Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carter inlaat op puchblok.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 754 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13967 - carter inlaat op puchblok.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4619 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

marcel 10-12-2003 12:47 Print reply

Posts: 1533
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]

ken ook nog een 80 blokkie krijgen voor 35 euro
compleet op cilinderkop na dan :P
ding blijkt getund enz te zijn
en 140 te lopen



zow vet joh hee . zitten we echt op te w88 dat jij weer iets totaal onzinnigs post in dit topic........ zet dat ff in je profiel ofso.


wat een balletje zeg....
 
koen-z 10-12-2003 18:17 Print reply

Posts: 3702
ik zal ze vanaaf ophalen en ff paar piccies maken

 
jurgheinz 10-12-2003 18:25 Print reply
Posts: 992
vriend van me heeft t gemaakt .. gewoon een honda mt cil gesloopt en daar dat "membraam huis" uitgezaagd en dat op ze carter gelast

zit nu een 2 kleps membraam in met carbon
gasreactie vele x-en beter geworden .. wel vet om te zien ....

 
killerzijerveld2 10-12-2003 18:42 Print reply

Posts: 101
Het heeft wel degelijk nut en nog wel veel ook hier heb je een puchforum daar hebbe veel ventjes membraam op de carter www.puchforum.nl
 
Blorn 10-12-2003 18:43 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jurgheinz

vriend van me heeft t gemaakt .. gewoon een honda mt cil gesloopt en daar dat "membraam huis" uitgezaagd en dat op ze carter gelast

zit nu een 2 kleps membraam in met carbon
gasreactie vele x-en beter geworden .. wel vet om te zien ....

Hoe zit de cilinder dicht?
 
koen-z 10-12-2003 19:02 Print reply

Posts: 3702
got the pictures, ff uploaden

 
Tsxdude AKU MicheL 10-12-2003 19:12 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

daar zou ik niet aan beginnen als ik jou was!


lekker onderbouwt zal die denk ik hoop aan hebben
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
koen-z 10-12-2003 19:17 Print reply

Posts: 3702





beetje geoxideert maarja.
 
koen-z 10-12-2003 19:25 Print reply

Posts: 3702
nou m'n topic zakt af...
 
Blorn 10-12-2003 19:27 Print reply

Posts: 13825
IMHO hangt de carb nogal erg scheef.

Verder tsjah leuk, maar niet echt erg professioneel gedaan volgens mij.
 
marcel 10-12-2003 19:43 Print reply

Posts: 1533
scheef valt meej en professioneel genoeg alleen helemaal weggerot in de laatste jaren wss.
 
PlaceR 10-12-2003 20:02 Print reply
Posts: 1588
maybe leuk plan een keer een puchblok afbeule

gewoon gat inzagen en ouwe inlaat van een vastgelopen cillinder erin beugele.
en kijken wat het doet,
 
koen-z 10-12-2003 21:00 Print reply

Posts: 3702
ik gaat het ckers doen, heb er wel hoge verwachtingen van.

(het is altijd beter dan ori)
 
Luc 10-12-2003 21:23 Print reply

Posts: 3590
heozo scheef?

die carb kan IMHO nooit goed gaan werken; lijkt me sterk...

verder zou ik alles beetje wegfrezen, en bij laten lassen...

edit; ik vind de lengte van carb naar inlaat nogal lang

Dit bericht is ge-edit door Luc op 10-12-2003 21:23
 
killerzijerveld2 11-12-2003 15:54 Print reply

Posts: 101
Ik vraag me af of dit eronder past zo onder een puch vanwege je tank.
Verder ziet het er wel leuk uit
 

Dit topic is 4619 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved