PlaceR |
9-12-2003 19:01 |
Posts: 1588 |
het enige dat ik hoef te weten is hoe ik een 2de bobine @ puch krijg geflexd
enige draad dat uit de bobine bij ene puch komt de bouggiekabel en uitzetdraadje
|
|
|
|
KaWaReZ |
9-12-2003 19:02 |
Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PlaceR
het enige dat ik hoef te weten is hoe ik een 2de bobine @ puch krijg geflexd
enige draad dat uit de bobine bij ene puch komt de bouggiekabel en uitzetdraadje
Bobine of bougie??
(bobine kan je der ook bijzetten.. en dan verdeler zetten opt kabeltje VOORdattie bij je 1ste bobine komt)
jij snap??
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
WiZZ [wesley] |
9-12-2003 19:30 |
Posts: 4831 |
eey maar waarom maak je geen gaatje in je tank en dan daar de bougie in en dan krijg je denk wel een behoorlijk vlam (maar of hij uit je uitlaat komt weet ik niet)
maar hoe ga je doen want uitlaat gassen verbranden niet
|
|
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! |
|
70malossi |
9-12-2003 21:00 |
Posts: 4176 |
wij doen t met autoos ook zo op de eerder beschreven manier.
je schakeld gewoon als je op toeren bent je onsteking uit,het (perfect samengestelde) mengsel komt onverbrand in de uitlaat en daar laat je het via een 2e bobine met 2 bougies ontbranden.
je moet 2 bougies gebruiken en die tegen over elkaar zetten.
dat onverbrande mengsel heefd gewoon al de perfecte samenstelling omdat die zo gemaakt is dat je motortje er geod op loopt.
nou is t zaak om een systeem te maken dat je normale bobine uitgeschakeld wordt en dat er een 2e voor je vlammenwerper gaat werken.
hierna ff aftakken na 2 bougies.
ik heb op mn blaasbeest op t claxon knopje en verbinding met mn signaal draad en massa.
als ik "toeter" wordt mn onsteking uitgeschakeld en is mn bak onbelast dus kan ik zonder te koppelen en gas terug te nemen op schakelen (quick-shiften) als ik nou weer "ont-toeter" krijg ik ook een harde knal en dikke steekvlam.
zeker omdat mn 32mm nog niet helemaal super is afgesteld.
met mn 70 malossi was dat nog veel erger,maar die joeg ik ook door naar 15000 rpm (techno/prestigio rules)
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Martijn |
9-12-2003 21:07 |
Posts: 10000 |
hans....kom es naar een meeting met dat apparaat van je man...
vlammenwerper is wel leuk...maar je moet idd effe een verneveler scoren ofzo...ik heb et project afgekapt...geen zin meer in/ geen tijd meer voor ..
maar tis wel leuk om te doen...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Mr Pain |
9-12-2003 21:09 |
Posts: 4966 |
kan je niet van een gif sproeier de kop pakken, of iets van een diesel motor, zitten ook van dat soor dingen in om diesel in de motor te "sproeien" ?
|
|
|
|
70malossi |
9-12-2003 21:14 |
Posts: 4176 |
verstuivers heten die dinger.
dan moet je ook een tering zware pomp hebben om genoeg druk op je leiding te krijgen om je verstuivers ook te laten ver-stuiven.
zware pomp = veel stroom nodig.
en dan nog heb je alleen brandstof,en geen zuurtof(in uitlaatgas zit als t goed is niet veel zuurstof)
gwoon wat ik zei.een beter ontbrandbaar mengsel is er niet (ja methanol etc in de juiste verhouding)
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
GMP 407 |
9-12-2003 21:18 |
Posts: 1182 |
verafbrander in je uitlaat steken. en bedienen op afstand lijkt me t makkelijkst. Lijkt me niet egt lol als je trglslag van de vlam krijgt als je een carb in je uitlaat bouwt
|
|
Streetracing team HGV - GMP 407 |
|
Mr Pain |
9-12-2003 21:19 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
verstuivers heten die dinger.
dan moet je ook een tering zware pomp hebben om genoeg druk op je leiding te krijgen om je verstuivers ook te laten ver-stuiven.
zware pomp = veel stroom nodig.
en dan nog heb je alleen brandstof,en geen zuurtof(in uitlaatgas zit als t goed is niet veel zuurstof)
gwoon wat ik zei.een beter ontbrandbaar mengsel is er niet (ja methanol etc in de juiste verhouding)
ja fuck dat is ook zo, dus jou manier
en methanol is dat wel goed (bedoel kan niet echt wat kapot gaan zoals ontploffen uitlaat ofzo?)
|
|
|
|
jackmasterTZR |
9-12-2003 21:50 |
Posts: 3062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jasper
als je een stukje tussen je uitlaat vandaan slijpt en er een oude carburateur tussen zet moet het werken je heb wel een redelijk grote sproeier nodig voor een leuke vlam
volgens mij weet jij absoluut niet waar jij het over hebt. een carb geeft geen benzine het gaat er alleen doorheen. het word AANGEZOGEN...
EDIT: het gaat van benzine tank door slangetje door je carb, door je spruitstuk in je cil... de carb mengt het alleen...
Dit bericht is ge-edit door jackmaster op 9-12-2003 21:53
|
|
|
|
GroesNap |
9-12-2003 21:50 |
|
GroesNap |
9-12-2003 21:51 |
Posts: 230 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jackmaster
[...]
volgens mij weet jij absoluut niet waar jij het over hebt. een carb geeft geen benzine het gaat er alleen doorheen. het word AANGEZOGEN...
Volgens mij snap jij de werking van de carb dan niet...
|
|
|
|
jackmasterTZR |
9-12-2003 21:51 |
Posts: 3062 |
de onderste lijkt wel photoshop
|
|
|
|
GroesNap |
9-12-2003 21:57 |
Posts: 230 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jackmaster
de onderste lijkt wel photoshop
is het niet
|
|
|
|
PlaceR |
9-12-2003 21:59 |
Posts: 1588 |
IK WIL ALLEEN 2DED BOBINE GAS ERIN REGEL IK ZELF WEL
het gaat er dus om hoe ik bij die rare ingebouwdee puch bobine een 2de schakelbare bobine kan flexe
of iig zorgen dat 2 bouggie uitgaat en andere aan.
dat is enige wat ik nodig heb
verstuivers enso regel ik zelf allemaal wel
|
|
|
|