelf een honda mtx-sh en ik had daar eerst de originele cdi op en die kwam niet hoger dan 7000 op top en nu heb ik er een helemaal bruine op van een honda mt5 geloof ik en die blaast um naar de 13000 op top.
setup is helemaal origineel trouwens.
dus mocht een cdi van een kymco niet werken kun je nog altijd zo'n donkerbruine cdi nemen.
Hij is niet ori. In zun profiel staat dattie en 70cc proma erop heeft.
Hoe heb je dat dan precies gedaan?
Hoe heb je dat dan gedaan met onsteking onderbreken?
de remlichtschakelaar gaat naar de massa en naar de zwart/wit draad meer niet
(er zit bij mij nog een schakelaar tussen om het uit te zetten dat wordt nog leuk op de roller (agenten GVD kut brommer valt steeds uit met schakelen )
de remlichtschakelaar gaat naar de massa en naar de zwart/wit draad meer niet
(er zit bij mij nog een schakelaar tussen om het uit te zetten dat wordt nog leuk op de roller (agenten GVD kut brommer valt steeds uit met schakelen )
Dus als ik het goed begrijp onderbreekt ie de onsteking als je schakel, waardoor je de koppeling niet hoeft te gebruiken? maar je moet nog wel zelf schakelen?
mooi gedaan die uitlaat, ik zat er net van de week aan te denken om ook zoiets op mij mt te gaan doen maar iemand was me al voor dus. wat heb je nou pricies verandert aan de uitlaat
edit:
waar hoort die mk oorspronkelijk op?
Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 27-12-2003 16:01