Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Carterolie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1052 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1419 - Carterolie
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1568 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zeta-boy 30-8-01?22:51 Print reply

Posts: 2066
Nou dan gaat er een liter in.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Sven the man 31-8-01?12:14 Print reply
Posts: 456
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

Quote:
Originally posted by: BIGwillie?

Ik heb toenstraks nog 700ml in een mb gegooid en hij begon er toen al uit te gooien dus 650 moet genoeg zijn.

Wat loop je nou te ijlen. Je moet in een mb/mt/nsr/mbx gewoon een liter flikkeren. Geen 650 ml. Ja ok als het blok niet leeg is, maar bij de meeste mensen is het zo dat als ze hun olie gaan verversen dat ze alle olie uit het blok laten lopen.
altijd even vriendelijk die beev
 
[B]6000cc RACER!!![/B] [IMG]http://24.132.20.228/mup/276.jpg[/IMG]
Mr.Michiel 7-1-2004 15:35 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: B3AST

gewoon volpissen die zooi...

Haal gewoon een fles 10w40 (dichtheid) versnellingsbak olie en giet hem leeg (als het een liter fles is dan, niet bij 2 liter flessen doen, anders moet je dwijlen...) als er op die fles staat speciaal voor 4takt motoren moet je daar scheit aan hebben want das precies hetzelfde...


weet je dat zeker? Want ik wilde laatst olie kopen bij motoport, en die verkoper vertelde me dat ik geen 4takt olie in mijn brommer kon gooien.



Er moet dus 10w40 olie in? Zou 15w40 ook kunnen? Dat heb ik namelijk nog hier staan
 
juustem
kpotappel86 7-1-2004 15:42 Print reply

Posts: 2679
10 w 40 15 w 40 geeft ook niet hoor.... en idd 800 900 ja erin doen als je een gerevisserd blok heb 900 en als je het zelf aftapt ongever 800 850 ofzo omdat je nooit alles eruit krijgt tap je olie maar af en trek je koppelingdeksel er maar af zit altijd nog wat in hahahah

maar als je er gewoon 800 of 900 ingooit boeit nie beter als te weinig ahhahaha
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Martijn 7-1-2004 15:43 Print reply
Posts: 10000
woow...
historisch topic

10W40...15W40...allebei goed...

gewoon auto olie kopen...enige verschil met 'speciale' olie is dat er dopes in zitten voor je koppeling maar daar merk je imho nix van
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1568 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved