Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zeta 70 vaag getuned dingetje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 787 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14334 - zeta 70 vaag getuned dingetje
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1079 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koen-z 25-12-2003 22:34 Print topicpost

Posts: 3702
kheb in me inlaat paar extra gaten zitten, waarschijnlijk roekeloos getuned. kweet niet of het rijd, brom nog nie in elkaar. maar dit is het geval:

als de zuiger op z'n onderste dooie punt staat kan je via de uitlaatpoort een klein zelf weggevreest inlaat gaatje zitten.. dit is tog komplete powerverneuking?? of hebben jullie daar andere gedachtes over.
 

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 25-12-2003 22:51 Print reply

Posts: 17929
das powerverlies jah

maar zet hem erop en probeer wie weet loopt het


anders ff wat extra voet pakkingen pakken
 
koen-z 25-12-2003 22:53 Print reply

Posts: 3702
nee, daar is het gat te groot voor.

kan je dat nie dicht stoppen met iets
 
Marthin 25-12-2003 22:56 Print reply

Posts: 6164
ja die kun je dichtstoppen.
er is bij de doe het zelf zaak een goedje te koop die je op metaal/ijzer of wat dan ook kun doen en die dan hard wordt en tot 1000 of 1200 graden heet kan worden.
ik kreeg het van de doe het zelf zaak een keer aangeboden toen er een gat in de cilinder voor de uitlaat geen schroefdraad meer in zat.

 
koen-z 25-12-2003 22:58 Print reply

Posts: 3702
ooh das wel beter
want dit is best mooi cilindertje..

zeta lc. benk wel zuinig op moet ook lekker lopen maar gewoon helemaal volproppen en beetje nettjes afschuren zodat hij rond is
 
Rik 25-12-2003 23:00 Print reply

Posts: 3464
haha marthin wat denk je zelf, je cilinderwand dicht gaan smeren? dit gaat nooit werken ivm uitzetten en andere eigenschappen van de 2 verschillende metaal dingen
 
koen-z 25-12-2003 23:00 Print reply

Posts: 3702
naja, het gaat om klijn gaatje.
 
Rik 25-12-2003 23:04 Print reply

Posts: 3464
probeer het eerst eens met pakkingen op te lossen
 
koen-z 25-12-2003 23:05 Print reply

Posts: 3702
heb jij pakking van <--> dik?
 
Martijn 25-12-2003 23:30 Print reply
Posts: 10000
ik heb 8 pakkingen onder mn ori MT cilinder gehad...liep best
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Pol de MT5 Crosser 26-12-2003 0:00 Print reply

Posts: 2892
ik zou gewon eerst er op gooien en daarna kan je dat gatje altijd nog dicht maken
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
-Niellesie- 26-12-2003 0:29 Print reply

Posts: 6454
heb je geen foto ervan???
 
allalallalallalalallalala
Coza_Noztra 26-12-2003 3:35 Print reply
Posts: 257
Een lokale bromboer hier verkoopt die LC zeta's nog. Kan anders wel es gaan vragen wat dat geintje moet kosten, zodat je kan gaan sparen voor een nieuwe
 
If you kiss too much ass, you will choke in the shit
Pingu 26-12-2003 8:12 Print reply
Posts: 1842
Je kunt dus 'intlaatgaatje' zien?? Toch niet gewoon boostpoort ofzo?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
barry 26-12-2003 10:46 Print reply

Posts: 7387
dat ' gaatje' zit in elke snelle cilinder bijna, dit is gewoon je boosterpoort

nee, het is niet zo als beide poorten openstaan dat al het mengsel direct de uitlaatpoort in stort.

door het 2takt princiepe (expansie uitlaat) gebeurt er dus niet dat er mengse direct via je inlaat of spoelpoorten zo je uitlaatpoort inlopen.

want zeg nou zelf. je zegt wel powerverlies omdat beide poorten tegelijk openstaan. maar als jij dat boosterpoortje ziet, staan de spoelpoorten dan ook al niet open? is toch precies hetzelfde...

verder geen zin om uit te leggen hoe het komt dat 99% van het mengsel niet de uitlaatpoort inloopt

edit: tenzij dit gat door een beunhaas zelf is bijgewerkt, en dus niet orgineel is. heb ik wel mijn twijfels of dat de prestaties ten goede komt...

Dit bericht is ge-edit door barry op 26-12-2003 10:48
 
He?
Tsxdude AKU MicheL 26-12-2003 10:51 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

dat ' gaatje' zit in elke snelle cilinder bijna, dit is gewoon je boosterpoort

nee, het is niet zo als beide poorten openstaan dat al het mengsel direct de uitlaatpoort in stort.

door het 2takt princiepe (expansie uitlaat) gebeurt er dus niet dat er mengse direct via je inlaat of spoelpoorten zo je uitlaatpoort inlopen.

want zeg nou zelf. je zegt wel powerverlies omdat beide poorten tegelijk openstaan. maar als jij dat boosterpoortje ziet, staan de spoelpoorten dan ook al niet open? is toch precies hetzelfde...

verder geen zin om uit te leggen hoe het komt dat 99% van het mengsel niet de uitlaatpoort inloopt

edit: tenzij dit gat door een beunhaas zelf is bijgewerkt, en dus niet orgineel is. heb ik wel mijn twijfels of dat de prestaties ten goede komt...

Dit bericht is ge-edit door barry op 26-12-2003 10:48


en als mensen het dan toch mss wel willen weten?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 1079 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved