Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Algemeen poortmap, timingen en tunen topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 285 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14350 - Algemeen poortmap, timingen en tune...
Pagina 28 van 52
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 50, 51, 52Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 79815 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

[RRT] Lost-P 18-5-2004 10:19 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tomos 50

[...]

Ja ik begrijp et
Maar wat zou een goeie blowdown zijn voor voor een Tomos A35b automaatje?



Houdt je de rest allemaal origineel? Dan zou ik misschien rond de 20/25 gaan? echt niet hoger denk ik...( maar ik zeg al, ik heb verder niet zo gek veel ervaring met Automaatjes, dus misschien als iemand anders zoiets heeft van neeeej niet doen. Dan moet die t maar ff zeggen )
 
Chille Tune shit dan
MB-SpEeDfReAk 18-5-2004 11:27 Print reply
Posts: 612
Volgens mij heeft een maat van me ook een imi dremel, maar hoe lang duurt het bij jullie voordat je wat weggedremeld hebt, toen wij het deden kregen we bijna niks weg, misschien 0.2 mm ofzo, duurt echt lang...
 
88
[RRT] Lost-P 18-5-2004 11:30 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-SpEeDfReAk

Volgens mij heeft een maat van me ook een imi dremel, maar hoe lang duurt het bij jullie voordat je wat weggedremeld hebt, toen wij het deden kregen we bijna niks weg, misschien 0.2 mm ofzo, duurt echt lang...



tjah, ligt eraan op welke snelheid je m hebt staan! en t valt bij mij wel mee hoe langzaam t gaat dan, gewoon lekker snel laten draaien


(Edit: Typolio ofzo )

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 18-5-2004 11:31
 
Chille Tune shit dan
Tsxdude AKU MicheL 18-5-2004 13:01 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]



tjah, ligt eraan op welke snelheid je m hebt staan! en t valt bij mij wel mee hoe langzaam t gaat dan, gewoon lekker snel laten draaien


(Edit: Typolio ofzo )

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 18-5-2004 11:31


En natuurlijk welk matriaal je hebt...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Pingu 18-5-2004 13:08 Print reply
Posts: 1842
en wat voor freesjes
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Abarth-500 18-5-2004 13:11 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-SpEeDfReAk

Volgens mij heeft een maat van me ook een imi dremel, maar hoe lang duurt het bij jullie voordat je wat weggedremeld hebt, toen wij het deden kregen we bijna niks weg, misschien 0.2 mm ofzo, duurt echt lang...



tsja dan is het ten minste ook niet zo erg als je uitschiet h
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
Ja Weh nou 18-5-2004 14:25 Print reply

Posts: 2242
Wat mij opvalt is dat bij veel (alle mischien )cilinders de onderkant van de spoelers lager uitkomt dan de onderkant van de uitlaatpoort, makkelijker gezegt de uitlaatpoort komt helemaal open, en de spoelers niet.

Verder als je zuiger bv een mm lager komt dan je uitlaatpoort, mag je die mm in je cilinder bewerken, zodat je uitlaatpoort verder naar beneden openkomt?
 
HTS Autotechniek
Tsxdude AKU MicheL 18-5-2004 14:33 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5


Verder als je zuiger bv een mm lager komt dan je uitlaatpoort, mag je die mm in je cilinder bewerken, zodat je uitlaatpoort verder naar beneden openkomt?


Dat heeft zeker geen zin....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
arie-de-arier 18-5-2004 14:36 Print reply

Posts: 10000
waarom niet, uitleg?
 
Allah is beter
Ja Weh nou 18-5-2004 14:36 Print reply

Posts: 2242
wrom niet?

ok thanx


Dit bericht is ge-edit door mt (12)5 op 18-5-2004 14:47
 
HTS Autotechniek
Tsxdude AKU MicheL 18-5-2004 14:40 Print reply

Posts: 10676
Omdat het geen zin heeft om een uitlaatpoort naar beneden te halen, waarom dat amper tot geen zin heeft, omdat het verbrande mengsel het eerst in de bovenkant eruit geperst worden en als de zuiger op het onderste punt is, is het verbrande mengsel al weg en komt er al nieuw mengsel via de spoelers binnen....

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 18-5-2004 14:41
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Hans F 18-5-2004 14:46 Print reply
Posts: 4326
onderkant staat ook maar heel kort open, het zal heel weinig uitmaken (pos. of neg.)

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 18-5-2004 14:46
 
[RRT] Lost-P 18-5-2004 14:49 Print reply
Posts: 4578
idd
 
Chille Tune shit dan
Tomos 50 18-5-2004 16:21 Print reply

Posts: 925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]



Houdt je de rest allemaal origineel? Dan zou ik misschien rond de 20/25 gaan? echt niet hoger denk ik...( maar ik zeg al, ik heb verder niet zo gek veel ervaring met Automaatjes, dus misschien als iemand anders zoiets heeft van neeeej niet doen. Dan moet die t maar ff zeggen )

Ik heb een proma(gp) uitlaat en een barikit zuiger. Dus niet helemaal origineel.
En kan ik de uitlaatpoort wel gewoon 67% van de boring fresen?
En kan de uitlaatpoort ook nog iets omlaag?
 
Tsxdude AKU MicheL 18-5-2004 16:24 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tomos 50

[...]

En kan de uitlaatpoort ook nog iets omlaag?


Lees ff het stukje hierboven...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 79815 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 28 van 52
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 50, 51, 52Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved