Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Algemeen poortmap, timingen en tunen topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1079 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14350 - Algemeen poortmap, timingen en tune...
Pagina 44 van 52
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 50, 51, 52Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 79189 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondambx 26-7-2004 23:20 Print reply
Posts: 359
heeft iemand nog een mooie poortmap voor een malossi 93c lc voor een mbx hij is nog standaart
 
www.tipsforlife.nl/forum
bart de schakelgek 26-7-2004 23:21 Print reply

Posts: 5987
na de bm
heb ik die
 
Limburger
Ralf 26-7-2004 23:31 Print reply

Posts: 9073
welk type Malossi?
 
Ja Weh nou 26-7-2004 23:32 Print reply

Posts: 2242
ergens in dit topic staat er 1 effe door de pagina's scannen dus

http://www.brommerforum.nl/showtopic/14350/12

staat gelijk een mmooie samenvatting voor iedereen


Dit bericht is ge-edit door mt (12)5 op 26-7-2004 23:37
 
HTS Autotechniek
hondambx 27-7-2004 0:01 Print reply
Posts: 359
er staat iest van berette op ofzo. ik weet niet welk type dat dus is, ik zal binnenkort wel een poortmap maken
 
www.tipsforlife.nl/forum
hondambx 27-7-2004 0:03 Print reply
Posts: 359
en zijn er geen standaart dingen die je kunt veranderen waardoor die sneller wordt, ik weet dt je de uitlaatpoort 65procent van je boring is dus 53mm ofzo moet zijn , maar zijn er nog meer dingen, en moet de uitlaatpoort rond lopen of tegen vierkant aan, iemand een voorbeeld
 
www.tipsforlife.nl/forum
Bullet 27-7-2004 0:04 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondambx

en zijn er geen standaart dingen die je kunt veranderen waardoor die sneller wordt, ik weet dt je de uitlaatpoort 65procent van je boring is dus 53mm ofzo moet zijn , maar zijn er nog meer dingen, en moet de uitlaatpoort rond lopen of tegen vierkant aan, iemand een voorbeeld


uitlaatpoort 2cm omhoog gooien

dan kan ie echt boeken!
 
**My BungHole Will Speak Now**
-jaZper- 27-7-2004 0:07 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


uitlaatpoort 2cm omhoog gooien

dan kan ie echt boeken!


pfff, dan begindje cilinder theoretisch pas te trekken bij de 20.000 toeren, cool
 
groene motoren gaan harder
hondambx 27-7-2004 0:09 Print reply
Posts: 359
ik denk niet dat de krukas, cdi, onsteking enz dat aankunnen en leuk vinden. en hoe weet je dat ie dan 20000 toeren maakt hoe heb je dat berekent eigenlijk
 
www.tipsforlife.nl/forum
Bullet 27-7-2004 0:12 Print reply

Posts: 12150
10000 x ..cm = RPM

dus: 10000 x 2cm = 20.000 toeren


 
**My BungHole Will Speak Now**
Neonlampje 27-7-2004 0:48 Print reply

Posts: 14825
en toen kwam er een h??le grote olifant, en die spoot zo... dit wazige sprookje het bos uit
 
Leen 27-7-2004 0:51 Print reply

Posts: 26877
was die olifant niet toevallig 2.30 meter en half kalend?
 
Marthin 27-7-2004 0:55 Print reply

Posts: 6164
welk dinkie is het beste om de cilinder iets mee te bewerken, en dan gaat het mij voornamelijk om de uitlaatpoort.

http://www.dremeleur...7275952/Catalog/1074
 
xr600r 27-7-2004 0:56 Print reply
Posts: 82
Neonlampje 27-7-2004 0:58 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

was die olifant niet toevallig 2.30 meter en half kalend?
Meeste olifanten zijn kaal, anders had ik wel mammoet gezegt
 

Dit topic is 79189 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 44 van 52
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 50, 51, 52Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved