Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Illegale praktijken !!!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1206 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #141 - Illegale praktijken !!!!!!
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Michiel RS- 1-5-01?21:27 Print topicpost
Posts: 2803
Kijk eens, hier wordt illegaal gedaan



er wordt hiero stiekem getuind !!!
Dremel rulezz !!
Zow dat moest ik ff kwijt

 

70malossi 1-5-01?21:33 Print reply
Posts: 4176
je brengt me op een ideeh.
ik denk dat ik vrijdag ook ga dremelen.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Neonlampje 1-5-01?21:45 Print reply

Posts: 14825
Vorige week ook gedaan
ff er 2000 toeren bij gedremeld + meer power in lagere toeren...

DREMELEN ROELS!!!!
 
jelle 1-5-01?22:01 Print reply
Posts: 124
voei voei voei undefined
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/327.gif[/IMG] OCH DAAR REED WEER EEN HONDA MET POWER
jelle 1-5-01?22:05 Print reply
Posts: 124
undefinedundefinedundefinedundefined

waarom werken die smiley bij mij niet meer
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/327.gif[/IMG] OCH DAAR REED WEER EEN HONDA MET POWER
barry 1-5-01?22:19 Print reply

Posts: 7387
ja ik heb hier ook precies de zelfde dremel liggen als op de foto maar wat veranderen jullie nou?

want het lijkt mij ook wel cool om er in te frezen en dat het dan ook nog geholpen heeft ook nog
 
He?
BIGwillie 1-5-01?22:24 Print reply
Posts: 553
Ja ik heb ook nog geen dremel ervaring maar lijkt me toch wel makelijk om eerst te weten wat jullie PRECIES flikken voordat ik mn cilinder helemaal mol.
 
[img]http://users.pandora.be/kurt.decleer/Fotos/leden/Robert_Hornikx/00_00009_small.jpg[/img]
MB50TUNED 1-5-01?22:22 Print reply
Posts: 1054
Ik heb geen cilinders waar ik nog aan kan frezen, ze zijn allemaal al getuned :(. Maar ik heb het gelukkig druk genoeg, ik moet heel mijn brommer uit elkaar halen. Hoe doe je dat trouwens? 2000 rpm erbij en meer krach in de lage toeren ?????
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Neonlampje 1-5-01?22:44 Print reply

Posts: 14825
Nou.. khep spoelpoorten beetje opgehoogd... voetpakking duner gemaakt,
cylinder kop afgevlakt, rok mooi bij gewerkt, alle randen mooi scherp gemaakt, en plaatsen waar mengsel langs stroomt mooi glad geschuurt(waterproof)

dat was m'n vorige tunerij... (aan eurokit-malossi tuned valt al vrij weinig te tunen, alles is al zeer snel (mijn cylinder was btw ook al beetje getuned)

Tunen = leuk werk, je gaat er bijna altijd sneller door... en tis gewoon gaaf om te zeggen: dit heb ik getuned!
 
BIGwillie 1-5-01?22:51 Print reply
Posts: 553
ja klinkt mooi maar klinkt erg ingewikkeld en ben bang iets te mollen.
 
[img]http://users.pandora.be/kurt.decleer/Fotos/leden/Robert_Hornikx/00_00009_small.jpg[/img]
AR racer 1-5-01?23:03 Print reply
Posts: 184
Pas op hoor of ik haal de

erbij !! !!
 
-Michiel RS- 1-5-01?23:14 Print reply
Posts: 2803
heheh, stay tuned he
 
MB50TUNED 2-5-01?17:21 Print reply
Posts: 1054
hoe heb je dan je spoelpoorten bijgerkt? Ik denk dat het vermogen vooral komt door cilinderkop afvlakken. Door een dunnere voetpakking komt je uitlaatpoort lager en is minder lang open en daardoor zal je cilinder laagtoeriger worden. Ik vraag me af hoe je dan 2000 rpm meeer maakt.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
-Michiel RS- 2-5-01?18:57 Print reply
Posts: 2803
gewoon een flinke grot maken van die uitlaatpoort
 
Pertijn 2-5-01?19:29 Print reply
Posts: 846
er stond toch bij dat die uitlaat poort ooknaar boven was bewerkt?
Is hij dus evenhoog en groter naar onderen toe+ meer compressie
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
MB50TUNED 2-5-01?21:34 Print reply
Posts: 1054
Hmmm, wat gebeurt er met een dunnere voetpakking? alle poorten gaan omlaag. Wou je je uitlaapoort dan nog lager maken.... Spoelpoorten zijn wel hoger. Maar in de meeste gevallen (90%) is de uitlaatpoort te laag in verhouding met de spoelpoorten.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).

Dit topic is 1633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved