Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 24mm op TSX?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1064 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13920 - 24mm op TSX?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1385 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 8-12-2003 13:07 Print reply

Posts: 20582
neem die 24 en geef die 20 aan mij

(denk niet dat 24 veel zou doen ... verschil maken bedoel ik )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
ghost-rider 8-12-2003 13:10 Print reply

Posts: 1886
ik laat scooty ze gang maar gaan en als het niet kan dan niet
p.s: stan ben je al uit?
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Hannes 8-12-2003 13:11 Print reply

Posts: 4530
het is al paar keer gezegd inlaat MAX is 21mm bij tsx het is mega zinloos nutteloos enzo om er dan een 24mm op te zetten. Dus hou lekker die 20mm rijd ook prima.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
ghost-rider 8-12-2003 13:13 Print reply

Posts: 1886
oke, maar me carters worden d8 ik aal gepast voor me spoelers en me cil en kop worden getuned/bij ge werkt
en ik denk misschien een 80 gianelli wat is denk je dan de top van zoiets?
100? hooguit

 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Hannes 8-12-2003 13:14 Print reply

Posts: 4530
ook al pas je de carters aan tot je een ons weegt blijft maar een 21mm oppassen.
En tja 100 op de teller moet wel lukken, wordt de cil ook nog getuned dat zou ik dan ook nog doen.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
ghost-rider 8-12-2003 13:15 Print reply

Posts: 1886
jah en kop ook op maat gemaakt of gevlakt ofzo
en carbon membraam klepjes.
en zou ik deze proma houden of 80gianelli is er veel verschil?
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Hannes 8-12-2003 13:18 Print reply

Posts: 4530
mwa gianelli 80 is dan wel beter maar dan praat je over een paar KM ik zou er niet 80euro voor over hebben.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
ghost-rider 8-12-2003 13:20 Print reply

Posts: 1886
oke dan.
en nu ik toch in gesprek ben
ik wil hem dus helemaal op knappen.

ik wil dus frame zo laten blauw redelijk mooi nog
en dan voorvork + achterbrug polijsten of stralen.
maar de kappen en tank zit ik nog te twijfelen
ik kan hem ook gewoon op nieuw wit maken
met een wit SF kapje
en gestraalde velgen
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Knoxville 8-12-2003 14:01 Print reply

Posts: 1454
LC80 cylinder had andere aansluiting als een 70AC, daardoor grotere carb mogelijk. En achter tsx gaat heel moeilijk een grotere als 24mm. Weinig ruimte.


 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Hannes 8-12-2003 14:03 Print reply

Posts: 4530
klopt, 28mm die er onder hing bij mij moest half schuin anders paste het niet.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Knoxville 8-12-2003 14:05 Print reply

Posts: 1454
20mm past niet eens zonder alles aan te passen.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
MotoCrossIpkiss[stan] 8-12-2003 14:57 Print reply

Posts: 7744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider

ik laat scooty ze gang maar gaan en als het niet kan dan niet
p.s: stan ben je al uit?


ja nu wel



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

20mm past niet eens zonder alles aan te passen.


past wel moet aleen ff je inlaatpoort ff maximaal vergroten
(en als je un honda carb heb de carb beetje aanpassen)


Dit bericht is ge-edit door MotoCrossIpkiss[stan] op 8-12-2003 14:58
 
hoi
SuzukiMARC 8-12-2003 16:11 Print reply

Posts: 3023
of te wel.. je moet wel gewoon vanalles aanpasse
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Knoxville 8-12-2003 16:38 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]

[...]


past wel moet aleen ff je inlaatpoort ff maximaal vergroten
(en als je un honda carb heb de carb beetje aanpassen)


Dit bericht is ge-edit door MotoCrossIpkiss[stan] op 8-12-2003 14:58


Inlaat is 21mm word net gezegd Hoeft dus niet aangepast te worden, gaat meer om de carb zelf... Past echt voor geen meter. Je moet die 2 gaten zover naar binnen vijlen dat je eigenlijk geen ruimte meer overhoud voor moertjes. Die zitten klem tegen de carb aan. Is een beetje vogelen.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 8-12-2003 17:18 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider

de inlaat is 18mm maar dat word allemaal aan gepast het gaat me er om dat h et blok nie in de weg zit ofzo niet dat ikstraks een nieuwe carb kkoop en hij nie past


inlaat is 21 maar het heeft geen zin er een grotere op te zetten

met een 16mm haal je al meer dan 100

je kan hem beter tunen
 

Dit topic is 1385 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved