Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - uitlaat onder gilera gsm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 574 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14135 - uitlaat onder gilera gsm
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3498 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Marthin 16-12-2003 20:36 Print topicpost

Posts: 6164
Hoe hard zal een gilera gsm gaan met een metrakit uitlaat eronder

verder helemaal origineel.


 

Bullet 16-12-2003 20:40 Print reply

Posts: 12150
90/100 @ teller
 
**My BungHole Will Speak Now**
Daan Da Man 16-12-2003 20:52 Print reply
Posts: 2064
hmm weetje dit is heel vaag.
Ik heb dus een GileraSM ennehmz...
Die is helemaal origineel. Ik heb alleen de grote prop en de catalysator en schotten uit de originele uitlaat gehaalt.
zie topic: http://www.brommerforum.nl/showtopic/12174

Nu heb ik nogsteeds de originele sproeier (te klein dus) en originele tandwielverhouding (te licht dus)

Mijn top was toen het nog warm was ongeveer 85 met zijn 2en erop.
Nu is het koud -bibber- en ik ben te lui om een andere sproeier erin te doen. Dus nu is hij helemaal te arm. Dit heb ik opgelost door 2,5 van de 3 inlaatgaatjes af te plakken, en meer als de helft van het schuim in de filterbox af te dekken met plastick zakje tussen het schuim en het roostertje.

nu is mijn top met ziekelijk veel overtoeren 105 op de teller....

kijk maar wat je met deze info doet.
 
POM 16-12-2003 21:22 Print reply

Posts: 757
tsja dat soort dingen heb ik ook bij mijn bougi zat een BR8SH in die begon raar te doen toen deed ik er een "versleten"B8SH in nu trekt ie 2.000 toeren verder en loopt harder terwijl de bromhoer zei nee niet doen slecht voor cdi (blabla)

Dit bericht is ge-edit door POM op 16-12-2003 21:23
 
Daan Da Man 16-12-2003 21:44 Print reply
Posts: 2064
s altijd... van die vage dingen... absoluut geen verklaring mogelijk... ik bedoel... me luchtfilter is nu gewoon zo ziek begrensd... hij zuigt lucht aan door een gaatje van een halve vierkante cm oppervlakte enzo... superveel aanzuigweerstand door kleine opening nog van het schuim... en toch gaat ie nu als de ziekte... :S
 
NINJA 16-12-2003 22:10 Print reply
Posts: 380
heb ook een GSM met een metrakit, en verzwaarde vertanding. Dat ding gaat ook als de ziekte... De mijne gaat gaat afhankelijk van het weer er de temperatuur tussen de 90 en 105 op de teller. Een keer is hij de teller uitgelopen 120+, maar dit was met storm in je rug over de dijk. en dat is geen bullshit
 
-Zeroed in- 16-12-2003 22:55 Print reply

Posts: 3255
kan ook makkelijk.
mijn gsm liep met gemak 110 teller met 13-46 vertanding met MK(en dat is maar 1 tandje groter @ voorwiel dan ori vertanding).
vergeet ff niet dat er std een 50snel gilardoni onder zit

Dit bericht is ge-edit door -Zeroed in- op 16-12-2003 23:00
 
Marthin 16-12-2003 23:50 Print reply

Posts: 6164
hoe hard rijd ie ongeveer met originele uitlaat?

 
Blijhoofd 17-12-2003 7:57 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marthin

hoe hard rijd ie ongeveer met originele uitlaat?



ding van een vriend van mij liep altijd zon 80-85 wind mee rond de 90 onbegrenst
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
-Zeroed in- 17-12-2003 9:37 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


ding van een vriend van mij liep altijd zon 80-85 wind mee rond de 90 onbegrenst


met groter voortandwiel kan dit makkelijk ja, ga van 12 naar 14 en je rijdt 90.

 
renegade 17-12-2003 16:00 Print reply

Posts: 1064
veel suc .. de brommer trekt dat nouwelijk.. 13 is nog te doen.. en met een andere cabr lukt het hem makkelijk maar tandwiel 14 voor en 46 achter neuu.. nietecht


Dit bericht is ge-edit door flakfazer op 17-12-2003 16:01
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
rs oxbow 17-12-2003 16:10 Print reply
Posts: 620
onder zo'n gsm zit toch een am6 blok dacht ik?

ik had een am5 blok die me snelle gilardoni50 14/44 vertanding trok. 21mm carb en gia uitlaat. top van 110-115km/h
 
jackmasterTZR 17-12-2003 16:12 Print reply

Posts: 3062
ff voor duidelijkheid te creeeren.
er ligt geen am6 onder...
of er ligt een morini onder of een derbi blok...
 
-Zeroed in- 17-12-2003 16:31 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flakfazer

veel suc .. de brommer trekt dat nouwelijk.. 13 is nog te doen.. en met een andere cabr lukt het hem makkelijk maar tandwiel 14 voor en 46 achter neuu.. nietecht


Dit bericht is ge-edit door flakfazer op 17-12-2003 16:01


de mijne wel, maar kwam omdat ie nieuw was waarschijnlijk.

en voor de laatste keer onder de NEDERLANDSE gilera GSM brommers ligt een morini blok genaamd FM50

 
joene 14-7-2004 19:04 Print reply

Posts: 204
[img]F:Documents and SettingsJeroenMijn documentenMijn afbeeldingen[/img]
 
henk huppelschoten 14-7-2004 19:18 Print reply
Posts: 656
je bent te lui om een andere sproeier te steken maar je gaat wel heel da ding afplakken en beunen met plastic zakjes?


ik snap jou niet

 
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!

Dit topic is 3498 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved