Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - opvoeren motorhispania

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13801 - opvoeren motorhispania
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rik 2-12-2003 22:16 Print reply

Posts: 3464
lagers hoef je tog niet in te rijden? gewoon 50 km rustig rijden ofzo?
 
marcel 2-12-2003 22:48 Print reply

Posts: 1533
nee lagers hoef je niet in te rijden neej
 
JIMMY 2-12-2003 22:49 Print reply

Posts: 2765
Wel goed warm laten draaien/lopen en de eerste kilometers ff wat rustig aan doen..
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-12-2003 22:49 Print reply

Posts: 7007
nee idd gewoon ff paar keer goed warm laten lopen is wel netjes zat hoor
 
nobody fuck with us!!
pijnanzi 6-6-2004 19:14 Print reply

Posts: 7
ik heb deze besteld in mettalic bluaw die is nog veel vetter maar ik ga hem zon 500km inrijden en dan opvoeren 500km is standaart ik krijg hem 1e week juli kan niet w88
 
Neonlampje 6-6-2004 19:18 Print reply

Posts: 14825
500km is wel aan te raden voor een nieuwe brommer,
Zuiger/cilinder etc zijn na 200km wel goed,
maar je zit bij een nieuw blok ook met alle tandwielen etc, die wat meer nodig hebben
 
Martin mt5 knol 6-6-2004 19:18 Print reply

Posts: 2211
Als ze bergensd zijn da betekent dan dat ze orri harder rijden, zonder begrenzers dus... Dus inrijden kan ontgrensd geen kwaad denk ik, maar als je em begrensd inrijd is het wel beter want dan rijdje gewoon rustiger minder toeren, minder kracht opt blok dus beter!
 
brommerforum stinkt
Cebess 6-6-2004 19:31 Print reply

Posts: 1203
Zou ik ook zeggen als ik dealer was, die weten precies hoe dat gaat namelijk. 1 dag inrijden en dan meteen volgas want ja je moet natuurlijk wel meteen weten hoe hard ie gaat, en dat kan minder kwaad bij een begrensde brommer.
 
>>>> http://www.apriliaforum.nl <<<<
Joostvdw 6-6-2004 19:36 Print reply

Posts: 4789
he kijk es naar die cilinder, dat lijkt wel 4t

net zoals de uitlaat, en hijs ac (of olie gekoeld)

ikke niet snap

 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Membraanklepje 6-6-2004 19:42 Print reply

Posts: 1379
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

he kijk es naar die cilinder, dat lijkt wel 4t

net zoals de uitlaat, en hijs ac (of olie gekoeld)

ikke niet snap



Is ook een 4-takt Joostje, heb je goed gezien.
Pijnanzi heeft t verkeerde plaatje gepost(of hij heeft een motor besteld:P). Kijk maar op de vorige pagina, zie je dat dat wel een LC is en een expansie uitlaat heeft

Dit bericht is ge-edit door CrossFire_27 op 6-6-2004 19:44
 
Joostvdw 6-6-2004 19:44 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CrossFire_27

[...]


Is ook een 4-takt Joostje, heb je goed gezien.
Pijnanzi heeft t verkeerde plaatje gepost. Kijk maar op de vorige pagina, zie je dat dat wel een LC is en een expansie uitlaat heeft


OF pijnanzi krijgt een 4t motor die op een brommer lijkt....

kan ook, maar lijkt me niet
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Neonlampje 6-6-2004 19:44 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cebess

Zou ik ook zeggen als ik dealer was, die weten precies hoe dat gaat namelijk. 1 dag inrijden en dan meteen volgas want ja je moet natuurlijk wel meteen weten hoe hard ie gaat, en dat kan minder kwaad bij een begrensde brommer.
inrijden moet je opbouwen, steeds wat harder etc voor het beste resultaat... begrenste brommer, sja liever niet dus
 

Dit topic is 6958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved