Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 70 Zeta lc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1015 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14016 - 70 Zeta lc
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MB-SpEeDfReAk 12-12-2003 9:32 Print topicpost
Posts: 612
Ik wil graag ff wat informatie over de 70 zeta lc, voor mb/mt/mtx.
Hoe snel kan die cilinder lopen, en optrekken? daar gaat het me vooral om.

 
88

Blukaap 12-12-2003 10:12 Print reply

Posts: 10006
Hij kan exact 93,72km/h lopen als de luchtvochtigheidsgraad 80% is en de temperatuur in de schaduw 16,3 graden celcius is. De overdruk in de banden moet 2 bar bedragen en de wind moet NNW zijn met windkracht 4.
De rijrichting moet liggen op 165,3 graden, waarbij de gemiddelde helling van de weg op 0,8% ligt.
De weg is gemaakt van standaard ZOAB en is 5KM lang.
De gemiddelde acceleratie bij deze omstandigheden als er iemand van 78kg op de brommer zit is 11,7m/s^2.
De vertanding moet 14-47 bedragen met een lange 6-bak waarbij ketting en tandwielen ong 1200km oud zijn en 435,6km geleden voor het laatst gesmeerd zijn.

PS: er kunnen wat kleine foutjes inzitten, doe dit ook maar uit het hoofd.
 
Bastila is lief
Pistonpen Paultje 12-12-2003 10:15 Print reply

Posts: 8678
Whehe, mafkees...

Ze hebben de zelfde poorten als een AC. Niet gruwelijk snel dus ofzo. Alhoewel ik wel te spreken ben over mijn Zeta.

Deze cilindertjes lenen zich er gewoon goed voor om eens een flinke beurt te geven.

Beurt in de zin van uhhh....beurt, begrepen?!

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 12-12-2003 10:16
 
-jaZper- 12-12-2003 10:20 Print reply

Posts: 3841
70cc zeta watergekoeled liep bij een vriend van mij maar 80-85 met 20mm carp, dus niet echt geweldig, ik ging hem nog net voorbij met 50cc (puchje)
 
groene motoren gaan harder
Mr Pain 12-12-2003 10:24 Print reply
Posts: 4966
is niet super snel, maar wel grappig om te hebben, maar je kan beter een polini of malossi cilinder kopen
 
MB-SpEeDfReAk 12-12-2003 10:39 Print reply
Posts: 612
Als ik kijk bij parts en ik zie de 70 zeta ac, dan wordt daar toch echt positief over gesproken, dus lijkt mij dat de watergekoelde het dan net zo goed of zelfs beter doet, of zie ik iets verkeerd??
 
88
Pol de MT5 Crosser 12-12-2003 10:44 Print reply

Posts: 2892
Ik heb er 1 op mijn MT-5 hij is net ingereden er moet nu nog een andere sproeier op enzo en dan kan ik je wel wat info geven.
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
Eyeball 12-12-2003 10:46 Print reply

Posts: 356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-SpEeDfReAk

Als ik kijk bij parts en ik zie de 70 zeta ac, dan wordt daar toch echt positief over gesproken, dus lijkt mij dat de watergekoelde het dan net zo goed of zelfs beter doet, of zie ik iets verkeerd??


Ik heb wel vaker gehoord de LC versie van de 70 zeta minder snel is.
 
Mr Pain 12-12-2003 10:48 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Eyeball

[...]


Ik heb wel vaker gehoord de LC versie van de 70 zeta minder snel is.


volgens mij zijn de poorten precies hetzelfde dus dan gaat ie normaal gesproken ook niet zachter

nogmaals, ga voor polini of malossi
 
Pistonpen Paultje 12-12-2003 10:49 Print reply

Posts: 8678
Nee, is even snel, alleen je hebt wel betere cooling.

Op mijn MB scheelde een Zeta 70ac iets van 5 km met m'n Malossi op top.
 
MB-SpEeDfReAk 12-12-2003 10:51 Print reply
Posts: 612
War raden jullie me aan om mee te rijden, die 70 zeta lc voor 150 euro? ik heb ook nog een 70 malossi liggen met een groef erin, moet dan nog ff zuigertje halen, dan ben ik wel veel goedkoper uit
 
88
Mr Pain 12-12-2003 10:54 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-SpEeDfReAk

War raden jullie me aan om mee te rijden, die 70 zeta lc voor 150 euro? ik heb ook nog een 70 malossi liggen met een groef erin, moet dan nog ff zuigertje halen, dan ben ik wel veel goedkoper uit


als de groef onder de uitlaatpoort zit maakt het denk ik niet zoveel uit.
 
MB-SpEeDfReAk 12-12-2003 11:07 Print reply
Posts: 612
Nee ik weet niet precies waar die groef zit maar in ieder geval niet onder me uitlaatpoort, volgens langs me spoelpoort aan de inlaatkant.
 
88
MB-SpEeDfReAk 12-12-2003 11:08 Print reply
Posts: 612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-SpEeDfReAk

Nee ik weet niet precies waar die groef zit maar in ieder geval niet onder me uitlaatpoort, volgens mij langs me spoelpoort aan de inlaatkant.

 
88
orange 12-12-2003 11:32 Print reply

Posts: 672
crosser18 heeft een 70zeta lc op een mb bij hem thuis. zit veel kracht in. alleen het probleem met pakkingen kopen heeft hij.
de koppakkin is namelijk bijna niet meer leverbaar
 
jeroen 12-12-2003 12:53 Print reply

Posts: 15066
Ze zijn std niet snel, en hebben koelingsproblemen.

Je moet er een pomp inzetten.

En...UTFS!!!
 

Dit topic is 1238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved