Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mt 80 blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 705 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13805 - mt 80 blok
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2049 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2wheels[jurg] 2-12-2003 20:49 Print topicpost

Posts: 3503
wat zijn de prestaties van een mt 80 blok? ik moet namelijk een nieuw blokje hebben voor mijn mt (zie atvertentie) ik wil er 70 cc op gaan gooien maar als ik met een 80 blok de zelfde prestaties heb koop ik denk ik die. er komt een gianelli uitlaat op.
 

brommercrazy 2-12-2003 21:04 Print reply

Posts: 2594
80 blok is erg degelijk, niet kapot te krijgen,
prestaties zijn wel wat verschillend, 80 blok met gianelli gaat hoogstens 85/90. 70 is wel wat sneller. Maar daar staat tegen over dat je met 80 blok "origineel" rijdt en dus alles veel minder slijt.
 
thahondaman 2-12-2003 21:12 Print reply

Posts: 523
ik rij elke dag met mb-5 met 80 blok eronder blok heeft nu 17000 gelopen ik had hem in bezit met km stand 9800 dus hij heeft bij mij ook al weer flink gelopen maar hij zoemt nog als nieuw niet stuk te krijgen ik heb alles orgineel orginele uitlaat enzz loop 90/95 km/h op motorteller me pa (bmw r 1100 rs )
en trekt mooi op lekkere powerweely's enzz en die van mij loopt nog 1:35 op platte weg en 1:28 in stad dus lekker zuinig kan je met 70 niet aan tippen mijn 70 malossi reed 118 km/h digitaal op honda crb 900 fireblade teller maar ja het gevoel wat je hebt bij 80 is veeeel beter en het loopt betrouwbaar en maakt bijna geen herrie als je orgi uitlaat erop doet

dus ik hoop je voor zover over gehaald te hebben gewoon een 80 blok halen met 18mm erop en orgi uitlaat of imi orgineel zijn mooi stil dus val je niet op !!
 
een echte man rijdt op een honda mb
tha honda man 2-12-2003 21:14 Print reply
Posts: 72
80cc is sterker en slijt minder en is rustiger dus zuiniger.
 
2wheels[jurg] 2-12-2003 21:25 Print reply

Posts: 3503
mmh dus als ik het zo hoor moet ik voor een 80 blok gaan
 
Saknet 2-12-2003 21:32 Print reply

Posts: 10355
mijn 80cc onder me mb reed bijna 110.. 20mm+proma80+5bak, kon nog wel harder met meer aanpassingen natuurlijk
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
2wheels[jurg] 2-12-2003 21:33 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

mijn 80cc onder me mb reed bijna 110.. 20mm+proma80+5bak, kon nog wel harder met meer aanpassingen natuurlijk


dat zijn leuke cijfers, nog meer mensen met setup en snelheden?
 
mr200r 2-12-2003 21:52 Print reply
Posts: 5122
Een 5-bak 80cc orgineel heeft 5 kw-7pk en loopt
80 zo zijn ze ontworpen.
Als je ze orgineel blijft rijden gaan ze zelden kapot een dikker-bochtje enzo kunnen ze wel hebben het rijd 80 by 7500 toeren dus je kuntheel lang volgas rijden.
Maar in nederland moet het meestal nog sneller dus let ff op overal staat bijna hm 183 op en
betaal niet te veel.
 
mr200r
thahondaman 2-12-2003 21:59 Print reply

Posts: 523
ik heb 2 mb's met 80cc eronder 1 heeft alleen een proma 80 met techno demper en 18mm en malossi membraam en filter malossi loopt nu 110/115 km/h
en heb dus nog 1 orginele mb (mb-8) loopt dus 90/95

 
een echte man rijdt op een honda mb
SkaBla [Pim] 2-12-2003 22:02 Print reply

Posts: 4659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc-nsr-50cc

mmh dus als ik het zo hoor moet ik voor een 80 blok gaan

Je rijdt alleen op een motor, zonder motor rijbewijs... maarja..
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
thahondaman 2-12-2003 22:05 Print reply

Posts: 523
jaaaaa en !!!! iedereen die harder rijd dan 40 rijd al opgevoerd dus waar ligt de grens he
 
een echte man rijdt op een honda mb
wipe-out 2-12-2003 22:42 Print reply

Posts: 7672
maar je hebt wel gewoon een nederlands frame, en daar gaat het vrijwel alleen maar om.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-12-2003 22:43 Print reply

Posts: 7007
idd maar ehm 80 ori blok is wel chill enzo op MT alleen jammer dat je zo?n lompe cilinder hebt

bij het MBX blok zie je geen verschil, als je tenminste zo slim bent om het 79cm3 weg te vijlen/dremelen


 
nobody fuck with us!!
thahondaman 2-12-2003 22:44 Print reply

Posts: 523
daarom het is belangrijk voor de wouten dat je nederlands frame hebt ze kijken niet egt verder als ze je orgi 80 uitlaat zien ahhaha domme lullen de zien helemaal niks wel me powerwheely voor hun neus was niet bedoeld maar kwam zomaar omhoog ahhaahha lekker puh
dat valt wel op natuurlijk veel kracht onderin
 
een echte man rijdt op een honda mb
thahondaman 2-12-2003 22:45 Print reply

Posts: 523
hey oscar heb je die uitlaat al gefixt voor bartje ?
 
een echte man rijdt op een honda mb
Ubermens 2-12-2003 23:24 Print reply

Posts: 1111
Maar een orgi 80cc gaat dus wel vet over de 2 kw heen?
 
Oost, west.........Honda best!

Dit topic is 2049 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved