Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - info over Honda MT en Yamaha DT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 787 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14201 - info over Honda MT en Yamaha DT
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3136 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bascross 5-1-2004 18:20 Print reply

Posts: 4416
Honda nemen vindt ik beter en meer onderdelen voor te krijgen En dan zou ik een polini voor Honda nemen
 
scooter beunhaas
Joscross 5-1-2004 18:29 Print reply

Posts: 12501
Yamaha dt, contactpuntjes, en hebben ze ook geen 2 plaatskoppeling?
 
roelrules 9-1-2004 14:12 Print reply
Posts: 7
Het gaat mij niet om de hele brommer of het motorblok, maar alleen qua cilinder. Dat er meer voor Honda te krijgen is begrijp ik ook wel, maar wat heb ik meer nodig dan cilinder en zuiger (wat ik dus moet hebben)? Tsja, membraan misschien; maar zijn daar veel soorten van te krijgen voor Honda en Yamaha?

En NEE, geen waterkoeling

Dus wat zal het worden?
Honda MT of Yamaha DT?????
 
arrier 9-1-2004 14:14 Print reply
Posts: 2221
ik denk dat voor mt veel meer onderdelen te vinden zijn en dan bedoel ik alle onderdelen ook veel 2de hands en t mt blok is beter omdat die geen contactpuntjes meer heeft
 
j33b33 9-1-2004 15:05 Print reply

Posts: 437
ik had ook yamaha DT.. Is fijne blokje opzich..

Maar ik zou toch zeker voor de Honda gaan
Honda onderdelen zijn er in overvloed .. en vaak ook goedkoper te krijgen dan Yamaha... Die zijn er niet zo veel..
 
j33b33 9-1-2004 15:06 Print reply

Posts: 437
En van yamaha zijn verschillende membraam te verkijgen... Van honda vast ook wel maar daar hebk geen verstand van..
 
kpotappel86 9-1-2004 15:11 Print reply

Posts: 2679
de malossie is wel lekker ja voor yamah aopzich dat klopt reed ik ook meej en alles van een dtr is over te zetten hoor ik heb dus ook cdi ontsteking(niet begrenst zoals bij de honda's en zonder dood punt bij de 7k)

en ik heb ook een 4 plaats koppeling... flinke 70cc die die laat slippen hoor

en voor yamaha heb je ook eurokit malozzie en polinie dus ja... en ook gewoon de 20's en de 24's en de 16's over de carberateurs gesproken

en van uitlaten heb je bos homoet proma gianelli techno etc.....


 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
hend 9-1-2004 15:27 Print reply
Posts: 5
als ik jpu was zou ik honda nemen!!!
Een kennis heeft een yamaha gehad en altijd lopen stoeien met dat ding; vooral de ontsteking.
een andere vriend van me heeft een honda mt en een mb8
Die lopen een stuk harder en zijn een stukmakkelijker!!
Voral die mb8 die gaat helemaal hard!!!
die is ook fijner als je wat kleiner bent
 
roelrules 12-1-2004 11:26 Print reply
Posts: 7
Ik weet niet of jullie reply's lezen maar ik had deze al geplaatst:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roelrules

Het gaat mij niet om de hele brommer of het motorblok, maar alleen qua cilinder. Dat er meer voor Honda te krijgen is begrijp ik ook wel, maar wat heb ik meer nodig dan cilinder en zuiger (wat ik dus moet hebben)? Tsja, membraan misschien; maar zijn daar veel soorten van te krijgen voor Honda en Yamaha?

En NEE, geen waterkoeling

Dus wat zal het worden?
Honda MT of Yamaha DT?????

 
Saknet 12-1-2004 11:31 Print reply

Posts: 10355
Quote:
niet begrenst zoals bij de honda's en zonder dood punt bij de 7k

hoor ees dat jij niet kan prutsen hoef je niet op honda af te reageren
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Ja Weh nou 12-1-2004 14:07 Print reply

Posts: 2242
ik denk dat de cilinder opzich de polini voor mt/mb het snelst is
 
HTS Autotechniek

Dit topic is 3136 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved