Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - terugvallen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1017 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13885 - terugvallen?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1256 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamahafs1 6-12-2003 19:00 Print topicpost
Posts: 8
hey gasten
heb een beetje hulp nodig.
mijn 4e versnelling van de 4
doet het niet goed want in zijn 3e gaat hij 75 en in zijn 4e 60 :( ik denk niet dat het aan de tanwielverhouding ligt want hij heeft zeer veel power.
maar waar kan dit dan aan liggen?


tot 3/4e gas moet je afstellen met je gasnaald toch?
 

Joscross 6-12-2003 20:07 Print reply

Posts: 12501
Wat is je setup en wat is je tandwiel verhouding
 
SuzukiMARC 6-12-2003 20:27 Print reply

Posts: 3023
ik denk iets met je carb dan ofzo

of gewoon kleiner tandwiel voor of groter achter..
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
yamahafs1 6-12-2003 21:23 Print reply
Posts: 8
het is een yamaha fs1 met 60cc en 16mm mikumi
en uitgevijlde inlaatschijf (maakt zeer veel toerenhierdoor
tandwielverhuding is nu 14-39
wat hij ook makkelijk trekt.
oja en een homoet uitlaat

Dit bericht is ge-edit door yamahafs1 op 6-12-2003 21:24
 
bart de schakelgek 6-12-2003 22:07 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahafs1

het is een yamaha fs1 met 60cc en 16mm mikumi
en uitgevijlde inlaatschijf (maakt zeer veel toerenhierdoor
tandwielverhuding is nu 14-39
wat hij ook makkelijk trekt.
oja en een homoet uitlaat

Dit bericht is ge-edit door yamahafs1 op 6-12-2003 21:24


doe maar niet zo eigenwijs, je tandwielverhouding klopt niet
probeer voortandwiel 13 eens, anders 12 maar dat gaat wel ver, ik vind ook dat je achtertandwiel klein is maar ik ken fs1 niet, misschien 41/42 eens proberen?

Quote:
tot 3/4e gas moet je afstellen met je gasnaald toch?


waarom vraag je dit? stottert je brommer ook dan?
 
Limburger
excite mt70 6-12-2003 22:09 Print reply
Posts: 817
ehm als je het nog maar heeeeel kort hebt kan et je bougie zijn, maar dan rijdt hij over 2 a 3 dagen ook niet meer, tenminste, dit zijn mijn ervaringen met mt
 
boy.schouten 6-12-2003 22:57 Print reply

Posts: 884
we hebben ook een fs1 thuis staan met 60cc 12 mm en een jager race pijpie gaat 75.

denk dat je je tandwielen ff moet veraderen
 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
yamahafs1 6-12-2003 23:14 Print reply
Posts: 8
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boy.schouten

we hebben ook een fs1 thuis staan met 60cc 12 mm en een jager race pijpie gaat 75.

denk dat je je tandwielen ff moet veraderen


trekt hij in zijn 4e versnelling ook nog goed door?wat voor blok heb je schijf (2RU) of membraam?
origineel is de twv 11-44
heb ook 12-39 gehad maar dan gaat hij maar 50:(

Dit bericht is ge-edit door yamahafs1 op 6-12-2003 23:16
 
occ1s 9-7-2007 21:40 Print reply
Posts: 131
Hey ik heb ook een yamaha fs1, wat ik nu heb geprobeerd is een 12 tands voortandwiel.
Ik had hetzelfde en mijn brommer reed 60 in de 3e versnelling, en wanneer ik naar de 4 ging zakte hij terug, en kon ik maar beter weer terugschakelen.
Nu heb ik er een 13 tands opzitten voor, en rijd hij 55 in de 3e, en komt langzaam op in de 4e versnelling, maar rijd hij wel 70 uiteindelijk. Dit vond ik nog niet okay, dus ben bezig er een 12 tands op te zetten, zodat hij sneller op toeren komt.
 
wipe-out 9-7-2007 21:54 Print reply

Posts: 7672
Dit topic heb je waarschijnlijk gevonden met de search, maar houd wel even in je achterhoofd dat dat erg oude topics kunnen zijn.
Daar is dit topic een goed voorbeeld van.

Je post is goed bedoelt, maar nu, vier jaar nadat het topic geopend is, heeft je bijdrage niet veel nut meer. Bovendien zorgt het voor veel verwarring, omdat de mensen niet meteen doorhebben dat het een oud topic is.
 

Dit topic is 1256 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved