ik heb deze besteld in mettalic bluaw die is nog veel vetter maar ik ga hem zon 500km inrijden en dan opvoeren 500km is standaart ik krijg hem 1e week juli kan niet w88
500km is wel aan te raden voor een nieuwe brommer,
Zuiger/cilinder etc zijn na 200km wel goed,
maar je zit bij een nieuw blok ook met alle tandwielen etc, die wat meer nodig hebben
Als ze bergensd zijn da betekent dan dat ze orri harder rijden, zonder begrenzers dus... Dus inrijden kan ontgrensd geen kwaad denk ik, maar als je em begrensd inrijd is het wel beter want dan rijdje gewoon rustiger minder toeren, minder kracht opt blok dus beter!
Zou ik ook zeggen als ik dealer was, die weten precies hoe dat gaat namelijk. 1 dag inrijden en dan meteen volgas want ja je moet natuurlijk wel meteen weten hoe hard ie gaat, en dat kan minder kwaad bij een begrensde brommer.
net zoals de uitlaat, en hijs ac (of olie gekoeld)
ikke niet snap
Is ook een 4-takt Joostje, heb je goed gezien.
Pijnanzi heeft t verkeerde plaatje gepost(of hij heeft een motor besteld:P). Kijk maar op de vorige pagina, zie je dat dat wel een LC is en een expansie uitlaat heeft
Dit bericht is ge-edit door CrossFire_27 op 6-6-2004 19:44
Is ook een 4-takt Joostje, heb je goed gezien.
Pijnanzi heeft t verkeerde plaatje gepost. Kijk maar op de vorige pagina, zie je dat dat wel een LC is en een expansie uitlaat heeft
OF pijnanzi krijgt een 4t motor die op een brommer lijkt....
Zou ik ook zeggen als ik dealer was, die weten precies hoe dat gaat namelijk. 1 dag inrijden en dan meteen volgas want ja je moet natuurlijk wel meteen weten hoe hard ie gaat, en dat kan minder kwaad bij een begrensde brommer.
inrijden moet je opbouwen, steeds wat harder etc voor het beste resultaat... begrenste brommer, sja liever niet dus