Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Proma of Metrakit voor NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 716 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13793 - Proma of Metrakit voor NSR
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4032 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jupiler 2-12-2003 22:20 Print reply
Posts: 846
ik zou iig geen techno nemen, ik had die ook op mijne ge2, maar dan wou ie nie lekker in alle versnellingen lekker doortrekken maar op top reed hij weer harder, ik heb er toen een homoet onder gelegd dat reed ook wel fijn, ongeveer net zo fijn als de ori uitlaat, en proma moet ook wel lekker rijden schijnt
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
SuzukiMARC 2-12-2003 22:21 Print reply

Posts: 3023
en die techno dinge die make me toch een herrie!

(is teminste mijn ervaring)
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Alwin Perotti 3-12-2003 7:59 Print reply
Posts: 52
Oke, hier heb ik wat aan . Proma is dus vrij goed.En die metrakit? Proma is wel bijna de helft van de prijs van die proma...

 
Don't live tomorrow, live today
2wheels[jurg] 3-12-2003 10:44 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Alwin Perotti

Oke, hier heb ik wat aan . Proma is dus vrij goed.En die metrakit? Proma is wel bijna de helft van de prijs van die proma...



merta-kitt is beter als proma, zeker omdat jou GE2 gehoond is. ik zou gaan voor metra-kitt en als die echt te duur is dan tecno omdat je boring bijna die van een 70cc is. en op 70cc rijden de meeste met tecno
 
Alwin Perotti 3-12-2003 10:57 Print reply
Posts: 52
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc-nsr-50cc

merta-kitt is beter als proma, zeker omdat jou GE2 gehoond is. ik zou gaan voor metra-kitt en als die echt te duur is dan tecno omdat je boring bijna die van een 70cc is. en op 70cc rijden de meeste met tecno


Die kosten maken niet zo heel veel uit, maar een metra-kitt is toch wel 2 keer zo duur als die proma . Waarom is die dan beter voor een gehoonde ge2 cilinder ?
 
Don't live tomorrow, live today
jupiler 3-12-2003 17:44 Print reply
Posts: 846
da gehoond da maak echt bijna niks uit hoor, daar krijg je echt nie meer vermogen van, tenminste da zul je bijna tot nie merken.
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
F!ump 3-12-2003 17:54 Print reply

Posts: 654
ALS je kan, bemachtig een originele nsr uitlaat (weet niet of er verschil op NL en BE uitlaten zit btw) mraa die geven ongelooflijk veel koppel mijne schoot net niet van onder me kont weg :p
 
KaWaReZ 3-12-2003 18:48 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: F!ump

ALS je kan, bemachtig een originele nsr uitlaat (weet niet of er verschil op NL en BE uitlaten zit btw) mraa die geven ongelooflijk veel koppel mijne schoot net niet van onder me kont weg :p


eerst die MBX... whats next??
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
martinus83 3-12-2003 23:39 Print reply

Posts: 3718
proma lkkr gemiddeld uitlaatje, metrakit, uberuitlaat op 50cc'tjes, vette looks, vette sound, tecno ook lkkr vooral op 70cc, oogt wat standaard, geluid is wel leuk
 
Alwin Perotti 4-12-2003 10:50 Print reply
Posts: 52
Oke, maar ik denk dat het toch die Proma word, goed maar ook niet duur .
Ik kwam ook nog kundo tegen, is dat wat?
 
Don't live tomorrow, live today
Superfunk 4-12-2003 12:03 Print reply

Posts: 1442
Van alle uitlaatjes die ik eronder gehad heb, was hij met de proma het traagst, je powerband ligt vrij laag door die proma.
Had bv op me mbx blok, dat hij met proma nog maar 85 reed, en met me gianellie, 95+.
En niet niks van beter afstellen, proma is niet snel.
Hij wou niet meer toeren maken.

En gewoon een MK halen, dan weet je dat je een goede uitlaat hebt.

Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 4-12-2003 12:06
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
martinus83 4-12-2003 12:34 Print reply

Posts: 3718
promas zijn leuk maar net als op mtx ed niet hoogtoerig nee...op mtx hield et met 10500 toeren al gauw op..(70cc AC)
 
Blukaap 4-12-2003 17:14 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Alwin Perotti

Oke, maar ik denk dat het toch die Proma word, goed maar ook niet duur .
Ik kwam ook nog kundo tegen, is dat wat?


Geen proma, dat is gewoon meuk als je vooruit wil komen.
Grote voordeel is dat ze erg leuk klinken, al is dat smaak.

Zou persoonlijk voor de Metrakit gaan, of anders tecno (was op alwin z'n NSR, hetzij met 80cc, maar goed) een stuk sterker in de powerband, terwijl ze allebei evenveel toeren draaiden.
Bij mijn NSR hetzelfde, Tecno levert veel en veel meer vermogen bovenin.
En echt hoogtoerig vind ik 'm nog niet (kapt af op 10000rpm ofzo).
Alleen de demper zou ik vervangen, die zijn niet echt (hoewel die van mij wel meeviel nadat ik 'm opnieuw gevuld had met demperwol).
 
Bastila is lief
scooterkiller 4-12-2003 17:53 Print reply

Posts: 2987
10000 maar vreemd ik rij met mn NSR 13000 met een techno en ik heb niks aan de uitlaat verandert, er zit alleen een mallosie 98cc cilinder op.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Blukaap 4-12-2003 18:03 Print reply

Posts: 10006
Ben benieuwd hoeveel vermogen ie daar nog heeft, denk bijna niks.


Zoja, dan zijn het geen 13000 'echte' toeren.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 4-12-2003 18:03
 
Bastila is lief

Dit topic is 4032 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved