Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Beun & Sleutelblundertopic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 995 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13999 - Beun & Sleutelblundertopic
Pagina 3 van 50
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 48, 49, 50Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 38235 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Harm 11-12-2003 15:45 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Uhm als je geen olie in je blok heb
Wat maakt dat dan uit voor de cilinder?

Week eigenlijk niet, nooit over gedacht ook nie. Maja daarna liep ie weer hetzelfde, tot voor kort, nou loopt ie nie zo goed en beginnen mun lagers te tikken volgens de bromboer, maar ik heb geen speling op krukas.
 
http://www.durtikkers.tk
killerzijerveld2 11-12-2003 15:46 Print reply

Posts: 101
Heb een keer een paar dagen zonder olie met me tomos gerede toen is me toen kopn ik niet meer kicken en toen was er iets vastgaanzitte beetje jammer.
En met een puch wouw de cilinder er niet op ik zaggies tikke was een 70 cc en toen is die flens afgebroke kon er nog wel mee rijde maar zag er niet mooi meer uit daarna.
 
WiZZ [wesley] 11-12-2003 15:48 Print reply

Posts: 4831
now dan zal ik ook wel wat neerzetten
de groteste ik heb een pleepot gehad als eerst

de eerste die ik nog kan bedenken is mee eerst zelf gebouwde puch

eerste keer starten achteruit
toen maar ander blok
ging vriend van mij erop rijden
staan de wielen >> X << als je van achteren keek als een X na jah hij rijden pleurd het voorwiel er uit toen hij stoep op reedt haha

meest laatste van mijn nieuwe keting er opzeten en veering ik blij tot 2 uur snachts in mijn garage met een zaklamp (geen stroom daar) en toen ik de volgende dag nog effe alles matig na gekeken ga ik rijden schiet die keting er al af toen ik zun 2 zat ik vloeken had wel de schakel er ingedaan maar niet de borg er op

en dan nog van een kennis van mij die dacht wel(pleepotrijder) ik zet wel effe een puch in mekaar wat ging er fout
1 verkeerde achtervering die waren van een mb ??? en ik nog steeds afvragen hoe te fuck krijg hij die er op
2 zuiger verkeerd om in de cilinder ik dat goed gemaakt
maar nog niet goed rijden ik ga een kijken in de carb. wat ziet ik de gasnaalt zin op z'n kop hoe dat dat ding ooit heeft gereden is me een wonder
en dan nog wat foutjes zo als het vergeten van de balhoofdlagers enz niet goed vastzetten

weet er geen meer maar als ze nog binnen schieten dan zeg ik het nog wel
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
Joscross 11-12-2003 15:57 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WiZZ [wesley]

now dan zal ik ook wel wat neerzetten
de groteste ik heb een pleepot gehad als eerst

de eerste die ik nog kan bedenken is mee eerst zelf gebouwde puch

eerste keer starten achteruit
toen maar ander blok
ging vriend van mij erop rijden
staan de wielen >> X << als je van achteren keek als een X na jah hij rijden pleurd het voorwiel er uit toen hij stoep op reedt haha

meest laatste van mijn nieuwe keting er opzeten en veering ik blij tot 2 uur snachts in mijn garage met een zaklamp (geen stroom daar) en toen ik de volgende dag nog effe alles matig na gekeken ga ik rijden schiet die keting er al af toen ik zun 2 zat ik vloeken had wel de schakel er ingedaan maar niet de borg er op

en dan nog van een kennis van mij die dacht wel(pleepotrijder) ik zet wel effe een puch in mekaar wat ging er fout
1 verkeerde achtervering die waren van een mb ??? en ik nog steeds afvragen hoe te fuck krijg hij die er op
2 zuiger verkeerd om in de cilinder ik dat goed gemaakt
maar nog niet goed rijden ik ga een kijken in de carb. wat ziet ik de gasnaalt zin op z'n kop hoe dat dat ding ooit heeft gereden is me een wonder
en dan nog wat foutjes zo als het vergeten van de balhoofdlagers enz niet goed vastzetten

weet er geen meer maar als ze nog binnen schieten dan zeg ik het nog wel


Mb veren kan ie toch juist expres hebben gedaan?
is juist vet
 
WiZZ [wesley] 11-12-2003 16:00 Print reply

Posts: 4831
paste niet liepen aan op het wiel waren te breed ik en hij heeft de gehele achterbrug (nieuw) mee verziekt (puch is trouwens alweer verkocht) haar pa vond het te gevaarlijk (toen ik er mee klaar was reed dat ding rond de 95 km was niet normaal (en de tandwiel achter zat niet goed

 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
MHuubR 11-12-2003 16:18 Print reply
Posts: 83
mijn grootste blunder is dat ik bij het eropzetten van een 70cc op de puch, de circlipjes niet goed vastgezet had...
die is er dus uitgegaan en door de spoelpoort naar de andere kant gegaan, daar is ie tussen de zuiger en de wand terechtgekomen.
Hij zat muurvast, die cilinder, we hebben hem in stukken geslepen en zo toch eraf gekregen.
het was toch maar zo'n eurokitje ofzo, en gratis gekrege.
Hij ligt nu in ieder geval op m'n kamer, ziet er wel lache uit.

Dit bericht is ge-edit door MHuubR op 11-12-2003 16:19
 
mallemeeuw 11-12-2003 16:20 Print reply

Posts: 4088
mijn nsr aan duwen zonder de gasnaald in de carb tedoen
gvd met zijn 3e staan duwen haha
we waren moe!!!

 
!!!! Lambal United !!!!
MotoCrossIpkiss[stan] 11-12-2003 16:27 Print reply

Posts: 7744
zuiger verkeerd om gedaan BIJ 2 BROMMERS TEGELIJK NOGWEL!!!!

en achterwiel vergeten vast te zette

me krukass van tsx zat beetje vastgerot dus ik denk met beetje kruipolie erin doet ie et vast wel weer maja et was beetje donker enz hebbik de verkeerde spuitbos gepakt en rooie verf in me blok gespoten en me voetsteppies onder de kruipolie gespoten

o,ja en eens met me mt me gaskabel was gebroken ik met een gaskabel van een puchie (bleek dus korter te zijn) erop te douwen (ging al zwaarder als normaal maja daar let je nie op )
wij aanduwen dat ding boem was et
buitenpoort kadoek en voorvork krom

Dit bericht is ge-edit door MotoCrossIpkiss[stan] op 11-12-2003 16:28
 
hoi
aprilia94 11-12-2003 16:28 Print reply
Posts: 157
ik heb 1x een hele grote blunder gemaakt...

ik moest mijn blok uitelkaar hele van mijn aprilia rs 50 want de versnellingen waren kapot had ik er nieuwe tandwielen in gezet en het werkt goed dacht ik!!

heb ik het blok weer helemaal in elkaar gezet er ondergehangen alles der weer op kappen enz ook rij ik een klein stukje krijg ik hem niet meer uit de laatste versnelling kut was dat dan weer dacht ik ik thuis weer dat hele denk los gesloopt waren we een borg ringetje vergeten op de as waar al m`n tandwielen van me vesnellings bak op zetten. OEPSSSS
 
JIMMY 11-12-2003 16:33 Print reply

Posts: 2765
M?n nsr wou ik ophogen door dat prolink ding om te draaien, achterwiel, veer, hele handel eruit. Prolink dinkie er ook tussen uit, zet ik hem er weer op de normale manier in.. :S Ik alles in elkaar zetten en maar afvragen waarom hij nou niet hoger is geworden

Kan je alles er weer afhalen


 
jeroen 11-12-2003 16:43 Print reply

Posts: 15066
Kan me niet echt wat herinneren...alleen dat ik 1e keer de zuiger er niet meer inkreeg..welke kant moet ie nu op


enne.....verder moet ik denkekn
is ook al zo lang geleden
 
rs oxbow 11-12-2003 16:43 Print reply
Posts: 620
kerel van mijn klas kwam daarstraks te laat voor zijn examen, zijn wallaroo was vastgelopen.

is nu toe aan zijn 3de cilinder. deze zat er net 250km op. (nieuwe gilardoni van 100?)

ik vraag zo aan hem, starte dat ding lekker, zegt hij van niet.
als ik van jou was zou ik je powervalve(membraan) een nakijken,

zegt hij zo droog ja ik was er ook al ff aan het denken dat die kapot was.

is dus zooow overduidelijk dat membraam fucked up is. en hij maar cilindertjes kope



 
Erik_P 11-12-2003 16:47 Print reply

Posts: 690
Elke keer denken dat de carburateur lek is, terwijl gewoon dat aftap-schroevje los zat.
 
-
sjakov 11-12-2003 16:48 Print reply
Posts: 131
uitlaat vastmaak ring van een fs1 helemaal verrot draaien om los te krijgen omdat dat ding op ze kop zit en je dus ook van onder af gezien naar links moet draaien en daar had ik even niet aan gedacht
 
ts80x is in tha house
TripleEdged 11-12-2003 16:49 Print reply

Posts: 506
de koppelingsplaten vervangen envergeten dat je blok nog vol olie zit....
vergeten balhoofd vast te zetten....
 

Dit topic is 38235 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 50
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 48, 49, 50Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved