Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mt achterbrug...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 857 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14124 - mt achterbrug...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 857 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistonpen Paultje 16-12-2003 18:32 Print reply

Posts: 8678
Heb nu 4x 4kant gehad, en 2x origineel.

4kant was de ene helft krom, de andere helft was perfect en voelde heel goed. Bij ori heb ik niet mee gereden, maar een kromme, en een rechte.

ik zelf zou voor een 4kante gaan. Maar dan wel een BZS. Want die lijden het minst.

(je kunt natuurlijk ook gelijk NSR brugie pakken)

Voordeel van 4kant is, dat ze steviger zouden moeten zijn (denk dat sommige dat ook wel degelijk zijn) en ze zijn langer: langere wielbasis.

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 16-12-2003 18:33
 
Mr Pain 16-12-2003 18:37 Print reply
Posts: 4966
vind die 4kant brugjes lelijk (die van bzs ofzo dan), beter mtx of nsr brug erin flippen
 

Dit topic is 857 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved