Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - eigen brommer maken!?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1375 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14075 - eigen brommer maken!?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3515 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 14-12-2003 18:56 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk huppelschoten

Koste bij een kennnis van mij bij zen mbx om als motor te laten keuren 250 gulden met plaat erbij.Dus zal zo in die richting zitten denk ik.


dan heb je hem op motor kenteken jah,vriend van mij met een dax ook laten doen
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
arrier 14-12-2003 18:56 Print reply
Posts: 2221
en als je hem laat goedkeuren slaan ze dr dan ook zo'n nl tekentje in? anders kan je nog problemen krijgen bij de politie
 
Blijhoofd 14-12-2003 18:59 Print reply

Posts: 7378
keuren als brommer is niet te betalen,kost enorm veel geld,wrm denk je dat als die lui met daxjes ilegaal rond rijden en er geen 1 is die hem als brommer laat keuren terwel die dingen hetzelfde de zijn als een jing cheng


 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Neonlampje 14-12-2003 19:03 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk huppelschoten

Koste bij een kennnis van mij bij zen mbx om als motor te laten keuren 250 gulden met plaat erbij.Dus zal zo in die richting zitten denk ik.
hehe rofl, dat is importeren... dat is heel wat anders!
 
Pimmy 14-12-2003 19:06 Print reply

Posts: 308
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


uhm leesteken


Nee vraagteken
 
mr200r 14-12-2003 19:31 Print reply
Posts: 5122
Je gaat een eigengemaakte brommer maken,volgens de regels moet je hem dan laten keuren en dat is onbetaalbaar omdat het een zelfbouw is.
Een bv mbx80 op kenteken zetten kost ongeveer
85 euro maar hij is al geodgekeurd dat is gewoon een import op nl-kenteken zetten heeft niks met jouw verhaal te maken.
Je zal alle veranderingen of wat je zelf maakt
op tekening met maten aan moeten kunnen tonen
dan gaan ze hem helemaal keuren omdat het een uniek exemplaar is. dan krijg je een/of verzin je een framenr .dankun je hem verzekeren kortom
die keuring is heel duur,als je het echt wil zou
ik ff een brief naar de RWD sturen.dan weet je precies hoe het zit.
 
mr200r
clkdtm 14-12-2003 19:55 Print reply

Posts: 121
ja oke dus een motor frame kan ik wel op mijn buik schrijfen en als ik zelf nou een frame in mekaar flans dan zou toch ook een chassis/frame nummer erop moeten komen of wordt dan gedaan bij de keurmeester?
 
Neonlampje 14-12-2003 19:59 Print reply

Posts: 14825
Wat je beter kunt doen is een brommer frame pakken van het type brommer wat je wilt maken..

Racertje.. neem nsr, rs, af1 oid frame...
crossertje, mtx, dt, ga zo maar door...

Vervolgens verander je alles wat je maar wilt veranderen, behalve je balhoofd (waar je nummer in staat). en tadaa, een semi-goedgekeurde brommer
 
clkdtm 14-12-2003 20:06 Print reply

Posts: 121
dat is ook wel eenidd maar als ik het frame wil dat ik moet hebben moet ik bij apriliawezen (red rose) en dat kan wel maar ik kan ook mischien vn een mt frame een chopper maken als dat ook mag en dat weet ik dus ook niet
 
Martijn 14-12-2003 20:11 Print reply
Posts: 10000
niets gelezen, maar ik zou eerder een motor zelf maken, heb je langer plezier van
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Neonlampje 14-12-2003 20:15 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: clkdtm

dat is ook wel eenidd maar als ik het frame wil dat ik moet hebben moet ik bij apriliawezen (red rose) en dat kan wel maar ik kan ook mischien vn een mt frame een chopper maken als dat ook mag en dat weet ik dus ook niet
nou je mag officieel niet aan je brommer lassen, maar heb nog nooit iemand (van politie) erover horen zeiken bij mijn mt... (of bij anderen)

Als je een custom wilt maken zou ik voor red rose gaan (btw, gooi er dan wel een cb50 blok onder!!!)

martijn: heb je idd gelijk in, maar een motor zelf maken en keuren... daar zijn veel strengere eissen voor!!
 
mr200r 15-12-2003 7:45 Print reply
Posts: 5122




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Wat je beter kunt doen is een brommer frame pakken van het type brommer wat je wilt maken..

Racertje.. neem nsr, rs, af1 oid frame...
crossertje, mtx, dt, ga zo maar door...

Vervolgens verander je alles wat je maar wilt veranderen, behalve je balhoofd (waar je nummer in staat). en tadaa, een semi-goedgekeurde brommer
.

dat kun je het beste doen scheelt een hoop regeltjes.
 
mr200r
Pistonpen Paultje 15-12-2003 9:31 Print reply

Posts: 8678
Aghja, MTX'en enzo, zijn in weze ook gewoon lichte motoren

Ik zelf wil nog een keer een CB50 blok onder een MTX oud model leggen, en het ding zelf nogal verbouwen. Maargoed, dat zijn wilde plannen, komt er dus wss nooit van
 
KaWaReZ 15-12-2003 9:35 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Aghja, MTX'en enzo, zijn in weze ook gewoon lichte motoren

Ik zelf wil nog een keer een CB50 blok onder een MTX oud model leggen, en het ding zelf nogal verbouwen. Maargoed, dat zijn wilde plannen, komt er dus wss nooit van


net als dat ik een MBX80blok met cil eronder wil hebbe
(en rad ofc )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 15-12-2003 9:36 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

[...]


net als dat ik een MBX80blok met cil eronder wil hebbe
(en rad ofc )



dat is echt wel iets minder ingrijpend als een cb50 blok hoor

doen zoveel lui
 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 3515 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved