Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Uitlaat begrenzer??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 737 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13921 - Uitlaat begrenzer??
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3442 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Knoxville 9-12-2003 9:06 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmaster

en heeft er ook iemand enig idee hoe hard ie loopt onbegrensd, goed afgesteld, geen overtoeren, etc...


80 tot 100.....
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Teunmenator 9-12-2003 9:54 Print reply

Posts: 2524
en heeft er iemand een idee hoe je dmv aanpassingen je uitlaat sneller kan maken?
 
Ralf 9-12-2003 9:56 Print reply

Posts: 9073
Schotten eruit halen, als ze er al in zitten.
VOor de rest niet veel...
 
Teunmenator 9-12-2003 10:08 Print reply

Posts: 2524
En hoe zie je of er schotten inzitten moet je hem daarvoor helemaal open snijden ofwa? en daarbij zie je ook wel eens ooit een verlaste uitlaat hoe doen ze dat, wat doen ze dan??
 
GMP 407 9-12-2003 10:19 Print reply
Posts: 1182
eerst warmlate draaien en dan met een warmtescanner er over heen gaan de schotten zijn heter als de uilaat dus zie je ze
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Teunmenator 9-12-2003 15:04 Print reply

Posts: 2524
klinkt leuk moet ik alleen wel een warmte scanner hebben... is da iets heel aparts of is er een bedrijfstak die die dingen alleen maar gebruikt zeg maar. misschien ken ik er iemand... kan ik hem er dan dus ook gewoon op laten zitten als ie warm is??

of is er iemand die dat zo weet bij een luhao uitlaat voor een yamaha dt??

Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 9-12-2003 15:41
 
Bart-DRD 9-12-2003 16:13 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

klinkt leuk moet ik alleen wel een warmte scanner hebben... is da iets heel aparts of is er een bedrijfstak die die dingen alleen maar gebruikt zeg maar. misschien ken ik er iemand... kan ik hem er dan dus ook gewoon op laten zitten als ie warm is??

of is er iemand die dat zo weet bij een luhao uitlaat voor een yamaha dt??

Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 9-12-2003 15:41


luhao van DT is gewoon niet hoogtoerig, maar wel enorme koppel.. zit volgens mij ook geen begrenzin in. tenminste bij me malossi70 zonder problemen op achterwil bij volgas geven
 
stom stuk ei uit blik...
Teunmenator 9-12-2003 18:10 Print reply

Posts: 2524
dank u dank u en dank u. Als ik hem harder wil laten lopen (loopt ongeveer 60) moet ik dan toch naar een andere uitlaat zoeken..
 
jaakie 16-9-2006 16:55 Print reply
Posts: 14
Ik heb nu net een rollement uit men 2dehands suzuki RMX (watergekoeld) gehaald, hij zat aan de uitgang van de cilinder, nu gaat ie inplaats van 50, 75 ofzo, maar zitte die rollementen er standaard in of heeft iemand die daarin gestoke?Ik merk ook dat ie by de 6de versneling al rap te veel toeren maakt en minstents 1 keer stotterd in een rit, hoe graak ik hier vanaf en hoe kan ik deze RMX nog sneller laten gaan, ik dacht aan een leovincie v6-pijp?!!!

BTW: ik weet niet of deze standaard rmx-pijp al onbegrenst is, hoe zie je dat en hoe onbegrens je hem?

sry voor de vele vragen

Dit bericht is gewijzigd door jaakie op 16-9-2006 om 17:02 uur.
 
Eddyg 16-9-2006 17:51 Print reply

Posts: 644
en hoe zit t dan met de olie als je de uitlaat ontgrensd? Ik heb gehoord dat er 110 cc moterolie in moet????
 
bart de scootergek 16-9-2006 18:07 Print reply

Posts: 8916
je kickt een topic uit 2003, het is beter om in deze situaties toch een eigen topic te starten, verder te zoeken in de search of de vraag stellen in het kleine vragen topic.
 
Honda RC-33

Dit topic is 3442 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved