Pas |
15-12-2003 16:25 |
 Posts: 1181 |
pff, die 88 is zelf te klein, blijft alleen stationair lopen met choke erop en ik kan geen gas geven :(
|
|
GSXR600K1 |
|
arrier |
15-12-2003 16:39 |
Posts: 2221 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pas
pff, die 88 is zelf te klein, blijft alleen stationair lopen met choke erop en ik kan geen gas geven :(
geen valse lucht?
|
|
|
|
Pas |
15-12-2003 16:40 |
 Posts: 1181 |
allemaal nieuwe pakkingen en alles goed aangedraaid. Luchtslang zit met slangeklem op de carb.
Dus ik neem aan van niet
|
|
GSXR600K1 |
|
Pas |
15-12-2003 16:41 |
 Posts: 1181 |
heb alleen nog een 105 liggen van me 70cc, dan die maar proberen want ik heb geen tijd meer om die sproeiers te gaan halen :(
|
|
GSXR600K1 |
|
Teunmenator |
15-12-2003 19:33 |
 Posts: 2524 |
Ik ben hier dan ff een noob in he maar kan er in het algemeen gezegd worden dat je meer koppelkrijgt als je oneffenheden in je uitlaat of inlaat weghaald (en dat door middel van schuren). Hiermee kom je dus niet aan de grootte van de poort zeg maar...
|
|
|
|
Neonlampje |
15-12-2003 20:21 |
 Posts: 14825 |
Mengsel wat beter in en uit je cilinder kan zorgt idd voor vermogenswinst
|
|
|
|
Pas |
15-12-2003 23:36 |
 Posts: 1181 |
hij doet het nu met die 105 sproeier maar ik kan pas een beetje gas geven als ie warm is. Ook is ie heel de tijd aan het "niezen". M'n ontsteking staat zo vroeg mogelijk, misschien moet ik 'm ietwat terug zetten. Ik heb 'm nog niet doorgetrokken, maar me powerband begind pas bij 8k toeren ...
Voor de rest draaid ie prachtig.
|
|
GSXR600K1 |
|
-jaZper- |
15-12-2003 23:39 |
 Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pas
hij doet het nu met die 105 sproeier maar ik kan pas een beetje gas geven als ie warm is. Ook is ie heel de tijd aan het "niezen". M'n ontsteking staat zo vroeg mogelijk, misschien moet ik 'm ietwat terug zetten. Ik heb 'm nog niet doorgetrokken, maar me powerband begind pas bij 8k toeren ...
Voor de rest draaid ie prachtig.
op naar de sproeier 115 zou ik zeggen
|
|
groene motoren gaan harder |
|
Pas |
15-12-2003 23:46 |
 Posts: 1181 |
nou ... 't is geen mikuni
105 keihin, kan verdomme door dat gat heen kijken
'k ga nog wel ff met me gasnaald klooien
|
|
GSXR600K1 |
|
Saknet |
16-12-2003 6:33 |
 Posts: 10355 |
heeft iemand je wel eens verteld dat hoe verder je cilinder en zuiger versleten zijn hoe grotere sproei je nodig heb?
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
mr200r |
16-12-2003 8:58 |
Posts: 5122 |
Ik heb het nu over ee orginele cilinder op de poortmap staan de 3 inlaat poorten.
deze heeft een ori niet alleen die 2 langwerpige
mijn pa heeft voor mij een keer een ciinder
;getunt; oor waat op de poortmap inlaat 3 zit
bij org niks gewoon in het midden van de cilinder bij de inlaat een rondga te boren verder niks liepzeer mooi 70 pakte mooi alle vernellingen op de juiste tyd mischien een idee
ben ermee aangehouden zo heb je eindelijk een goede.
|
|
mr200r |
|
Pas |
16-12-2003 11:15 |
 Posts: 1181 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barteld
heeft iemand je wel eens verteld dat hoe verder je cilinder en zuiger versleten zijn hoe grotere sproei je nodig heb?
Hallo, iemand thuis in je koppie, NIEUWE CILLINDER UIT DE VERPAKKING
Ik heb eerst een paar km rustig gereden toen een keer opengetrokken.
Best ironisch, doe ik er een 50cc op om langzamer te gaan, rijd ie nog steeds 100 @ teller, nog niet eens helemaal uitgetoerd
|
|
GSXR600K1 |
|
Neonlampje |
16-12-2003 11:51 |
 Posts: 14825 |
lol 100@ teller.. zelfde als robert lukkes die 140@ teller reed, en in het echt de 85 nog nieteens haalde
|
|
|
|
Pas |
16-12-2003 12:03 |
 Posts: 1181 |
vertanding 15-42 en dan 12k toeren, dus ik kom denk ik wel in de buurt van 90 echt kmp/h
|
|
GSXR600K1 |
|
Neonlampje |
16-12-2003 12:14 |
|