Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Jullie mening over een gilera zulu...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 854 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14310 - Jullie mening over een gilera zulu....
Pagina 5 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 16180 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 25-12-2003 15:44 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Je vergelijkt nu de langzame Hondas met de snelle AM6jes.
Moet je ook de snelle (belgische) Hondas vergelijken met de snelle AM6jes.

Nu vergelijk je appelen met peren .


dan nog zijn die dingen gewoon veel sneller omdat ze nieuwer zijn
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Blukaap 25-12-2003 15:45 Print reply

Posts: 10006
Dus omdat het nieuw is werkt het hele 2-takt principe volslagen anders ?? .

Als je een keer na zou denken zou je misschien wat minder onzin uitkramen

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 25-12-2003 15:45
 
Bastila is lief
Martijn 25-12-2003 16:28 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Dus omdat het nieuw is werkt het hele 2-takt principe volslagen anders ?? .

Als je een keer na zou denken zou je misschien wat minder onzin uitkramen

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 25-12-2003 15:45


helemaal gelijk harrie...


btw...als iets 100kmph rijdt en het gaat 50k km mee...en het is dan 'stuk' ..wat versta je daaronder? (aan master of disaster)
ben jij btw oudiRS?

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
master of disaster_rs50 25-12-2003 16:30 Print reply
Posts: 1839
Daar versta ik versleten kruakaslagrs onder.
en die gozert ben ik niet.

 
lalalalalala i can't hear you
clkdtm 25-12-2003 16:31 Print reply

Posts: 121
kut brommer geen uitstraling niets sorry ik ga er niet meer worden aan vuil maken
 
master of disaster_rs50 25-12-2003 16:32 Print reply
Posts: 1839
kut tussen je benen,als je wat te zeggen hebt,zeg dan ook waarom.
 
lalalalalala i can't hear you
Daan Da Man 25-12-2003 16:33 Print reply
Posts: 2064
nieuwe technieken:

waterkoeling
carterinlaat
standaard volronde krukassen
lichtgewichtmaterialen IN blok
meer spoelingen
boostpoorten extra
korte slag krukassen+cylinders!
etc etc etc

EDIT: shit nu ga ik me mengen in die zinloze discussie ook... ik kon het niet laten... gezijk

Dit bericht is ge-edit door Daan Da Man op 25-12-2003 16:34
 
Soepkip 25-12-2003 16:36 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

nieuwe technieken:

waterkoeling
carterinlaat
standaard volronde krukassen
lichtgewichtmaterialen IN blok
meer spoelingen
boostpoorten extra
korte slag krukassen+cylinders!
etc etc etc

EDIT: shit nu ga ik me mengen in die zinloze discussie ook... ik kon het niet laten... gezijk

Dit bericht is ge-edit door Daan Da Man op 25-12-2003 16:34


Yeah, echte argumenten van onze trotse aanhanger van de "nieuwe stroming"

.....Eerlijk gezegd ben ik het wel met 'm eens maar vind ik de 'nieuwe' versnellingsbakken en koppelingen wel gaar.... (eigen ervaring )
 
Blijhoofd 25-12-2003 16:39 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Dus omdat het nieuw is werkt het hele 2-takt principe volslagen anders ?? .

Als je een keer na zou denken zou je misschien wat minder onzin uitkramen

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 25-12-2003 15:45


nee hoor je me dat zeggen,maar de cilinders etc zijn wel vernieuwd,voor bakken geld het zelfde

zeg niet dat het langer mee gaat,maar is wel makkelijker snel te krijgen
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Martijn 25-12-2003 16:40 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

nieuwe technieken:

waterkoeling
carterinlaat
standaard volronde krukassen
lichtgewichtmaterialen IN blok
meer spoelingen
boostpoorten extra
korte slag krukassen+cylinders!
etc etc etc

EDIT: shit nu ga ik me mengen in die zinloze discussie ook... ik kon het niet laten... gezijk

Dit bericht is ge-edit door Daan Da Man op 25-12-2003 16:34


dusseh...daan....wat is het voordeel van kortere slag-krukassen dan eigenlijk...


Dit bericht is ge-edit door Martijn op 25-12-2003 16:41
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Daan Da Man 25-12-2003 16:46 Print reply
Posts: 2064
meer vermogen bij gelijk zuigeroppervlak.
 
Martijn 25-12-2003 16:48 Print reply
Posts: 10000
vermogen = koppel x toerental...ff kijke...

mja...k...zou wel es kunnen idd...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Ja Weh nou 25-12-2003 16:51 Print reply

Posts: 2242
kzou de zulu nemen, want daar kun je lekker mee over drempels, en een keer door de perkjes raggen
 
HTS Autotechniek
KaWaReZ 25-12-2003 16:57 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

vermogen = koppel x toerental...ff kijke...

mja...k...zou wel es kunnen idd...



heb je dan niet heel snel een heel hoogtoerig geval ??
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Ja Weh nou 25-12-2003 16:59 Print reply

Posts: 2242
als je veel vermogen wil wel ja
 
HTS Autotechniek

Dit topic is 16180 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved