Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - vraagjes over gilera gsm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 831 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14273 - vraagjes over gilera gsm
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 5292 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Marthin 22-12-2003 22:03 Print topicpost

Posts: 6164
maakt het uit wat voor koelvloeistof je op een gilera gsm doet? hiermee bedoel ik merk enzo.

zelfde vraag maar dan met 2takt olie?

heeft of weet iemand een werkplaatshandboek/stroomschema voor een gilera gsm op het internet waar ik die kan vinden/downen?


 

Bullet 22-12-2003 22:12 Print reply

Posts: 12150
ehmmm normale koelvloeistof, en normale 2takt olie (hoeft geen merk te zijn)
 
**My BungHole Will Speak Now**
Gilera Gsm 22-12-2003 22:13 Print reply

Posts: 2376
Maakt niks uit wat voor koelvloeistof en als je 2 taktolie pakt zou ik Castrol TTS pakken.
 
Marthin 22-12-2003 22:16 Print reply

Posts: 6164
ok, komt mooi uit ik heb namelijk nog een busje Castrol staan

maar stroomschema enzo van een gilera gsm is zekers moeilijk te vinden?
 
Gilera Gsm 22-12-2003 22:17 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marthin

ok, komt mooi uit ik heb namelijk nog een busje Castrol staan

maar stroomschema enzo van een gilera gsm is zekers moeilijk te vinden?


Ik heb er nog een, maar die is wel van een gsm met derbi blok.
 
Marthin 22-12-2003 22:21 Print reply

Posts: 6164
en hoe kun je zien wat voor blok je hebt? derbi of morini?
 
JIMMY 22-12-2003 22:45 Print reply

Posts: 2765
Derbi blok heb je waarschijnlijk niet, omdat deze nooit in Nederland zijn ingevoerd.. (maar anders zou er er waarschijnlijk gewoon "Derbi" op het blok staan..)


 
CC x-power 22-12-2003 23:09 Print reply

Posts: 1215
kijk eens op het blok, staat er wel ergens op als het derbi is
 
CC
Perdelul 22-12-2003 23:11 Print reply
Posts: 457
het maakt toch inprinciep nix uit wat voor 2t olie je gebruikt je hebt er alleen normale en voo rhogen toeren toch ofzoiets verder is 2t olie toch gewoon 2t olie
 
-Zeroed in- 22-12-2003 23:16 Print reply

Posts: 3255
ik heb een stroomschema van een gsm met morini blok. (heb zelf gsm gehad)
zal wel eens kijken of ik em in kan scannen.
 
Blijhoofd 22-12-2003 23:18 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ZoekZoekie - TSX

het maakt toch inprinciep nix uit wat voor 2t olie je gebruikt je hebt er alleen normale en voo rhogen toeren toch ofzoiets verder is 2t olie toch gewoon 2t olie


neej je hebt kwart syntetic half en full,en dan heb je ook nog hele goede full syntetic

gewoon mengsmering is kwart syntetic

mijn ervaring is dat ik met mengsmering(kwart syn) veel meer roet aanslag heb als met full+dat de boel langer meegaat

je doed er dus verstandig aan om igg te smeren met vol syntaat

ik smeer 1 op 50 met valvoline syntetic kost 7 euro en is goed spul

 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Bullet 22-12-2003 23:31 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marthin

en hoe kun je zien wat voor blok je hebt? derbi of morini?


jij hebt morini!
 
**My BungHole Will Speak Now**
Marthin 23-12-2003 0:27 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Zeroed in-

ik heb een stroomschema van een gsm met morini blok. (heb zelf gsm gehad)
zal wel eens kijken of ik em in kan scannen.


zou je die misschien naar mij toe willen mailen?


 
CustomWorks 23-12-2003 1:21 Print reply

Posts: 409
de brommer die jij hebt is morini anders paste je MK uitlaat er al niet op en als je tog wilt kijken op de koppelings hendelje op je blok aan de linker kant staat derbi op als het een derbi blok is,.
 
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::......
-Zeroed in- 23-12-2003 10:31 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hongarij02

de brommer die jij hebt is morini anders paste je MK uitlaat er al niet op en als je tog wilt kijken op de koppelings hendelje op je blok aan de linker kant staat derbi op als het een derbi blok is,.


vooral geen abn gebruiken

neem gewoon een foto van je blok, dan wordt het snel genoeg duidelijk of het een derbi of morini blok is.

 
PRO TUNING 23-12-2003 10:42 Print reply

Posts: 4000
Het maakt zeker wel wat uit wat voor koelvloeistof je gebruikt. Gebruik altijd een Cooling Liquid die geen aluminium en magnesium aantast. In vooral carters van competitie motoren wordt vrij veel magnesium in verwerkt, dit kankert dan weg meestal achter de waterpomp.
 

Dit topic is 5292 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved