Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Start niet meer na revisatie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 992 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14214 - Start niet meer na revisatie
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 21-12-2003 13:37 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CraftyVirus

dan moet je kijken of als je je koppeling inknijpt je vliegwielkap beweegt, dat had ik namelijk ook en dan koppelt/ontkoppelt hij niet helemaal lekker..


prutsers

snap nix van dat gelul over die koppeling,maar er zal iets niet goed zitten

en ik heb mijne 2 keer gereviseert en nooit gehad dat tie zwaar draaide ofzo, enigste dat ik had had dat tie btje fluite als je het gas los liet maar das normaal zijn de lagertjes en dat was met 100 km weg
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
AkroBatik 21-12-2003 13:39 Print reply

Posts: 1049
Deze kruk gaat ECHT zwaar! Met 2 handen aan weerszijde van de kruk draaien is nauwelijks mogelijk.
 
Gunther -> der tollest
BlizzarD 21-12-2003 13:43 Print reply

Posts: 2050
HIj gaat nu soepeler hoor. Da's niet echt het probleem lijkt me, maar het achterwiel blokkeerd gewoon in de 1e versnelling. Denk gewoon door compressie..

Tussen de 1 en de neutraal schakelen gaat wel goed, maar ik kom niet in z'n 2 en volgende versnellingen.

Dit bericht is ge-edit door BlizzarD op 21-12-2003 13:44
 
Koos non-brommerloos!
AkroBatik 21-12-2003 13:50 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlizzarD

HIj gaat nu soepeler hoor. Da's niet echt het probleem lijkt me, maar het achterwiel blokkeerd gewoon in de 1e versnelling. Denk gewoon door compressie..

Tussen de 1 en de neutraal schakelen gaat wel goed, maar ik kom niet in z'n 2 en volgende versnellingen.




Pff. Met vooruit en achteruit rijden kan je hem ook niet in zn 2 krijgen? In een hogere versnelling loopt ie lekkerder aan. Mijn senda blokkeert ook in zn 1. 2 gaat goed.

Dit bericht is ge-edit door AkroBatik op 21-12-2003 13:59
 
Gunther -> der tollest
huh 21-12-2003 14:54 Print reply
Posts: 1755
Krukas wel gecentreerd? Ik heb ook gehad dat ie zo superstroef liep, kon zelfs bijna nie eens meer kicken
 
BlizzarD 21-12-2003 14:57 Print reply

Posts: 2050
Ja da's wel gedaan.
Kicken gaat nu vrij gemakkelijk iig.

Alleen ik kom niet in z'n 2 dus kan hem ook niet aanlopen omdat in z'n 1 het achterwiel blokkeerd
 
Koos non-brommerloos!
Bazz -> DRD 21-12-2003 16:30 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlizzarD

Ja da's wel gedaan.
Kicken gaat nu vrij gemakkelijk iig.

Alleen ik kom niet in z'n 2 dus kan hem ook niet aanlopen omdat in z'n 1 het achterwiel blokkeerd

Dan zul je eerst dat probleem op moeten lossen.
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
BlizzarD 21-12-2003 16:32 Print reply

Posts: 2050
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR

[...]

Dan zul je eerst dat probleem op moeten lossen.


Ik denk dat de tanden van de schakelas verkeerd zijn gaan zitten. Ik kijk hier vanavond wel naar. Want het schakelen naar z'n 1 gaat wel gewoon goed, maar omhoog gaat niet.
 
Koos non-brommerloos!
Blijhoofd 21-12-2003 17:23 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlizzarD

[...]


Ik denk dat de tanden van de schakelas verkeerd zijn gaan zitten. Ik kijk hier vanavond wel naar. Want het schakelen naar z'n 1 gaat wel gewoon goed, maar omhoog gaat niet.


jup wou net zeggeh dan zit die schakel as nie goed

hij moet aan bij de kanten 1 tand over houden bij helemaal naar boven en naar benede
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
BlizzarD 21-12-2003 17:28 Print reply

Posts: 2050
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


jup wou net zeggeh dan zit die schakel as nie goed

hij moet aan bij de kanten 1 tand over houden bij helemaal naar boven en naar benede


Ja idd dit had ik ook gedaan, alleen ik heb zitten kloten met de kickstarter as, dus ik denk dat hij er eentje is omgeschoven ofzo

IK houd jullie op de hoogte
 
Koos non-brommerloos!
TripleEdged 21-12-2003 17:28 Print reply

Posts: 506
je achterwiel blokkeerd omdat ie teveel compressie heeft, of te weinig grip op de weg...? Moet je eens iemand achterop laten zitten en nog is aanduwen
Wordt wel hard douwen trouwens, maar het werkte bij mij tenminste wel...
 
Blijhoofd 21-12-2003 17:30 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX Core

je achterwiel blokkeerd omdat ie teveel compressie heeft, of te weinig grip op de weg...? Moet je eens iemand achterop laten zitten en nog is aanduwen
Wordt wel hard douwen trouwens, maar het werkte bij mij tenminste wel...


mwah maakt weinig uit ding moet gewoon goed schakelen anders heb je er nog nix aan als tie loopt

en bij mij was tie er toen ook afgesprongen door het gekloot met de kickstarter as
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
BlizzarD 21-12-2003 19:09 Print reply

Posts: 2050
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


mwah maakt weinig uit ding moet gewoon goed schakelen anders heb je er nog nix aan als tie loopt

en bij mij was tie er toen ook afgesprongen door het gekloot met de kickstarter as


Idd eerst ff zorgen dat ie goed wil schakelen. Ik denk dat die tandjes er verkeerd op zijn gevallen doordat ik zat te kloten met die kickstarter as, dus kijk ik er morgen wel ff naar.


Wat zou het anders kunnen zijn?
 
Koos non-brommerloos!
BlizzarD 21-12-2003 22:40 Print reply

Posts: 2050
Zou een lekkende voetpakking de oorzaak kunnen zijn dat ie niet start?

Net heb ik namelijk m'n cilinder eraf gehaald, en zowel de voetpakking als de cilinder was bij een paar cm behoorlijk vochtig. De pakking heeft dus iig gelekt. Er zaten geen stukken oude pakking meer op het blok enz. dus het heeft iig aan de pakking gelegen.


 
Koos non-brommerloos!
AkroBatik 21-12-2003 23:44 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlizzarD

Zou een lekkende voetpakking de oorzaak kunnen zijn dat ie niet start?

Net heb ik namelijk m'n cilinder eraf gehaald, en zowel de voetpakking als de cilinder was bij een paar cm behoorlijk vochtig. De pakking heeft dus iig gelekt. Er zaten geen stukken oude pakking meer op het blok enz. dus het heeft iig aan de pakking gelegen.




Kon je hem eerst wel starten(dmv aanlopen) in zn 1? Bij mij kan dat namelijk in geen geval. Denk dat je eerst dat schakel probleem op moet lossen. Alleen moet dat het blok weer gesplitst worden? Of alleen koppelings deksel eraf?

Dit bericht is ge-edit door AkroBatik op 21-12-2003 23:45
 
Gunther -> der tollest

Dit topic is 3987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved