Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Welke 125 cc wegracer.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 986 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13959 - Welke 125 cc wegracer.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 3400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

CustomWorks 9-12-2003 18:08 Print topicpost

Posts: 409

Hey ik wil dus een 125 ccer kopen ik heb r dus een paar uitgezocht kwa merk en wil graag ff jullie meningen en ervaringen over de motor weten mss dat jullie me de goede en slechte dingen ervan kunnen vertellen en welke jullie persoonlijk de beste vinden

motors zijn:

Aprilia Rs 125 oude type
Aprilia Futura 125
Cagiva Mito Evolution
Honda Nsr 125


Heel erg bedankt als jullie kunnen helpen
over andere motors hoor ik ook graag
 
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::......

jeroen 9-12-2003 18:12 Print reply

Posts: 15066
Waarom 125cc 2 takt als motor?

Veel onderhoud, je moet hoog in toeren zitten om beetje mee te komen op de snelweg, en het is duuuur.
 
Blorn 9-12-2003 18:14 Print reply

Posts: 13825
Koop een echte motor
 
CustomWorks 9-12-2003 18:15 Print reply

Posts: 409
Ik vind het gewoon leuk om een 125 ccer te rijden. ik heb alleen geen idee welke ik wil voor mezelf,...hij moet wel redelijk goed te tunen en te modificeren zijn,...
 
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::......
Mr Pain 9-12-2003 18:15 Print reply
Posts: 4966
echt om mee te racen of voor op de weg?
 
KaWaReZ 9-12-2003 18:15 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

Waarom 125cc 2 takt als motor?

Veel onderhoud, je moet hoog in toeren zitten om beetje mee te komen op de snelweg, en het is duuuur.


idd...

maar denk dat et ook deels met onderdele te make heeft... nsr50/rs50 enz.. zijn ast goed is deels uitwisselbaar

4t is veel zuiniger... (maar dan moeje rond de 250cc zitte... )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
jeroen 9-12-2003 18:16 Print reply

Posts: 15066
Met motor kan je best rond de 1:15/1:20 rijden..mss nog wel zuiniger..hangt van rijstijl af.


maar onderdelen zijn er wel..
 
2wheels[jurg] 9-12-2003 18:18 Print reply

Posts: 3503
appie onderdelen zijn duur hoor ik altijd die Cagiva Mito Evolution ken ik niet en een honda nsr 125 stja hij is wel grappig en het is honda maarja ik blijf het brommers vinde. maar als ik moest kiezen zou ik voor die nsr gaan denk ik
 
CustomWorks 9-12-2003 18:18 Print reply

Posts: 409
ik zal er eens over nadenken,..maar ik zit met het probleem dat voor hetzelfde geld je wel een snelle viertakt kunt kopen maar die zijn oud en meestal niet zo mooi,...voor hetzelfde geld krijg je wel een mooie 2-takt en aangezien ik het doe voor het uiterlijk die ik altijd doe modificeren wil ik wel wat moois binnen een budget

btw: die baby blauwe aprilia europa is ook van mij heb je een beetje een idee wat ik bedoel met uiterlijk veranderen

Dit bericht is ge-edit door hongarij02 op 9-12-2003 18:23
 
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::......
CustomWorks 9-12-2003 18:19 Print reply

Posts: 409
De Cagiva Mito is een Ducati 916 replica van ronde de 1995 tot 1999 geloof ik,...125 ccer
 
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::......
Mr Pain 9-12-2003 18:19 Print reply
Posts: 4966
ik heb er geen ervaring mee, maar kwa model vind ik die cagiva mito mooi!

de nsr 125 met zo'n race kappen zet zegmaar (moet je zelf lampen dan in bouwen) vind ik mooi en zwaar bruut (met mooie paint)
 
jeroen 9-12-2003 18:21 Print reply

Posts: 15066
je moet veel te veel toeren draaien om een beetje mee te kunnen komen op bv de snelweg met 130...das gewoon niet zuinig en slijt heel hard..
 
KaWaReZ 9-12-2003 18:23 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

je moet veel te veel toeren draaien om een beetje mee te kunnen komen op bv de snelweg met 130...das gewoon niet zuinig en slijt heel hard..


ken je btje veranderen met vertanding..
en een rs125 heeft een top van 160 oid geloof ik.. (hoge toere idd)
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
honda_frank 9-12-2003 18:24 Print reply
Posts: 55
die cagiva heeft toch zeven versnellingen? das wel lachen en hij ziet er vet uit.

dus ik zou die cagiva nemen......

Dit bericht is ge-edit door honda_frank op 9-12-2003 18:24
 
de politie is je beste vriend! (maar nu even niet) (www.nerdalert.tk)
Hans F 9-12-2003 18:24 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain

de nsr 125 met zo'n race kappen zet zegmaar (moet je zelf lampen dan in bouwen) vind ik mooi en zwaar bruut (met mooie paint)


dat is geen honda nsr, maar een Honda RS 125
 
Mr Pain 9-12-2003 18:25 Print reply
Posts: 4966
appie rs 125 top 180km/h


hij wil gewoon een 125, kan ook leuk zijn, en naar dat slijten moet je niet naar kijken (doe je nu ook niet, ik niet tenminste)
 

Dit topic is 3400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved