Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - optrek probleem nsr2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 669 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #138 - optrek probleem nsr2
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 596 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerrit 1-5-01?19:00 Print topicpost
Posts: 167
Een maat van mij heeft dus een nsr2 en die rijd iets van 85
Nu heeftie een probllem datie voor geen ene hol optrekt.
50cc eurokit
prestigo????/gianeli uitlaat, k'weet het niet welke, maar 1 van die 2
standaart carb. momenteel even geen luchtslang...

De powerband begind bij 8000 toeren en loopt door tot de 13000 en dat gaat ineens erg hard dan...

TWV is orgineel geloof ik...

Hij moet dus veel sneller gaan optrekken want je moet hem bijna vooruit duwen om weg te komen.

Heeft dit alleen met de twv te maken?



 

Kouwe Arie 1-5-01?20:13 Print reply
Posts: 2065
volgens mij trekken de meeste 50cc's voor geen hol, maar dan zou ik hem zo tunen dat die wel hard optrekt en wel veel kracht heeft en niet op toeren tunen, maar ik zeg ook maar wat ik heb er nog niet zo veel verstand van.
 
gerrit 1-5-01?20:39 Print reply
Posts: 167
Ja, maar je moet er wel normaal mee weg kunnen rijden...
 
verwijderd 1-5-01?20:43 Print reply
Posts: 4082
moet je met 8000 toeren weg rijden..... of gewoon koppeling laten slippen he
 
Kouwe Arie 1-5-01?20:13 Print reply
Posts: 2065
mijn ts50x trekt ook niet normaal weg, maar dat komt omdat er een gat in de zuiger zit, dan moet je jezelf ff afzetten als je naar z'n een schakeld anders slaat die af
 
Mister X 1-5-01?20:54 Print reply
Posts: 59
Loopt er niets aan???
 
gerrit 1-5-01?20:59 Print reply
Posts: 167
Nee, dat blok komt net terug van een revisatie, loopt perfect alles...
 
gerrit 1-5-01?22:43 Print reply
Posts: 167
IEMAND?
 
Spitfire 2-5-01?01:18 Print reply
Posts: 146
16mm...
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/323.gif[/IMG]
bjorn 2-5-01?08:59 Print reply
Posts: 45
Is het geen eurocilindro? Eurokit heeft naar mijn weten voor een NSR nooit cilinders gehad, als het een eurocilindro is dan heb je een cilinder die op dat toeren gebied is 'afgesteld' met zn poorttiming etc. Ik heb hem ook gehad een kort tijdje en reed erg hard met dezelfde powerband die jij beschreef. Je kan een 16mm proberen maar ik denk dat je een homoet uitlaat probeer dat je mischien met een iets lager toerental je powerband ingaat maar wel ten koste van je topvermogen!

Prestigio is een erg mooie uitlaat ervoor had ik ook. De reden dat ik hem kprt had is dat die klote smerissen hem eraf gehaald hebben. En hij reed net lekker....

Gianelli uitlaat is erg dik van de laatste konus van de uitlaat naar de demper toe.

Op 50cc.nl staat een gianelli dan kan je het zien.

Groeten bjorn
 
NosFerAtu
bjorn 2-5-01?08:59 Print reply
Posts: 45
oh ja, ik had wel een debiel grotere sproeier nodig en mijn naald een stuk omhoog moeten halen anders reed hij kut, dit was met standaard carburateur, nooit de kans gehad om een 16 erop te proberen.

Weet alleen de maat niet meer. Standaard zat er iets van 62 op ofzo en ben geloof ik ergens in de 80 beland..

Groeten bjorn
 
NosFerAtu

Dit topic is 596 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved