Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat wegdremelen bij 50cc imi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 812 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14043 - wat wegdremelen bij 50cc imi
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4642 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pas 15-12-2003 16:25 Print reply

Posts: 1181
pff, die 88 is zelf te klein, blijft alleen stationair lopen met choke erop en ik kan geen gas geven :(
 
GSXR600K1
arrier 15-12-2003 16:39 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

pff, die 88 is zelf te klein, blijft alleen stationair lopen met choke erop en ik kan geen gas geven :(

geen valse lucht?

 
Pas 15-12-2003 16:40 Print reply

Posts: 1181
allemaal nieuwe pakkingen en alles goed aangedraaid. Luchtslang zit met slangeklem op de carb.

Dus ik neem aan van niet
 
GSXR600K1
Pas 15-12-2003 16:41 Print reply

Posts: 1181
heb alleen nog een 105 liggen van me 70cc, dan die maar proberen want ik heb geen tijd meer om die sproeiers te gaan halen :(
 
GSXR600K1
Teunmenator 15-12-2003 19:33 Print reply

Posts: 2524
Ik ben hier dan ff een noob in he maar kan er in het algemeen gezegd worden dat je meer koppelkrijgt als je oneffenheden in je uitlaat of inlaat weghaald (en dat door middel van schuren). Hiermee kom je dus niet aan de grootte van de poort zeg maar...
 
Neonlampje 15-12-2003 20:21 Print reply

Posts: 14825
Mengsel wat beter in en uit je cilinder kan zorgt idd voor vermogenswinst
 
Pas 15-12-2003 23:36 Print reply

Posts: 1181
hij doet het nu met die 105 sproeier maar ik kan pas een beetje gas geven als ie warm is. Ook is ie heel de tijd aan het "niezen". M'n ontsteking staat zo vroeg mogelijk, misschien moet ik 'm ietwat terug zetten. Ik heb 'm nog niet doorgetrokken, maar me powerband begind pas bij 8k toeren ...
Voor de rest draaid ie prachtig.
 
GSXR600K1
-jaZper- 15-12-2003 23:39 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

hij doet het nu met die 105 sproeier maar ik kan pas een beetje gas geven als ie warm is. Ook is ie heel de tijd aan het "niezen". M'n ontsteking staat zo vroeg mogelijk, misschien moet ik 'm ietwat terug zetten. Ik heb 'm nog niet doorgetrokken, maar me powerband begind pas bij 8k toeren ...
Voor de rest draaid ie prachtig.

op naar de sproeier 115 zou ik zeggen
 
groene motoren gaan harder
Pas 15-12-2003 23:46 Print reply

Posts: 1181
nou ... 't is geen mikuni

105 keihin, kan verdomme door dat gat heen kijken

'k ga nog wel ff met me gasnaald klooien
 
GSXR600K1
Saknet 16-12-2003 6:33 Print reply

Posts: 10355
heeft iemand je wel eens verteld dat hoe verder je cilinder en zuiger versleten zijn hoe grotere sproei je nodig heb?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mr200r 16-12-2003 8:58 Print reply
Posts: 5122
Ik heb het nu over ee orginele cilinder op de poortmap staan de 3 inlaat poorten.
deze heeft een ori niet alleen die 2 langwerpige
mijn pa heeft voor mij een keer een ciinder
;getunt; oor waat op de poortmap inlaat 3 zit
bij org niks gewoon in het midden van de cilinder bij de inlaat een rondga te boren verder niks liepzeer mooi 70 pakte mooi alle vernellingen op de juiste tyd mischien een idee
ben ermee aangehouden zo heb je eindelijk een goede.
 
mr200r
Pas 16-12-2003 11:15 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

heeft iemand je wel eens verteld dat hoe verder je cilinder en zuiger versleten zijn hoe grotere sproei je nodig heb?


Hallo, iemand thuis in je koppie, NIEUWE CILLINDER UIT DE VERPAKKING

Ik heb eerst een paar km rustig gereden toen een keer opengetrokken.

Best ironisch, doe ik er een 50cc op om langzamer te gaan, rijd ie nog steeds 100 @ teller, nog niet eens helemaal uitgetoerd
 
GSXR600K1
Neonlampje 16-12-2003 11:51 Print reply

Posts: 14825
lol 100@ teller.. zelfde als robert lukkes die 140@ teller reed, en in het echt de 85 nog nieteens haalde
 
Pas 16-12-2003 12:03 Print reply

Posts: 1181
vertanding 15-42 en dan 12k toeren, dus ik kom denk ik wel in de buurt van 90 echt kmp/h
 
GSXR600K1
Neonlampje 16-12-2003 12:14 Print reply

Posts: 14825
let op dat je toerenteller er ook vaak wel n 500 toeren naast zit.. als het niet meer is

want een imi die zoveel toeren maakt.. dat is echt uitzonderlijk!
 

Dit topic is 4642 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved