heb je al eens aan je CDI gedacht? als je cdi kapot is dan kan je dat gelijk merken doordat hij bij een bepaald toerental gaat stotteren en als je onder dit toerental zit dan rijd hij goed zonder stotteren
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 14-12-2003 10:44
heb er vandaag een 85 in gedaan trekt hem in elke versnelling door maar in de 5 nog niet echt getest snelheid reed eventjes 70 relaxt maar toen kreeg tegenwind 50 55 maar voortand wiel 13 vind ik te klein verneuk ik m'n achterbrug heb zo'n chromen ding slijt nu al aan
maar heeft iemand tips of dezelfde setup hoe hard gaan jullie
heb er vandaag een 85 in gedaan trekt hem in elke versnelling door maar in de 5 nog niet echt getest snelheid reed eventjes 70 relaxt maar toen kreeg tegenwind 50 55 maar voortand wiel 13 vind ik te klein verneuk ik m'n achterbrug heb zo'n chromen ding slijt nu al aan
maar heeft iemand tips of dezelfde setup hoe hard gaan jullie
Daarvoor zijn slijtrubbers he
Btw, je kunt ook achter groter(43 of 45 ofzo), zelfde effect
Maja, zo te zien zul je echt een tandje kleiner voor moeten, of achter groter, zeker in ons lieve regen- en windachtige kikkerlandje . Iets lichter rijdt trouwens ook fijner met het verkeer mee.
heb niet goed geteld heb al achter 43 en al ik windmee in z'n 5 rij maakt ie veel toeren net als of je nog en versnelling hebt maar kan niet schakelen net getest dus
dus ik dacht achter 45 doen
maar ik heb ook nog een vtw 15/16
dus ik weetniet wat de ideale vertanding is ik blijf aan het wisselen en kloten maarja het is mooi op de honda hoe de mensen j aan kijken als je voorbij rijdt maarja offtopic wie weet hier meer van