Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Opvoeren Derbi Senda R

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
BeF: Probleem koppel...
BeF: Honda mb5 kleur...
Project: MTX80s moto...
BeF: Honda MB toeren...
Project: Rd50 Cafera...
MF: Het Grote "...
BeF: Mengbuis voor h...
TF: puch e50 onsteki...
BeF: Brommer valt ui...
BeF: Orion rx50 opvo...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
Bromfiets: Orion Ove...
Project: MTX80s moto...
Motor: Honda MTX-ot
Bromfiets: Honda MTX...
Bromfiets: Honda MB
User: Aerox Erik
Motor: BMW R1100RT
Motor: Honda NX650
Motor: Honda Foreman
User: waas200519
   Online Users
   Er zijn 664 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14285 - Opvoeren Derbi Senda R
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 25250 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

AkroBatik 24-12-2003 1:06 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Ori cilinders van de derbi's zijn ZEKER wel snel

ik rijdt met een Yasuni uitlaatje al dik 100;
maar nou zit ik er dus aan te twijfelen offie door een vorige eigenaar getuned is;

alhoewel ik er een Derbi Senda SM Extreme; (zelfde blok/cilinder)
met zwaardere twv, Metrakutuitlaat uitrijdt...
en die reed precies 100 op de teller..



Dan mag jij me uitleggen waarom ik niet harder ga dan 45. Zie aanvulling van Bart btw. 49cc is wel goed snel ja
 
Gunther -> der tollest
voederbiet 24-12-2003 9:00 Print reply

Posts: 10000
vriend van mij heb een senda sm xtreme drd en die heb alleen dat stukkie uitlaat vervange en die rijdt al 60. en dan heppie nog nie eens ze tandwiele of dat luchtfilter gedaan.
en in frankrijk rije die dinge standaard 90
 
BF is gewoon een kk site
Luc 24-12-2003 11:53 Print reply

Posts: 3590
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AkroBatik

[...]


Dan mag jij me uitleggen waarom ik niet harder ga dan 45. Zie aanvulling van Bart btw. 49cc is wel goed snel ja



owja; dat was ik nog vergeten

Wat staat er bij jouw op je cilinder; 49 is de snelle versie; en 50 de slome..



edit; die van mij is van 97 en daar zit een cilinder op met opdruk 49

Dit bericht is ge-edit door Luc op 24-12-2003 11:56
 
AkroBatik 24-12-2003 12:05 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

[...]



owja; dat was ik nog vergeten

Wat staat er bij jouw op je cilinder; 49 is de snelle versie; en 50 de slome..



edit; die van mij is van 97 en daar zit een cilinder op met opdruk 49

Dit bericht is ge-edit door Luc op 24-12-2003 11:56


:ws *held* Hoe krijg je dat voor elkaar?
WIL IK OOK!!!! Zeker weer ergens gepikt ofzo? Ding hangt er echt niet standaard onder volgens mij.
 
Gunther -> der tollest
Luc 24-12-2003 12:36 Print reply

Posts: 3590
Bij die van mij tog wel; en een vriend van me heeft precies dezelfde brommer; naja; blok dan; en die bij hem staat er ook 49 op

edit; dat *held* was dat nu sarcastisch?

Dit bericht is ge-edit door Luc op 24-12-2003 12:37
 
AkroBatik 24-12-2003 12:41 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Bij die van mij tog wel; en een vriend van me heeft precies dezelfde brommer; naja; blok dan; en die bij hem staat er ook 49 op

edit; dat *held* was dat nu sarcastisch?

Dit bericht is ge-edit door Luc op 24-12-2003 12:37


Nee ik ben jalours daarom held :P Maar ik heb nog nooit gehoord van een oud model met de snelle cilinder. Ik d8 dat die 49cc0r pas kwam na 2000.
 
Gunther -> der tollest
Luc 24-12-2003 12:43 Print reply

Posts: 3590
Niet dus; ik heb een 49 deronder liggen; vriend van me ook; dus lijkt me niet toevallig...
 
AkroBatik 24-12-2003 12:44 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Niet dus; ik heb een 49 deronder liggen; vriend van me ook; dus lijkt me niet toevallig...


Heeft die ook een oud type?
 
Gunther -> der tollest
Luc 24-12-2003 12:49 Print reply

Posts: 3590
Heeft ook een '97; precies dezelfde als mij; alleen heeft hij er SM velgen onderliggen..
 
AkroBatik 24-12-2003 12:53 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Heeft ook een '97; precies dezelfde als mij; alleen heeft hij er SM velgen onderliggen..


Wazige shit.
 
Gunther -> der tollest
Luc 24-12-2003 13:06 Print reply

Posts: 3590
ff voor de duidelijk heid; die sm velgen heeftie zelf gedaan h? van een gilera gsm
 
AkroBatik 24-12-2003 13:08 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

ff voor de duidelijk heid; die sm velgen heeftie zelf gedaan h? van een gilera gsm


Hij is ook te koop geweest als sm schijnt het. Heb hem alleen nog nooit gezien :/
 
Gunther -> der tollest
Luc 24-12-2003 13:15 Print reply

Posts: 3590
Dat lijkt me sterk...


alhoewel;ik heb er trouwes een pic van op me pc staan; ff zoeken...

niet dus... alhoewel ik me er wel iets van kan herrinneren



Dit bericht is ge-edit door Luc op 24-12-2003 13:17

Dit bericht is ge-edit door Luc op 24-12-2003 13:17
 
derbicrosser1 12-1-2004 20:01 Print reply
Posts: 81
Met originele uitlaat, met alleen maar dikker bochchie vanuit Cilinder kun je um al wel 90 of harder laten lopen alleen ff begrenzer uit bocht slopen en dikker bochchie,,, en ff tandwielverhouding aanpassen.. hebbik zelf ook loopt 85 op teller... DERBI THE NUMBER ONE ......
 
derbicrosser1 12-1-2004 20:02 Print reply
Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbicrosser1

Met originele uitlaat, met alleen maar dikker bochchie vanuit Cilinder kun je um al wel 90 of harder laten lopen alleen ff begrenzer uit bocht slopen en dikker bochchie,,, en ff tandwielverhouding aanpassen.. hebbik zelf ook loopt 85 op teller... DERBI THE NUMBER ONE ......
, k heb wel cilinder met 49 cc de snelle duszz..
 

Dit topic is 25250 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved