Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - blok reviceren, 2-vragen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1036 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14146 - blok reviceren, 2-vragen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

David 17-12-2003 11:30 Print topicpost
Posts: 259
Ik ga dus weer effe m´n suz. ER blokje reviceren omdat ik een beetje speling op m´n krukas heb zitten, is maar piep klijn beetje maar ik moet het blok zowieso splitsen om er een nieuwe kickstarter in te zetten.

Ik heb hier nog 2 nieuwe skf c-4 lagers liggen maar zijn die wel geschikt (maak zo´n 10.5k)???
Of kan ik beter andere kopen???


En kan ik sileconen kit gebruiken als vloeibare paking?? die kit ruikt precies het zelfde als vloeibare paking, en kan ook tegen benzine en warmte, dus moet wel kunnen denk ik.

groeten, David

 

Ralf 17-12-2003 11:36 Print reply

Posts: 9073
Voor je kickstarter erin te zetten hoef je niet het blok te spiltsen, alleen het koppelingsdeksel eraf te halen. Als er maar een beetje speling op de lagers zit, is het ook absoluut niet nodig om het hele blok uit elkaar te trekken.

C4 lagers KAN, zullen iets minder lang meegaan dan C3.

Sommige sileconekitten kan je gebruiken als vloeibare pakking, maar koop dan wel kit die daar voor bestemd is, en geen badkamerkit oid.
Er zijn veel soorten van dat spul, en niet allen benzine en oliebestendig, mee oppassen dus.
Gewoon bij de bromboer tube sileconepakking kopen.
 
David 17-12-2003 21:16 Print reply
Posts: 259
Ik moet de kickstarter pin vervangen, nu is het vervelende dat de veer bij een suzuki ER tussen de twee carter helfden zit, en JA dat weet ik zeker, ik heb al 5 van die blokjes gereviceerd.

Dus het is wel slimmer om effe 2 nieuwe c3 te halen, ofniet??
Of zal ik dan maar gewone nemmen, worden vanzelf wel c3 lagers, of zie ik dat verkeerd...
 
Blorn 17-12-2003 21:19 Print reply

Posts: 13825

 
David 17-12-2003 21:31 Print reply
Posts: 259
WAT bedoel je hiermee: ???????
 
JIMMY 17-12-2003 21:32 Print reply

Posts: 2765
dat c4 lagers vanzelf c3 lagers worden

 
David 17-12-2003 21:45 Print reply
Posts: 259
jah is toch ook zo...
was laats een topic over en daar zij zo?n knaap dat alle lagers van precies hetzelfde staal worden gemaakt maar dan c3 met standaard iets meer speling en c4 nog weer meer...

Maar zou ik nou die c4 erin flikkeren of toch maar gewone halen???

 
Ralf 17-12-2003 21:47 Print reply

Posts: 9073
Het maakt weinig uit...

C4 wordt nooit C3, en ook nooit andersom.
 
Bazz -> DRD 17-12-2003 21:51 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Het maakt weinig uit...

C4 wordt nooit C3, en ook nooit andersom.

Lijkt me logisch, anders hoeven ze maar 1 soort te maken
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl

Dit topic is 466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved