Blijhoofd |
14-12-2003 18:56 |
 Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: henk huppelschoten
Koste bij een kennnis van mij bij zen mbx om als motor te laten keuren 250 gulden met plaat erbij.Dus zal zo in die richting zitten denk ik.
dan heb je hem op motor kenteken jah,vriend van mij met een dax ook laten doen
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
arrier |
14-12-2003 18:56 |
Posts: 2221 |
en als je hem laat goedkeuren slaan ze dr dan ook zo'n nl tekentje in? anders kan je nog problemen krijgen bij de politie
|
|
|
|
Blijhoofd |
14-12-2003 18:59 |
 Posts: 7378 |
keuren als brommer is niet te betalen,kost enorm veel geld,wrm denk je dat als die lui met daxjes ilegaal rond rijden en er geen 1 is die hem als brommer laat keuren terwel die dingen hetzelfde de zijn als een jing cheng
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Neonlampje |
14-12-2003 19:03 |
 Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: henk huppelschoten
Koste bij een kennnis van mij bij zen mbx om als motor te laten keuren 250 gulden met plaat erbij.Dus zal zo in die richting zitten denk ik.
hehe rofl, dat is importeren... dat is heel wat anders!
|
|
|
|
Pimmy |
14-12-2003 19:06 |
|
mr200r |
14-12-2003 19:31 |
Posts: 5122 |
Je gaat een eigengemaakte brommer maken,volgens de regels moet je hem dan laten keuren en dat is onbetaalbaar omdat het een zelfbouw is.
Een bv mbx80 op kenteken zetten kost ongeveer
85 euro maar hij is al geodgekeurd dat is gewoon een import op nl-kenteken zetten heeft niks met jouw verhaal te maken.
Je zal alle veranderingen of wat je zelf maakt
op tekening met maten aan moeten kunnen tonen
dan gaan ze hem helemaal keuren omdat het een uniek exemplaar is. dan krijg je een/of verzin je een framenr .dankun je hem verzekeren kortom
die keuring is heel duur,als je het echt wil zou
ik ff een brief naar de RWD sturen.dan weet je precies hoe het zit.
|
|
mr200r |
|
clkdtm |
14-12-2003 19:55 |
 Posts: 121 |
ja oke dus een motor frame kan ik wel op mijn buik schrijfen en als ik zelf nou een frame in mekaar flans dan zou toch ook een chassis/frame nummer erop moeten komen of wordt dan gedaan bij de keurmeester?
|
|
|
|
Neonlampje |
14-12-2003 19:59 |
 Posts: 14825 |
Wat je beter kunt doen is een brommer frame pakken van het type brommer wat je wilt maken..
Racertje.. neem nsr, rs, af1 oid frame...
crossertje, mtx, dt, ga zo maar door...
Vervolgens verander je alles wat je maar wilt veranderen, behalve je balhoofd (waar je nummer in staat). en tadaa, een semi-goedgekeurde brommer
|
|
|
|
clkdtm |
14-12-2003 20:06 |
 Posts: 121 |
dat is ook wel eenidd maar als ik het frame wil dat ik moet hebben moet ik bij apriliawezen (red rose) en dat kan wel maar ik kan ook mischien vn een mt frame een chopper maken als dat ook mag en dat weet ik dus ook niet
|
|
|
|
Martijn |
14-12-2003 20:11 |
Posts: 10000 |
niets gelezen, maar ik zou eerder een motor zelf maken, heb je langer plezier van
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Neonlampje |
14-12-2003 20:15 |
 Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: clkdtm
dat is ook wel eenidd maar als ik het frame wil dat ik moet hebben moet ik bij apriliawezen (red rose) en dat kan wel maar ik kan ook mischien vn een mt frame een chopper maken als dat ook mag en dat weet ik dus ook niet
nou je mag officieel niet aan je brommer lassen, maar heb nog nooit iemand (van politie) erover horen zeiken bij mijn mt... (of bij anderen)
Als je een custom wilt maken zou ik voor red rose gaan (btw, gooi er dan wel een cb50 blok onder!!!)
martijn: heb je idd gelijk in, maar een motor zelf maken en keuren... daar zijn veel strengere eissen voor!!
|
|
|
|
mr200r |
15-12-2003 7:45 |
Posts: 5122 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
Wat je beter kunt doen is een brommer frame pakken van het type brommer wat je wilt maken..
Racertje.. neem nsr, rs, af1 oid frame...
crossertje, mtx, dt, ga zo maar door...
Vervolgens verander je alles wat je maar wilt veranderen, behalve je balhoofd (waar je nummer in staat). en tadaa, een semi-goedgekeurde brommer
.
dat kun je het beste doen scheelt een hoop regeltjes.
|
|
mr200r |
|
Pistonpen Paultje |
15-12-2003 9:31 |
 Posts: 8678 |
Aghja, MTX'en enzo, zijn in weze ook gewoon lichte motoren
Ik zelf wil nog een keer een CB50 blok onder een MTX oud model leggen, en het ding zelf nogal verbouwen. Maargoed, dat zijn wilde plannen, komt er dus wss nooit van
|
|
|
|
KaWaReZ |
15-12-2003 9:35 |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
15-12-2003 9:36 |
 Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]
net als dat ik een MBX80blok met cil eronder wil hebbe 
(en rad ofc )
dat is echt wel iets minder ingrijpend als een cb50 blok hoor
doen zoveel lui
|
|
nobody fuck with us!! |
|