Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Mijn Racepuch (monoshock)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #14116 - Mijn Racepuch (monoshock)
Pagina 3 van 40
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 38, 39, 40Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78855 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Eyeball 16-12-2003 16:08 Print reply

Posts: 356
@ Bekster: Ja, er moet nog een uitlaatbocht aan komen, maar khad geen tijd meer dus had ik de uitlaat er maar ff zo onder gehangen.

@ mt-driver: Ik ben nog aan het kijken of ik er een stang tussen doe. Het is id wel steviger, maar ook weer een stuk zwaarder.

@ Tsxdude AKU MicheL: Die monoshock is meer voor het zicht, ziet er mooier uit. Het heeft wel een beetje nut want als je 2 veren hebt dan kan het zijn dat ene veer meer inveert dan de ander en zo kan je wiel diagonaal gaan kantelen en het lijkt me logisch dat dat niet goed is. Bij een monoveer is dat dus niet het geval.

@ Pepijn: Het is id voor straatrace gebruik, als ik hem niet gebruik staat hij op mn kamer (tenminste dat is de bedoeling, ik weet nog niet of mn ouders dat z'n goed idee vinden).


Dit bericht is ge-edit door Eyeball op 16-12-2003 16:10
 
pepijn 16-12-2003 16:16 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Eyeball


....
@ Pepijn: Het is id voor straatrace gebruik, als ik hem niet gebruik staat hij op mn kamer (tenminste dat is de bedoeling, ik weet nog niet of mn ouders dat z'n goed idee vinden)....


Dit bericht is ge-edit door Eyeball op 16-12-2003 16:10


hahah ja dat is bij mij ook de bedoeling

 
Ralf 16-12-2003 16:22 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Eyeball
De fietsenmaker had dat gezegd tegen mij, maar ik weet niet of het Air is of R. Het zal dan wel R-force zijn, wat maakt het trouwens uit.



Wat het uitmaakt is dat ik de R-force ken, en de Air-force niet. R-force is scooterpijp met toerengebied van 10 - 11.5 ong, weet je zeker dat dat wel wil op een ori eurokit?
 
Eyeball 16-12-2003 16:29 Print reply

Posts: 356
Dat is volgens mij bijne elke scooterpijp, hoogtoerig.

Maar ik doe er toch een langere uitlaatbocht tussen en het pijpje bij de demper is iets groter. Maar het maakt niet uit als hij hoogtoerig is, toeren maakt hij toch. Het is trouwens al een hoogtoerige cilinder.
 
brommercrazy 16-12-2003 16:32 Print reply

Posts: 2594
zeker buis tussen het frame, en het frame zelf verstevigen, achterbrug ook, kan nooit lang mee gaan zo. (no offence verder)
Verder erg mooie brommer, hoe wil je het zadel gaan maken?
 
Rik 16-12-2003 16:46 Print reply

Posts: 3464
worshippy!
 
bart de scootergek 16-12-2003 16:50 Print reply

Posts: 8916
hij is echt mooi , eindelijk eens iemand die een puchje er echt goed uit laat zien, wat voor kleur ga je hem geven eigenlijk. hier moet je een vet kleurtje op doen zoals fluor oranje of fluor groen ofzo.
 
Honda RC-33
Eyeball 16-12-2003 17:20 Print reply

Posts: 356
Het frame word geel de velgen blauw. De voorvork en achterbrug worden zwart.

Het zadel komt gewoon op originele plek, alleen dan op de een of andere manier een stuk lager.

Het frame is sterk genoeg hoor, de achterbrug zeker te weten ook.
 
Pingu 16-12-2003 17:25 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Eyeball

Dat is volgens mij bijne elke scooterpijp, hoogtoerig.

Maar ik doe er toch een langere uitlaatbocht tussen en het pijpje bij de demper is iets groter. Maar het maakt niet uit als hij hoogtoerig is, toeren maakt hij toch. Het is trouwens al een hoogtoerige cilinder.

maar zeer waarschijnlijk niet zo hoogtoerig.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
brommercrazy 16-12-2003 17:27 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Eyeball

Het frame word geel de velgen blauw. De voorvork en achterbrug worden zwart.

Het zadel komt gewoon op originele plek, alleen dan op de een of andere manier een stuk lager.

Het frame is sterk genoeg hoor, de achterbrug zeker te weten ook.


frame trekt krom waar je bij staat, een 70 eurokit houd ie ook niet, dus deze 80 airsal zeker niet.
 
Honda_mbiloss [Emiel] 16-12-2003 17:36 Print reply

Posts: 3697
idd zeer mooi gemaakt. heeft zeker veel tijd in beslag genomen?

Trouwens. Is je achterwiel nu een aangepast voorwiel of een aangepast achterwiel?

En volgens mij zit je voorband ook verkeert om.

Maar kwa kleuren zou ik em denk ik laten spuiten als ik jou was. in soort special paint bv. Het zou erg zonde zijn als je hem niet speciaal laat spuiten. Tenminste dat is mijn mening.
 
Neonlampje 16-12-2003 17:38 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Eyeball
@ Tsxdude AKU MicheL: Die monoshock is meer voor het zicht, ziet er mooier uit. Het heeft wel een beetje nut want als je 2 veren hebt dan kan het zijn dat ene veer meer inveert dan de ander en zo kan je wiel diagonaal gaan kantelen en het lijkt me logisch dat dat niet goed is. Bij een monoveer is dat dus niet het geval.

Als je oude veren heb wel..
voordeel van monoshock is wat ruimtebesparing, veel betere veer eigenschappen.. en makkelijker instelbaar...
(zoals jij hem daar hebt hangen is het idd meer voor plezier dan nut, je had bevestigingspunt op je frame wat lager moeten zetten (of op je achterbrug wat hoger) om de veer eigenschappen optimaler te benutten.. maar who cares
 
CustomWorks 16-12-2003 18:02 Print reply

Posts: 409
hey relaxte puch ,....ding is zeker apart k zou er wel eens op willen rijden zeg

Dit bericht is ge-edit door hongarij02 op 16-12-2003 18:03
 
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::......
Eyeball 16-12-2003 18:27 Print reply

Posts: 356
Nee, kga hem gewoon zelf spuiten. Heeft me al genoeg geld gekost. Alles bij elkaar met zelf spuiten komt het op een 800/900 euro uit.

En zelf erop rijden blijft in je dromen, sorry.
 
boy.schouten 16-12-2003 18:43 Print reply

Posts: 884
das puch wurd ubergeil Handdoek boy
 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806

Dit topic is 78855 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 40
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 38, 39, 40Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved