Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - opvoeren motorhispania

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1014 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13801 - opvoeren motorhispania
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 6957 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DennisTSX80 2-12-2003 18:54 Print topicpost
Posts: 13
Hoi ik heb sinds 2 dagen een splinter nieuwe motorhispania RYZ das een enduro model 2004 net uit.
Is standaard maar hoelang moet je ermee rijden voor je hem op kan voeren???
En wie weet hoe je de begrenzer eruit haal bij die brommers , crost leuk maar veel te weinig pit.
 

huh 2-12-2003 19:03 Print reply
Posts: 1755
Het wordt aangeraden om een nieuwe brommer 1000 km in te rijden. Tenminste, dat doen de meeste mensen die ik ken. Ook zon gast die zn RX door de dealer laat onderhouden, mocht pas na 1000km zn brommer laten ontgrenzen.

Verder weet ik niks van de RYZ, dus ben benieuwd naar pics enzo
 
ghost-rider 2-12-2003 19:07 Print reply

Posts: 1886
hier foto

 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
huh 2-12-2003 19:11 Print reply
Posts: 1755
Ooow mooi dingetje man

Echt wel vet
 
bart de schakelgek 2-12-2003 19:19 Print reply

Posts: 5987
motorhispania gaat vooruit!!! is daar ook een sm versie van?


owh wacht:


best vet, niet bijzonder maar wel beter

ik zou zeggen: rij hem gewoon normaal in, a 500km of zo, 1000km mag ook gerust, maar wat ik zou doen: pleur meteen die 50 eraf en dan mhr malossi erop , zouden er al "snelle" pijpen voor dat model zijn

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 2-12-2003 19:21

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 2-12-2003 19:23

hm wacht, ff dat ding goed bekeken, enkele kleine schijf voor= slecht, geen usd voorvork, demper zie je niet eens, uitlaat bocht had van mij chroom gemogen

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 2-12-2003 19:25
 
Limburger
Joscross 2-12-2003 19:35 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: huh

Ook zon gast die zn RX door de dealer laat onderhouden, mocht pas na 1000km zn brommer laten ontgrenzen.



Dat snap ik dus niet, hoe kan de snelheid waarvoor de brommer oorspronkelijk bedoelt is slecht zijn voor de brommer?

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 2-12-2003 19:35
 
sjakov 2-12-2003 20:24 Print reply
Posts: 131
en dan in geknepen versie zeker ook nog geen vol gas mogen geven
 
ts80x is in tha house
Whoopz0r 2-12-2003 20:30 Print reply
Posts: 945
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider

hier foto
afbeelding

, mooi, ik vraag me af of je daar wel mee gaat crossen?
 
Z
AkroBatik 2-12-2003 20:33 Print reply

Posts: 1049
Frame lijkt wel op dat van de nieuwe senda.
 
Gunther -> der tollest
Markos 2-12-2003 20:47 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

motorhispania gaat vooruit!!! is daar ook een sm versie van?


owh wacht:
afbeelding

best vet, niet bijzonder maar wel beter

ik zou zeggen: rij hem gewoon normaal in, a 500km of zo, 1000km mag ook gerust, maar wat ik zou doen: pleur meteen die 50 eraf en dan mhr malossi erop , zouden er al "snelle" pijpen voor dat model zijn

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 2-12-2003 19:21

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 2-12-2003 19:23

hm wacht, ff dat ding goed bekeken, enkele kleine schijf voor= slecht, geen usd voorvork, demper zie je niet eens, uitlaat bocht had van mij chroom gemogen

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 2-12-2003 19:25
was dan verschillend tussen een enduro en sm?
het enigste verschil dat ik (tot nu toe) zie zijn andere bandjes, spatbord en voor een iets grotere schijfrem
en wiel, zijn dat dan de enigste verschillen

Dit bericht is ge-edit door Markos op 2-12-2003 20:57
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Ralf 2-12-2003 20:47 Print reply

Posts: 9073
SM moet 2 even kleine wielen hebben, 17"
 
Daniel_84 2-12-2003 21:26 Print reply

Posts: 1127
Vet machientje, zou ik wel willen hebben
 
orange 2-12-2003 21:36 Print reply

Posts: 672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Dat snap ik dus niet, hoe kan de snelheid waarvoor de brommer oorspronkelijk bedoelt is slecht zijn voor de brommer?

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 2-12-2003 19:35


zit toch een nieuwe cillinder op??
wat doe jij met een nieuwe cillinder??
 
Pol de MT5 Crosser 2-12-2003 21:41 Print reply

Posts: 2892
Die nieuwe zooi hoef je volgens mij amper in te rijden/.....
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
POM 2-12-2003 22:13 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser

Die nieuwe zooi hoef je volgens mij amper in te rijden/.....

geloof me dat moet je ook inrijden moet tog inslijten en met je lagers is het ook belangrijk
 
Joscross 2-12-2003 22:16 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: orange

[...]


zit toch een nieuwe cillinder op??
wat doe jij met een nieuwe cillinder??


Inrijden ja, en dat kan toch net zo goed onbegrenst??
 

Dit topic is 6957 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved