Hannes |
10-12-2003 17:39 |
Posts: 4530 |
ligt aan de cil, als daardoor de poorten meer open komen dan zal het wel wat harder lopen ja. Verschilt per cil dus.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
aprilia94 |
10-12-2003 17:43 |
Posts: 157 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hannes
ligt aan de cil, als daardoor de poorten meer open komen dan zal het wel wat harder lopen ja. Verschilt per cil dus.
ik heb een honda mtx-sh met een orginele silinder maar die is 2x uitgehoond dus zou het helpe??
|
|
|
|
Kampersjaak |
10-12-2003 17:52 |
Posts: 12285 |
ik zou het er niet op gokken maar laat me het resultaat weten. ben benieuwd
|
|
oderint dum metuant |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
10-12-2003 17:54 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: aprilia94
[...]
ik heb een honda mtx-sh met een orginele silinder maar die is 2x uitgehoond dus zou het helpe??
honen draagt weinig bij aan de snelheid ... tenminste niet het soort honen wat jij bedoelt
|
|
nobody fuck with us!! |
|
aprilia94 |
10-12-2003 17:55 |
|
aprilia94 |
10-12-2003 17:57 |
Posts: 157 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
[...]
honen draagt weinig bij aan de snelheid ... tenminste niet het soort honen wat jij bedoelt
HALLO HIER GAAT HET OVER:
ik heb ergens gelezen dat als je 3mm van de onderkant van je zuiger afvijlt bij de inlaat kant dat je brommer dat je brommer dan harder gaat lopen of harder trekken
klopt dat???
|
|
|
|
Blorn |
10-12-2003 17:58 |
Posts: 13825 |
Nou, je zult er iig geen zak van merken
|
|
|
|
Hannes |
10-12-2003 17:59 |
Posts: 4530 |
kijk ik heb geen verstand van Sh zuigers enzo, maar het zou goed kunnen dat de poorten dan beter open gaan. Check het bij je cil zou ik zeggen.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
aprilia94 |
10-12-2003 18:04 |
Posts: 157 |
mha de reacties zijn niet echt positief dus ik denk dat ik die gok niet ga nemen wie weet nog een manier om simpel en goedkope manier om je brommer een beetje op te vokken (honda mtx-sh loopt nu nog 60) dus is nog zo goed als orgineel
|
|
|
|
De Schout |
10-12-2003 18:06 |
Posts: 5327 |
cil ophogen helpt wel bij een nsr, dus ik denk bij een sh ook wel. mooi alu plaatje maken/laten maken, of natuuriljk gewoon een verzameling voetpakkingen.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Blorn |
10-12-2003 18:06 |
Posts: 13825 |
Ander pijpie, andere cil.
Meerdere voetpakkingen bovenopelkaar gaat na verloop van tijd lekken.
Dit bericht is ge-edit door Blorn op 10-12-2003 18:07
|
|
|
|
aprilia94 |
10-12-2003 18:42 |
Posts: 157 |
een goedkope oplossing graag en niet direct een nieuwe silinder
|
|
|
|
Martijn |
10-12-2003 19:39 |
Posts: 10000 |
voor sh is iig geen 50snel meer te krijgen...
ehmm...was ff in de war...dacht dat je van de onderkant wilde veilen, maar dat werkt totaal niet op een membraamgestuurde cil :S...krijgt er alleen lichtere zuiger van (merk je niet...onbalans enz.) ..
als je het van de bovenkant wilt doen, tja...je spoelers staan langer open...dus je krijgt in theorie een betere cilindervulling, vooral om dat een ori cilinder een vrij kleine uitlaatpoort heeft zul je denk ik meer vers mengsel in je cil krijgen..
probeer het gewoon, nieuwe zuiger kost toch geen ruk...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Hannes |
10-12-2003 19:41 |
Posts: 4530 |
org cil, 16mm, snelle uitlaat dan kom je denk ik al een eindje
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
Neonlampje |
10-12-2003 19:50 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
Nou, je zult er iig geen zak van merken
hmwah, op n tsx...
ik vind het sowiezo loos om blind te gaan tunen...
net zoals die mensen die zeggen.. gooi je uitlaatpoort 2mm omhoog, gaattie echt vet veel harder!! (of in hun worden, gaatje echt 'LaUw' ofzo )
|
|
|
|