Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NSR LOOPT!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 715 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1409 - NSR LOOPT!
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 808 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 29-8-01?15:16 Print reply
Posts: 4082
110malossi: 4spoelpoorten (met daaronder 4kante gaten), 1boosterpoortje (klein).
110eurocilindro: 6spoelpoorten, 2boost poorten, GROTE AUX poorten

de hoogte van de spoelpoorten van de malossie waren lager dan die van de euro

uitlaat poort van de malossi is volgens mij iets hoger en iets groter
 
verwijderd 2-9-01?18:22 Print reply
Posts: 4082
ok dan, hij loopt nu redelijk goed met de malossie
ik heb nu tandwiel verhouding 16-42, eerste versnelling mooi op het achterwiel, 2e nog niet :p maar ik ben nog wat aan het afstellen
 
SpeedYveS 2-9-01?19:13 Print reply
Posts: 1644
ik d8 dat malossi hoge toeren en hoge speeeed was, en die euro onderin veeeel kracht dus 1,2,3 op het 8terwiel...
dat klopt dan wel met die poorten die jij zeg.
 
bartjan 3-9-01?14:57 Print reply
Posts: 109
boostpoorten zijn toch gewoon van die inhammen in de cilinderwand die nergens heen gaan?????
 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt
-Michiel RS- 3-9-01?15:01 Print reply
Posts: 2803
nee, boostpoorten zijn die gaten tegenover de uitlaatpoort.

Die inhammen in de cilinderwand hebben volgens mij weinig nut ja, ik denk om het mengsel makkelijk aan te voeren en te verdelen.
 
verwijderd 16-9-01?17:05 Print reply
Posts: 4082
ik ga denk ik de uitlaat poort van de euro verbreden, of is de malossi toch sneller na aanpassing? wat moet ik daar aan veranderen?
 
wipe-out 16-9-01?17:20 Print reply

Posts: 7672
wat doen die boostpoorten dan eigenlijk precies? ik begrijp 't niet helemaal
 
verwijderd 16-9-01?17:59 Print reply
Posts: 4082
dat zijn zegmaar gewoon spoelpoorten alleen dan aan de bovenkant
 
Sneks 16-9-01?20:39 Print reply
Posts: 2499
boostpoorten staan direct op je kop gemikt, naar je bougie toe
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pertijn 17-9-01?20:22 Print reply
Posts: 846
Beter hulp poorten naast je uitlaat poort als dat past! tast de hapbaar heid niet aan!
Die kuiltjes in de wand kunnen volgens mij mengsel die in de zuigerzeikant zit "opnemen" zeg maar..
Weer iets meer mengsel...
Wel vaag..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Sneks 17-9-01?20:56 Print reply
Posts: 2499
Ik maak komend weekend weel even een poortmap een een 110cc malossi
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
verwijderd 17-9-01?21:19 Print reply
Posts: 4082
ja, maar het lijkt mij best wel moeilijk in 1 keer goed te boren, ik wil die cil niet verknoeien natuurlijk
 

Dit topic is 808 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved