Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Proma of Metrakit voor NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 808 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13793 - Proma of Metrakit voor NSR
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4035 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 2-12-2003 19:51 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boostah

zeker van

want er staat echt 49 cm tot de derde op

en indien ie 70 cc is dan moet ie een slag hebben van 6 cm ofzo en hij heeft maar een slag van 3 cm

ik ben er echt van overtuigt dat ie maar 50 cc is

maar dit is wel voor een belgische MTX-50r en geen ge2 voor een nsr


Het is een 70cc (naja 65cc als je het narekent), klaar, niet zeiken.
slag is 41,4mm, do the math.
 
Bastila is lief
boostah 2-12-2003 19:51 Print reply
Posts: 308
fuck man dan zijn die imi 70cc's echt wel traag

hij reed ermee maar 70km/h dat kan toch niet???

oh en zijn de originele 50cc GE nog te koop in de handel hier in belgi?

Dit bericht is ge-edit door boostah op 2-12-2003 19:52
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-12-2003 19:52 Print reply

Posts: 7007
als de uitlaat ori is ..

kan aan van alles liggen, ga het eens na
 
nobody fuck with us!!
Alwin Perotti 2-12-2003 19:53 Print reply
Posts: 52
Allemaal wel leuk hoor van die cilinders, maar dat gaat allemaal wat off-topic .
Ik weet nog steeds niet welke uitlaat ik moet kopen. Nog wat ideetjes? Metrakit, Techno of Giannelli .
 
Don't live tomorrow, live today
Hans F 2-12-2003 19:54 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boostah
ik ben er echt van overtuigt dat ie maar 50 cc is



toch maar een andere overtuiging zoeken, Islam niks voor je?

rekenen is moeilijk, (1/4 x Pi x 45^2 x 41,4)/1000 is toch echt 66 cm^3 (is ongeveer 70cc)

 
boostah 2-12-2003 19:55 Print reply
Posts: 308
at topicopener

de ori snel uitlaat van honda is toch de beste uitlaat voor ge2
 
PlaceR 2-12-2003 20:00 Print reply
Posts: 1588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

[...]


ja idd want de mtx heeft dezelfde slag als het nsr blok



op eentje stond trouwens GT4 49cm3 ook wel grappig

maja je rijdt dus rond met een 70cc imitatie cilinder of hij is gigantisch opgeboord

zitten er van die HM logotjes op??

Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 2-12-2003 19:48



da GT4 49CM3 staat op mijn 70cc kaio cillinder voor nsr
 
Alwin Perotti 2-12-2003 20:00 Print reply
Posts: 52
Oke, dat is wel logisch ja , maar hoe zou ik daar dan aan moeten komen en wat gaat me dat dan kosten?
Edit -> Die ori snel uitlaat he

Ik zit zelf toch te denken aan een Giannelli, nog betaalbaar .


Dit bericht is ge-edit door Alwin Perotti op 2-12-2003 20:01
 
Don't live tomorrow, live today
PlaceR 2-12-2003 20:00 Print reply
Posts: 1588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boostah

at topicopener

de ori snel uitlaat van honda is toch de beste uitlaat voor ge2


nou werkt ook tyfusgoed op 50cc snel hoor hebbum ligge maar vanwege 70cc niet in gebruik (inbox hint hint)
 
boostah 2-12-2003 20:09 Print reply
Posts: 308
sorry voor het nogmaals offtopic te gaan maar ik wil echt weten wat voor cilinder er onder mijn mtx ligt

dus op de mambraam aanslijting staat langs de ene kant GE2 met daaronder 49cc op de andere kant staat nn met daar 3 puntje boven ook op dezelfde kant naast de nn staat 7 en onder de zeven en nn staat 5 en L

op de zijkant van de cilinder onderaan staat langs elke kant Hm maar precies aan elkaar geschreven

kan er mij nu iemand please zeggen welke cilinder dit precies is
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-12-2003 20:12 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boostah

sorry voor het nogmaals offtopic te gaan maar ik wil echt weten wat voor cilinder er onder mijn mtx ligt

dus op de mambraam aanslijting staat langs de ene kant GE2 met daaronder 49cc op de andere kant staat nn met daar 3 puntje boven ook op dezelfde kant naast de nn staat 7 en onder de zeven en nn staat 5 en L

op de zijkant van de cilinder onderaan staat langs elke kant Hm maar precies aan elkaar geschreven

kan er mij nu iemand please zeggen welke cilinder dit precies is



dat is dan een ori opgeboorde cilinder lijkt me ... ge2 dus

en @ topicstarter, Gianelli 50cc loopt idd wel lekker hoor een vriend van mij reed op verder originele Belgische NSR ook zo?n 95 ofso en dat was vrij lichte vertanding
 
nobody fuck with us!!
boostah 2-12-2003 20:14 Print reply
Posts: 308
kzal rond kerstmis eens foto's plaatsen want heb voor de moment geen digi cam

maar om zeker te zijn die 2 uitsteeksel onderaan de cilinder hoe dik zijn die normaal bij een nog niet gehoonde cilinder
 
PlaceR 2-12-2003 20:16 Print reply
Posts: 1588
gianelli is klote uitlaat (tenminste @ mijn 70cc)
 
henk huppelschoten 2-12-2003 20:35 Print reply
Posts: 656
die gianellie is (naar mijn ervaring) gewoon zwaar kut hij heeft wel flink wat meer koppel dan een proma maar op top toerental istie bij mij op men ge2 1000rpm trager dan een proma er en met mijn ge2,proma en 20mm 105 op teller maar da was wel met 17-45 anders hda ik overtoeren


kheb trouwens vandaag een aanvaring gehad met een opel kadett en nou is men brommer total loss en das dan de mindere kant van mijn verhaal
 
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!
suzuki rijder 2-12-2003 20:59 Print reply

Posts: 2322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout

ge2, beetja aan gekloeid, 18mm, biturbo uitlaat, korte 6-bak, 15-45 vertanding
max 105 op teller, meestal rond de 100


ik heb een kameraad die heeft een nsr met een ge2 en een proma uitlaat,24mm mikuni, en een vier bak maar die haalde de 110 ook wel soms maar niet altijd meestal 100
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]

Dit topic is 4035 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved