Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR probleempjes

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1094 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14070 - NSR probleempjes
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1490 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Roedie 14-12-2003 14:34 Print topicpost

Posts: 3531
Ik heb nsr met 20 mm mikuni (zonder Filter) kon nog geen goede vinden.. iemand ideeen? heb iets van 44 mm nodig ofzo:S
K heb nog een proma PRO uitlaat 50cc erop. maar hij rijdt nog maar iets van 60/65!!! (hij trekt best wel hard op nu) ik tril wel van dat ding af bij topsnelheid.
Vraag: Ik wil sneller:P en uuhh ja afstellingen voor setup die k nu heb... iemand ideeen?
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng

Joscross 14-12-2003 15:18 Print reply

Posts: 12501
Wat voor cilinder heb je
En luchtfilter, knappe powerfilter K&N, Twinair oid

Edit; Uhm in je profiel staat ori cilinder:S
Uhm tja 20 mikuni zonder luchtfilter op een ori cil zal idd wat moeilijk af te stellen zijn ja..
Koop een andere cilinder,70 of gooi er een ori luchtfilter op met kleinere carb

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 14-12-2003 15:22
 
bart de schakelgek 14-12-2003 15:22 Print reply

Posts: 5987
tandwielverhouding veranderen, grotere tandwiel voor of zo
 
Limburger
BlizzarD 14-12-2003 16:18 Print reply

Posts: 2050
Twin air of K&N filter, of gewoon originele luchtbox..

En twv zwaarder maken want waarschijnlijk draai je nu dikke overtoeren
 
Koos non-brommerloos!
Roedie 14-12-2003 20:05 Print reply

Posts: 3531
Ja heb standaard cilinder... en tandwiel verhouding: kan k dan ook alleen achter doen? want om voor te doen moet je hele blok open toch? heb nie zoveel zin in al die shit... maar thanx

 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Roedie 14-12-2003 20:06 Print reply

Posts: 3531
ohw ja en wat voor tandwiel moet k dan kopen? (achter?)
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
JIMMY 14-12-2003 20:11 Print reply

Posts: 2765
Hoe hard denk je dan te kunnen gaan met die ori cilinder?

en 20mm carb. lijkt me een btje te veel van het goede (niet dat het slecht is ofzo hoor, maar lijkt mij wat klote af te stellen )

Neem idd een goede filter, zoals die hier boven al staan genoemd, of gewoon je ori luchtfilter met grotere aanzuigslangen, is nog altijd het beste

misschien tandwiel verhouding aanpassen (al weet ik niet welke je nu hebt) hiervoor hoeft je blok niet uit elkaar om je voortandwiel te vervangen hoef je alleen maar je vliegwielkapje (linker kapje van bovenaf gezien als je op de brom zit) en je kan er zo bij.. zit wel altijd een borgplaatje op..

maar 65/70 is dan waarschijnlijk ook de max die je uit je ori cilinder zult halen..


Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 14-12-2003 20:14

Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 14-12-2003 20:15
 
Roedie 14-12-2003 20:14 Print reply

Posts: 3531
Ok dan wordt t duidelijk dat k 70 cc ga kopen:P iemand nog suggesties? 50cc.nl....? en niet al te duur natuurlijk
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
JIMMY 14-12-2003 20:16 Print reply

Posts: 2765
50cc eurocilindro, met een btje knappe afstelling haal je daar ook de 90 wel mee..

Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 14-12-2003 20:17
 
Roedie 14-12-2003 20:24 Print reply

Posts: 3531
nou dr staat een 70 cc charmoo voor 90... lijkt mij ook wel ok toch?
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
PlaceR 14-12-2003 21:38 Print reply
Posts: 1588
ded kaio hebbik goeie ervaring mee

nice ding vlamt hard en met fijn inrijde is het ook wel lang uit te houwe.

en dat voor maar 70 euro
 
2wheels[jurg] 14-12-2003 21:43 Print reply

Posts: 3503
mallosi of eurocilndro is het beste van de 70cc's charmo is nie al te best van wat ik er over hoor. maarre als jij het al moeilijk vind om het kapje van je blok eraf te schroeven om een tandwiel te vervangen weet je dan zeker dat je 70cc wil
 
Roedie 15-12-2003 14:51 Print reply

Posts: 3531
Is dat zo simpel om tandwiel te vervangen? en welk kapje dan?
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
de_koen 15-12-2003 14:54 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

Is dat zo simpel om tandwiel te vervangen? en welk kapje dan?


opmerking van de week

je ropt dat kapje aan de de kant van je ketting deraf, draait dat plaatje op je tandwiel los , ander tandwiel erop, plaatje erop, kapje erop, spanning van de ketting ff bijstellen en klaar.
 
Honda 5-Bak te koop
JIMMY 15-12-2003 14:54 Print reply

Posts: 2765
Je gaat op je brommer zitten, als je dan aan de linkerkant van je blok kijkt zie je een plastic kapje zitten, dat schroef je eraf..

als je die eraf hebt zie je links vliegwiel en rechts je voortandwiel.. dan haal je je ketting los en dan kun je bij je voortandwiel dat borg dingetje eraf halen en schuif je zo je voortandwiel eraf..

simpel

Koen was weer eerder

Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 15-12-2003 14:55
 
Roedie 15-12-2003 14:54 Print reply

Posts: 3531
BTW: Ik heb nu ook dikke lekkage. als k ff een minuutje gereden heb krijgt steeds minder power. en dan stopt ie ermee en loopt mn hele caberateur leeg de bougie is gewoon lichtbruin dus is wel goed toch? k heb r wel een panty kousje op:P want kan geen goede filter kopen maar dat kan toch nie t probleem zijn?
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng

Dit topic is 1490 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved