Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - brommer APK keuren?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1230 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14296 - brommer APK keuren?
Pagina 2 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8528 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-jaZper- 23-12-2003 19:48 Print reply

Posts: 3841
sjonge zeg, ze gaan niet lopen kutten om je vermogen, maar ze controleren je constructie van je brommer, of hij veilig genoeg is voor de weg, de mijne zal er dus nooit doorkomen, en hoe duur zal zoon boete zijn als je niet zoon belachelijk plaatje achterop heb zijn? kiss my ass klote wouten. illegaal 4 ever



Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 23-12-2003 19:50
 
groene motoren gaan harder
SendaMax 23-12-2003 19:49 Print reply

Posts: 1592
25cc???
hoe wou je daarmee vooruit komen???
 
Joscross 23-12-2003 19:49 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

sjonge zeg, ze gaan niet lopen kutten om je vermogen, maar ze controleren je construktie van je brommer, of hij vijlig genoeg is voor de weg, de mijne zal er dus nooit doorkomen, en hoe duur zal zoon boete zijn als je zniet zoon belachelijk plaatje achterop zijn? kiss my ass klote wouten. illegaal 4 ever

Ze gaan wel lopen kutten om je vermogen, de brommer MOET standaart zijn
 
suzuki rijder 23-12-2003 19:49 Print reply

Posts: 2322
o das weer lekker klote nouja ze moeten gewoon geld binnen krijgen maar ik maak er niet zoon heel groot probleem ik heb namelijk nog wel een standaard blokje voor mijn tsx liggen
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
-jaZper- 23-12-2003 19:51 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Ze gaan wel lopen kutten om je vermogen, de brommer MOET standaart zijn

dat zeg ik net, dan hebben ze pech gehad
ik betaal al 220 euro verzekering per jaar, vind ik al veel te veel

edit: paar ringen in de uitlaat, en oja die homoet en 20mm carb zijn standaart hoor, denk maar niet dat ze alle gegevens van een hondamb nog ergens hebben liggen ik ben hier de enige mb rijden in de regio en zelfs hier in zevenaar op het politiebureau vroegen ze of mijn uilaat standaart was (dikke homoet) maargoed. ff afkoelen, klote wouten ook ze verpesten je jeugd

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 23-12-2003 19:53
 
groene motoren gaan harder
TripleEdged 23-12-2003 19:52 Print reply

Posts: 506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TO THA MAXXX

25cc???
hoe wou je daarmee vooruit komen???


dat is anders best te doen, hoeveel cc is een sparta med?
als je ziet dat 50 cc met gemak 80 rijd, dan zal 25 cc de 30 toch ook wel halen of niet dan?
 
NSR JunK 23-12-2003 19:53 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

[...]

dat zeg ik net, dan hebben ze pech gehad
ik betaal al 220 euro verzekering per jaar, vind ik al veel te veel


jaja.. ji vind daar en dikke boete op krijgen dan wel oke.. maar paar sproeiertjes kopen is alweer te duur

zoooo moeilijk is dat tog niet? je zorgt gewoon dat je een standaart uitlaat+cil+carb hebt liggen wat al goed is afgesteld. die pleur je dr dan smorgens vroeg op. smiddags ga je um laten keuren en savonds wissel je de boel weer.
 
KaWaReZ 23-12-2003 19:54 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX Core

[...]


dat is anders best te doen, hoeveel cc is een sparta med?
als je ziet dat 50 cc met gemak 80 rijd, dan zal 25 cc de 30 toch ook wel halen of niet dan?


mn kawa hoort ori gewoon 85 te rijde

maar hier in NEDERLAND natuurlijk weer niet ?_?
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Joscross 23-12-2003 19:55 Print reply

Posts: 12501
Ik heb alle nieuwsitems afgelopen en niks gevonden
Nou weet ik niet meer of dit echt zo is of dat dit dat gelul was met 16 jarige op lichte motorfiets
Ik ga ff een mailtje naar anwb sturen
 
TripleEdged 23-12-2003 19:56 Print reply

Posts: 506
wat dacht je van tsx, die hoeren hebben het hele membraan weggehaald om hem nederlands ori te maken, en dan hou je nog over: 2 mini spoelpoortjes, 1 mini uitlaatpoort en 1 mini inlaatpoort van 12 mm

maar we gaan weer flink offtopic....


Dit bericht is ge-edit door TSX Core op 23-12-2003 19:57
 
DeAmOnChiLd 23-12-2003 19:57 Print reply
Posts: 875
ok om een boel verwarring uit de wereld te helpen hier komt her goede verhaal zo van de hoofdagent van verkeer hier in zaanstreek waterland.


er komt een frame en type registratie keuring,bij deze keruing worden het framenummer en het type van je brommer in een database gezet en krijg je dus ook een kenteken.

Dit is voornamelijk om gestolen brommers makkelijker terug te vinden en om brommers makkelijker te kunnen flitsen zodat er een exacte snelheid van de brommer is en geen niet compleet nauwkeurige rollerbank test.

het gezeur over helemaal std en dat soort dingen is nog niet aan de orde omdat dit veel te veel geld en tijd kost en ze dat niet hebben word er wel gekeken naar REMMEN EN VERLICHTING maar niet naar setup of snelheid.

et volume aan de uitlaat word wel gemeten en dat moet aan een bepaalde marge voldoen anders moet dit vervangen worden of naar beneden gehaald voor een goedkeuring.


zo dit was ongeveer een klein beetje het verhaal er is nog meer info maar ik heb niet alles onthouden het gaat dus niet om setup maar voornamelijk om framenummers op naam en dan dus met kenteken.
 
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url]
KaWaReZ 23-12-2003 19:58 Print reply

Posts: 20582
hmm....

kom je daar met je 125 cc

uhm.. denk dazze dan wel wat gaan zegge

maar wel beter.. geen rollerbanken meer....
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
-jaZper- 23-12-2003 19:58 Print reply

Posts: 3841
zoooo moeilijk is dat tog niet? je zorgt gewoon dat je een standaart uitlaat+cil+carb hebt liggen wat al goed is afgesteld. die pleur je dr dan smorgens vroeg op. smiddags ga je um laten keuren en savonds wissel je de boel weer. nee hoor je hebt gelijk, ff een 13mm keihin kopen en een 50cc org, laten honen voor 3 km rijden en ff een org uitlaat kopen, en latne we het maar niet hebben over mijn lucht filter gedoe, denk maar niet dat ze daar uberhoubt weten wat er allemaal standaart onder een mb hoort
 
groene motoren gaan harder
Grischnakh 23-12-2003 20:00 Print reply

Posts: 1369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DeAmOnChiLd

ok om een boel verwarring uit de wereld te helpen hier komt her goede verhaal zo van de hoofdagent van verkeer hier in zaanstreek waterland.


er komt een frame en type registratie keuring,bij deze keruing worden het framenummer en het type van je brommer in een database gezet en krijg je dus ook een kenteken.

Dit is voornamelijk om gestolen brommers makkelijker terug te vinden en om brommers makkelijker te kunnen flitsen zodat er een exacte snelheid van de brommer is en geen niet compleet nauwkeurige rollerbank test.

het gezeur over helemaal std en dat soort dingen is nog niet aan de orde omdat dit veel te veel geld en tijd kost en ze dat niet hebben word er wel gekeken naar REMMEN EN VERLICHTING maar niet naar setup of snelheid.

et volume aan de uitlaat word wel gemeten en dat moet aan een bepaalde marge voldoen anders moet dit vervangen worden of naar beneden gehaald voor een goedkeuring.


zo dit was ongeveer een klein beetje het verhaal er is nog meer info maar ik heb niet alles onthouden het gaat dus niet om setup maar voornamelijk om framenummers op naam en dan dus met kenteken.


klinkt me al iets bekender in de oren!
ALs je een kenteken krijgt, kun je toch ook geflitst worden+dat de boete leuk wordt opgestuurd.
 
-jaZper- 23-12-2003 20:00 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

hmm....

kom je daar met je 125 cc

uhm.. denk dazze dan wel wat gaan zegge

maar wel beter.. geen rollerbanken meer....
WTF?? beters, weet je dat zeker? dan ga ik na 2006 op een mb8 rijden, ow w8 dan ben ik al 21 en dan rij ik op een motor.. laat ook maar maar ik vind die nieuwe regel wel lullig voor die gassjes die nu 14-15 zijn die krijgen er wel last van
 
groene motoren gaan harder

Dit topic is 8528 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved