jah, std cilinder met binnenrotor opmaatpijp en superinjectie zeker
ooit een portmap daarvan gezien? ik verbaas me er nog steeds over dat dat ding uberhaupt start met die spoelpoorten
weet ik je moet ongeveer de cilinder 2mm omhoog doen dan heb je al betere timing en dan nog iets aan de poortjes doen ze kunnen 140 uit die orgi krijgen leuk om te weten altijd maar ja ze konden niet harder i.v.m koelings oppervlak dioe kleine vinnetjes bleven niet bepaald koud maar ja de politie kan nooit zeiken dat je brommer niet orgineel is gna gna gna ook al rij je 70 met zo'n dingetje ja sorry agent hij loopt orgineel al zo hard kan er niks aan doen kijk maar alle nummers kloppen duss das dan wel weer mooi ik doe persoonlijk zelf niet zo moeilijk meer ik rij gewoon met standaard 80s rond da rijd teminste lekker door en verbruikt bijna niks en geen herrie aan je kop en een beetje scooter trek je er tog al snel uit
ik rijd met a-1 65 km per uur. voor de rest: carbonnen membraanklepjes, grote luchtslangen, ori carb en luhao std snel uitlaat. hij rijd er zeer relaxt en rustig mee en 1:30 is te halen bij mij.
ik heb poort mapjes gemaakt van imi 50 orgi 50 en getunede 50
ik heb van zitten rekenen enzz
uitlaat van orgi moet 4 mm omhoog
en 1,5 breder
en dan spoelers 3 mm omhoog want die gaan zelf met 2 voetpakkingen niet eens helemaal open dus
komt wel goed guuske gaat straks makkelijk 70