ik rijdt met een Yasuni uitlaatje al dik 100;
maar nou zit ik er dus aan te twijfelen offie door een vorige eigenaar getuned is;
alhoewel ik er een Derbi Senda SM Extreme; (zelfde blok/cilinder)
met zwaardere twv, Metrakutuitlaat uitrijdt...
en die reed precies 100 op de teller..
Dan mag jij me uitleggen waarom ik niet harder ga dan 45. Zie aanvulling van Bart btw. 49cc is wel goed snel ja
vriend van mij heb een senda sm xtreme drd en die heb alleen dat stukkie uitlaat vervange en die rijdt al 60. en dan heppie nog nie eens ze tandwiele of dat luchtfilter gedaan.
en in frankrijk rije die dinge standaard 90
Met originele uitlaat, met alleen maar dikker bochchie vanuit Cilinder kun je um al wel 90 of harder laten lopen alleen ff begrenzer uit bocht slopen en dikker bochchie,,, en ff tandwielverhouding aanpassen.. hebbik zelf ook loopt 85 op teller... DERBI THE NUMBER ONE ......
Met originele uitlaat, met alleen maar dikker bochchie vanuit Cilinder kun je um al wel 90 of harder laten lopen alleen ff begrenzer uit bocht slopen en dikker bochchie,,, en ff tandwielverhouding aanpassen.. hebbik zelf ook loopt 85 op teller... DERBI THE NUMBER ONE ......