Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - [discussie] Moertjes en bouten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 598 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14001 - [discussie] Moertjes en bouten
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4240 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mathijs-Arie 11-12-2003 17:39 Print reply
Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

[...]


Werktuigbouwkunde?


nee iets interessanters
 
jeroen 11-12-2003 17:41 Print reply

Posts: 15066
wat dan?

pisbakkenstaal is toch wtb uitdrukking?

ow wcaht..je deed mbo nu toch?
 
Mathijs-Arie 11-12-2003 17:42 Print reply
Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

wat dan?

pisbakkenstaal is toch wtb uitdrukking?

ow wcaht..je deed mbo nu toch?


ik zit net in havo3

met wie verwar je me?
 
Blijhoofd 11-12-2003 17:43 Print reply

Posts: 7378
rvs tralalalala

is veel beter

alleen iets duurder
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
PRO TUNING 11-12-2003 17:54 Print reply

Posts: 4000
Op bouten van goede kwaliteit staat de treksterkte vermeld b.v. 8.8 - 10.9 - 12.9 dit is de treksterkte per vierkante mm.
RVS heeft trouwens niet zo`n hoge treksterkte.

 
marcel 11-12-2003 17:54 Print reply

Posts: 1533
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

rvs tralalalala

is veel beter

alleen iets duurder



ja plus dat een puch bijv. dat helemaal niet waard is...
 
Blijhoofd 11-12-2003 17:58 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel

[...]



ja plus dat een puch bijv. dat helemaal niet waard is...


als tie dat dan niet waard is moe je onderdelen er af laten + de boel niet zo vast draaien...
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Rudy 11-12-2003 18:07 Print reply

Posts: 3471
Er wordt bij hobbyzaken gewoon erg slechte kwaliteit verkocht. Je kunt het aan de schroefdraad al zien, die is zo grof er ruw.
treksterktes zijn te koop van 3.6 (treksterkte van 330 N/mm^2) tot 12.9 (treksterkte van 1220)
Ze zullen bij de meeste hobbyzaken wel een goedkope klasse verkopen die zijn vrij zwak. 8.8 is een beetje standaard
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
GMP 407 11-12-2003 18:13 Print reply
Posts: 1182
laatste een paar boutjes gepolijst, is wel leuk. Word er niet sterker van denk k.
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Mathijs-Arie 11-12-2003 18:14 Print reply
Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

laatste een paar boutjes gepolijst, is wel leuk. Word er niet sterker van denk k.



 
Rudy 11-12-2003 18:16 Print reply

Posts: 3471
als je de draad polijst zullen ze sneller loslopen, maar neem aan dat je de kopjes bedoelt?
Die boeien kwa dat niet. Kerfgevoeligheid neemt af als je aan het polijsten gaat, maar boeit bij schroefdraad niet zo.
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Daan Da Man 11-12-2003 18:16 Print reply
Posts: 2064
vergeet niet, rvs bouten en moeren (in combinatie met elkaar) moet je altijd borgen, want die trillen los... rvs in alu/staal ed. maakt niet uit
 
Mathijs-Arie 11-12-2003 18:18 Print reply
Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

vergeet niet, rvs bouten en moeren (in combinatie met elkaar) moet je altijd borgen, want die trillen los... rvs in alu/staal ed. maakt niet uit


op een brommer moertjes bborgen?
 
Hans F 11-12-2003 18:20 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mathijs-Arie

[...]


op een brommer moertjes bborgen?


gaatje boren, staaldraadje erdoor
 
chriss 11-12-2003 18:23 Print reply
Posts: 1859
ahum

splitpen
 

Dit topic is 4240 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved