Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NSR LOOPT!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 696 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1409 - NSR LOOPT!
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 809 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 28-8-01?19:26 Print topicpost
Posts: 4082
ik ging ff zonder uitlaat (ja m'n oren doen pijn)
maar hij ging in de 2 op het achterwiel!
 

SpeedYveS 28-8-01?19:37 Print reply
Posts: 1644
Gefeliciteerd.!. dat is heel netjes! wat voor cylindertje is dat dan mee?
 
verwijderd 28-8-01?20:07 Print reply
Posts: 4082
whoooooohooooo, dat ding blaast! hij stottert alleen op hoge toeren
 
Kouwe Arie 28-8-01?20:35 Print reply
Posts: 2065
HET BLAAST, LOOPT EN STOTTERT RARARARA WAT IS HET?

DE BROMMER VAN SYMEN, NATUURLIJK!!!!!!!
 
verwijderd 28-8-01?20:39 Print reply
Posts: 4082
ja, dat was in lage toeren, maar ik heb er nu ff een proma uitlaatje onder, en minder lucht gegeven, en hij maakt 11000 toeren! hij trekt goed hard op, met tandwiel verhouding 16(ofzo)-47!! hij hij rijst best hard (tegen de 100 denk ik) morgen ff 17-42 erop zetten
 
barry 28-8-01?21:02 Print reply

Posts: 7387
maak eens even wat meer bekend over je nsr
 
He?
verwijderd 28-8-01?21:10 Print reply
Posts: 4082
ok, het is een NSR TIGER (verrotte voorkuip, de rest is nog wel redelijk) er zit onder:
110cc euro
28mm (binnenkort 32mm(ik moet nog ff een spruitstuk halen))
4kleps euro membraan
6bak
proma uitlaatje (de malossi paste slecht) de proma paste ook niet, maar ik heb ff een stripje gefabriekeerd)

EDIT:
OHJA, M'N HITTE METERTJE DOET HET NIET! (HELP)

 
SpeedYveS 28-8-01?23:01 Print reply
Posts: 1644
WOW een malossie uitlaat? die zijn v@!! als je er niets mee doet, wil ik hem wel kopen.!.

maar 100 met 110cc? das niet hard


Welke tiger heb je? dezelfde als ik of is het de zwart met oranje tiger?

(* cd'tje van Lady SAW is super tof, iedereen downloaden en luisteren!!*)
 
verwijderd 29-8-01?06:32 Print reply
Posts: 4082
er is volgens mij is er maar 1 soort tiger, de zwart-zilver-oranje (die heb ik) jij hebt volgens mij een tricolour.

ohja, dat ie zo langzaam gaat komt omdat ik met tandwiel verhouding 16-47 rijdt, vandaag komt er 17-42 onder
 
SpeedYveS 29-8-01?09:15 Print reply
Posts: 1644
de brommerboer zij dat ik een witte tiger had, de patronen zijn vrijwel hetzelfde.
de tricolor rijd niet in NL zegt ie.
Ik dacht ook alteid dat ik de tricolor had hoor..
 
Saknet 29-8-01?10:18 Print reply

Posts: 10355
jeej! wanneer kom je langs sympi

ik bedoel, 5 minuutjes rijden voor jou over de lange grote weg
en een hitte meter is redelijk simpel te fixen lijkt mij, of de sensor is kpoet of er zit een knik ergens in een van de 2 draadjes?

wat ik trouwens een x had was dta mn hitte meter tijdens het rijden uitviel, dus ik d8 van hmm hitte meter kapot, kom thuis met mn vorige aprilia AF1 wasdat, zeg tegen mn pa mn hitte meter hield er ook mee op hij zo van die hield er niet mee op dan is je radiateur gewoon lek en toen zette ik de brommer uit en tegelijk hoorden we pssssssssssssssssssssssssssssssssss het water eruit pleuren he

toen heb ik de radiateur van mn andere AF1 die nu bijna weer klaar is op die andere gezet, dus vraagje: weet iemand nog een radiateur van een AF1 voor mij te koop? eigelijk moet ik er ook een spi en zuigerveren voor een 50cc gilardoni bij en als het ff kan een complete (hoeft niet werkend te zijn) achterrem klauw 2e hands
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
MT Freak 29-8-01?11:07 Print reply
Posts: 311
110 Euro roelt zwaar! Is dit die ene die je van mij hebt gekocht?
 
verwijderd 29-8-01?12:51 Print reply
Posts: 4082
ja, maar dat blok is wel super gaar! maar die euro gaat er toch onderweg, ik heb over een kwartiertje 110cc malossie binnen! en m'n mbx
 
MB50TUNED 29-8-01?12:59 Print reply
Posts: 1054
Hey symen, kan je een poortmap maken van de euro en malossi, of verschillen zeggen tussen euro en malossi. Een blaadje in de cilinder plakken. En dan met een stuk potloodstift onder je vinger over de poorten gaan, die komen tevoorschijn. Ik zit er ook tussen te twijfelen, tussen 110 cc euro en malossi. En voordat iedereen denkt dat ik bekeerd ben , dit is voor een mbx die als motor door het leven zal gaan.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
verwijderd 29-8-01?13:47 Print reply
Posts: 4082
hmm, je hebt me ook uitgescholden he.......

die malossie ziet er wel snel uit!

maar heeft geen aux poorten :( zal ik die erin vrezen?
 
MB50TUNED 29-8-01?14:30 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

hmm, je hebt me ook uitgescholden he.......

die malossie ziet er wel snel uit!

maar heeft geen aux poorten :( zal ik die erin vrezen?


Als je de spoelpoorten vergelijkt, zijn die van malossi dan lager en breder? En wat is de vorm van de uitlaatpoort?

Ik weet niet of het beter loopt met auxilarry intakes, ik zou het zelf niet doen. Maar als je het toch wil doen, begin dan met een kleine boor, kijk hoe het loopt. Want dat is eventueel nog op te vullen, als de prestaties achteruit gaan.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).

Dit topic is 809 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved