Ik heb voor mijn Honda NSR een 16mm caburateur kunnen vinden.
Er zat een 12mm onder en daarmee ging hij ongeveer 65km/h
Gaat hij nu met een 16 een stuk harder of valt dat mee??
jammer want die vent zei dat hij nu ongeveer 70 zou gaan lopen>
En aagezien ik geen zin heb om verder veel geld uit te geven aan het opvoeren was dit een mooie gelegenheid geweest.
Helaas
maar het is wel het kopen waard, het verschil tussen een 12 en een 16 is bij mij erg groot, en je trekt er een stuk sneller mee op waardoor je 1 tandwieltje groter voor kan nemen en dus 5 km harder rijd
met een ori cilinder kun je leuke prestaties wel vergeten.. als je er een voetpakking of 4 onderdouwt, en met 18mm en tecno wou de mijne de 75 nog wel halen trouwes.
heb er pas weer een gezien.. gewoon eng klein die spoelers verder geen boost.. echt een zielig cilindertje eigenlijk maar wel eens 80 mee gehaald @ teller
Als je er niet hard mee wil gaan lopen ze geweldig soepel.
MTX van Alwin heeft er een tijdje mee gereden, dat is samen met m'n MTX met 70 eurocilindro en std uitlaat de soepelste brommer die ik ooit heb zien lopen geloof ik.
nou mensen hij zit er in die 16mm maar de kutvent heb iets niet goed gedaan want hij loopt van geen meter meer.
Haalt de 40 net aan en trekt amper meer op
die brommerboer zegt dat het nou me uitlaat is
een grotere caburateur zorgt voor wat meer trekkracht
als je dan een ander tandwiel erop doet kan de top veranderen maar na moet je niet een achtelijk groot tandwiel pakken ik zou 1 tandje groter (voor)
iemand nog honda onderdelen nodig?? inbox me heb heel veel liggen!!
ik ben erachter dat als je bij het wegrijden je shook( of hoe je dat ook schrijft) uittrekt hij beter wegrijd
Als je dit niet doet valt hij zo goed als stil
Dus je zou dneken dat hij geen genoeg benzine toegevoerd krijgt.
Een vriend van mij dacht dat het misschien de sproeier was.
Kan dit ook zo en anders, hoe stel ik hem af??
een grotere caburateur zorgt voor wat meer trekkracht
als je dan een ander tandwiel erop doet kan de top veranderen maar na moet je niet een achtelijk groot tandwiel pakken ik zou 1 tandje groter (voor)
Ik dacht dat een kleinere carb zorgt voor betere trekkracht een grotere carb de topsnelheid kan verhogen