SIWWN |
13-12-2003 20:49 |
Posts: 7079 |
Misschien vocht
Controleer je stekkertjes ook goed en souit ze in met dat spul
|
|
|
|
KaWaReZ |
13-12-2003 21:33 |
Posts: 20582 |
vrijdag reed ik met me tsx naar doetichem en moest ik overschakelen op reserve omdat hij afsloeg.
maar toen kreeg ik hem niet meer aan en ben ik 10km naar huisgelopen
je heb wel getankt hoop ik ??
-----
hoe vochtig is je filter??
(ontsteking/bougiekop/dop/bobine niet nat?
kneem aan dattie dat alleen doet met nat weer.
(er kan ook water in je carb zitten dat doort filter is aangezogen)
je kunt proberen op lage toeren te gaan rijden..
wa voor filter heb je ?
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
AR50 |
13-12-2003 21:36 |
Posts: 307 |
check je boegie dop ff wil wel us vuil worden van regen moet je ff zo'n rode rubberen halen
|
|
Suzuki the 1 weel driving adventure ;) |
|
Blijhoofd |
13-12-2003 23:12 |
Posts: 7378 |
kijk eerst is als tie af slaat of tie nog vonkt
dan weet je in ieder geval of je het in het elektrisch gedoe moet zoeken of in benzine toevoer,of lucht
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
-jaZper- |
13-12-2003 23:17 |
Posts: 3841 |
wow das echt kote voor je die 12km lopen
ging hij eerst stotteren als je volgas gaf en halfgas niet? of sloeg hij ineens compleet uit wat je ook deed?
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 13-12-2003 23:17
|
|
groene motoren gaan harder |
|
de_koen |
13-12-2003 23:20 |
Posts: 5595 |
volgens mij zit er vuil in je carbu doordat je op reserve hebt gereden, zet maar een papieren filter tussen je benzineslang, en clean je carb (vooral vlotternaald)
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
-jaZper- |
13-12-2003 23:42 |
Posts: 3841 |
nouja, als de brommer ineens afslaat is het je ontsteking die kortgesloten word door vocht en als hij bij volgas begind te haperen en bij halfgas wel goed rijd dan heb je last van vocht in je cilinder(had ik gisteren ook mb reed nog maar 30 )
|
|
groene motoren gaan harder |
|
CraftyVirus |
14-12-2003 0:49 |
|
SkaBla [Pim] |
14-12-2003 10:43 |
Posts: 4659 |
vermoedelijk is gewoon je benzine filter smerig, en doet daardoor je reserve het niet....
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
-jaZper- |
14-12-2003 11:12 |
Posts: 3841 |
|
|
groene motoren gaan harder |
|
coen en rieju |
14-12-2003 13:54 |
Posts: 593 |
bedankt voor de reacties.
om alles weer een beedje te beandwoorden begin ik maar.
ik heb standaard filter, hij vonkt nog wel.
en ik heb net weer vanalles geprobeerd.
kikken doet hij niet.
met aanlopen maakt hij een paarslagen dat hij het weldoet en dan is het weer over.
de carburatuer heb ik schoongemaakt.
maar ik snap dr nog niks van help me aub verder
|
|
|
|
-jaZper- |
14-12-2003 14:35 |
Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: coen en tsx
bedankt voor de reacties.
om alles weer een beedje te beandwoorden begin ik maar.
ik heb standaard filter, hij vonkt nog wel.
en ik heb net weer vanalles geprobeerd.
kikken doet hij niet.
met aanlopen maakt hij een paarslagen dat hij het weldoet en dan is het weer over.
de carburatuer heb ik schoongemaakt.
maar ik snap dr nog niks van help me aub verder
dat klinkt als een cdi die is overleden
|
|
groene motoren gaan harder |
|
robertsx |
14-12-2003 15:44 |
Posts: 91 |
Ik had hetzelfde met m'n tsx (gelukkig kwam ik een aardige meneer tegen die me wou slepen) Het bleek door vocht te komen. M'n tank eraf gehaald en verhip, er zat allemaal nattigheid onder. Dus f?hn gepakt, alles drooggef?hnd, en met zo'n spuitbusje (contactspray ofzo??) alles ondergespoten. Daarna liep 'ie weer als een trein
Was me nog nooit eerder gebeurd maar het regende en waaide hard
|
|
|
|
SkaBla [Pim] |
14-12-2003 15:55 |
Posts: 4659 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]
vermoedelijk is gewoon je benzine filter smerig, en doet daardoor je reserve het niet....
en krijgt ie wel benzine?
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
coen en rieju |
14-12-2003 16:40 |
Posts: 593 |
hij krijgt alles wat ie nodig heeft.
nu heb ik me vliegwiel kap er afgehaald en het vliegwiel goed droog gef?nt.
toen heb ik hem weer aangekikt en hij liep langer dan eest maar weer sloeg hij af.
maar wat is zo`n cdi en waar zit dat ding dan??
|
|
|
|