Blukaap |
2-12-2003 19:51 |
Posts: 10006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: boostah
zeker van
want er staat echt 49 cm tot de derde op
en indien ie 70 cc is dan moet ie een slag hebben van 6 cm ofzo en hij heeft maar een slag van 3 cm
ik ben er echt van overtuigt dat ie maar 50 cc is
maar dit is wel voor een belgische MTX-50r en geen ge2 voor een nsr
Het is een 70cc (naja 65cc als je het narekent), klaar, niet zeiken.
slag is 41,4mm, do the math.
|
|
Bastila is lief |
|
boostah |
2-12-2003 19:51 |
Posts: 308 |
fuck man dan zijn die imi 70cc's echt wel traag
hij reed ermee maar 70km/h dat kan toch niet???
oh en zijn de originele 50cc GE nog te koop in de handel hier in belgi?
Dit bericht is ge-edit door boostah op 2-12-2003 19:52
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
2-12-2003 19:52 |
Posts: 7007 |
als de uitlaat ori is ..
kan aan van alles liggen, ga het eens na
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Alwin Perotti |
2-12-2003 19:53 |
Posts: 52 |
Allemaal wel leuk hoor van die cilinders, maar dat gaat allemaal wat off-topic .
Ik weet nog steeds niet welke uitlaat ik moet kopen. Nog wat ideetjes? Metrakit, Techno of Giannelli .
|
|
Don't live tomorrow, live today |
|
Hans F |
2-12-2003 19:54 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: boostah
ik ben er echt van overtuigt dat ie maar 50 cc is
toch maar een andere overtuiging zoeken, Islam niks voor je?
rekenen is moeilijk, (1/4 x Pi x 45^2 x 41,4)/1000 is toch echt 66 cm^3 (is ongeveer 70cc)
|
|
|
|
boostah |
2-12-2003 19:55 |
Posts: 308 |
at topicopener
de ori snel uitlaat van honda is toch de beste uitlaat voor ge2
|
|
|
|
PlaceR |
2-12-2003 20:00 |
Posts: 1588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
[...]
ja idd want de mtx heeft dezelfde slag als het nsr blok
op eentje stond trouwens GT4 49cm3 ook wel grappig
maja je rijdt dus rond met een 70cc imitatie cilinder of hij is gigantisch opgeboord
zitten er van die HM logotjes op??
Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 2-12-2003 19:48
da GT4 49CM3 staat op mijn 70cc kaio cillinder voor nsr
|
|
|
|
Alwin Perotti |
2-12-2003 20:00 |
Posts: 52 |
Oke, dat is wel logisch ja , maar hoe zou ik daar dan aan moeten komen en wat gaat me dat dan kosten?
Edit -> Die ori snel uitlaat he
Ik zit zelf toch te denken aan een Giannelli, nog betaalbaar .
Dit bericht is ge-edit door Alwin Perotti op 2-12-2003 20:01
|
|
Don't live tomorrow, live today |
|
PlaceR |
2-12-2003 20:00 |
Posts: 1588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: boostah
at topicopener
de ori snel uitlaat van honda is toch de beste uitlaat voor ge2
nou werkt ook tyfusgoed op 50cc snel hoor hebbum ligge maar vanwege 70cc niet in gebruik (inbox hint hint)
|
|
|
|
boostah |
2-12-2003 20:09 |
Posts: 308 |
sorry voor het nogmaals offtopic te gaan maar ik wil echt weten wat voor cilinder er onder mijn mtx ligt
dus op de mambraam aanslijting staat langs de ene kant GE2 met daaronder 49cc op de andere kant staat nn met daar 3 puntje boven ook op dezelfde kant naast de nn staat 7 en onder de zeven en nn staat 5 en L
op de zijkant van de cilinder onderaan staat langs elke kant Hm maar precies aan elkaar geschreven
kan er mij nu iemand please zeggen welke cilinder dit precies is
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
2-12-2003 20:12 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: boostah
sorry voor het nogmaals offtopic te gaan maar ik wil echt weten wat voor cilinder er onder mijn mtx ligt
dus op de mambraam aanslijting staat langs de ene kant GE2 met daaronder 49cc op de andere kant staat nn met daar 3 puntje boven ook op dezelfde kant naast de nn staat 7 en onder de zeven en nn staat 5 en L
op de zijkant van de cilinder onderaan staat langs elke kant Hm maar precies aan elkaar geschreven
kan er mij nu iemand please zeggen welke cilinder dit precies is
dat is dan een ori opgeboorde cilinder lijkt me ... ge2 dus
en @ topicstarter, Gianelli 50cc loopt idd wel lekker hoor een vriend van mij reed op verder originele Belgische NSR ook zo?n 95 ofso en dat was vrij lichte vertanding
|
|
nobody fuck with us!! |
|
boostah |
2-12-2003 20:14 |
Posts: 308 |
kzal rond kerstmis eens foto's plaatsen want heb voor de moment geen digi cam
maar om zeker te zijn die 2 uitsteeksel onderaan de cilinder hoe dik zijn die normaal bij een nog niet gehoonde cilinder
|
|
|
|
PlaceR |
2-12-2003 20:16 |
Posts: 1588 |
gianelli is klote uitlaat (tenminste @ mijn 70cc)
|
|
|
|
henk huppelschoten |
2-12-2003 20:35 |
Posts: 656 |
die gianellie is (naar mijn ervaring) gewoon zwaar kut hij heeft wel flink wat meer koppel dan een proma maar op top toerental istie bij mij op men ge2 1000rpm trager dan een proma er en met mijn ge2,proma en 20mm 105 op teller maar da was wel met 17-45 anders hda ik overtoeren
kheb trouwens vandaag een aanvaring gehad met een opel kadett en nou is men brommer total loss en das dan de mindere kant van mijn verhaal
|
|
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!! |
|
suzuki rijder |
2-12-2003 20:59 |
Posts: 2322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
ge2, beetja aan gekloeid, 18mm, biturbo uitlaat, korte 6-bak, 15-45 vertanding
max 105 op teller, meestal rond de 100
ik heb een kameraad die heeft een nsr met een ge2 en een proma uitlaat,24mm mikuni, en een vier bak maar die haalde de 110 ook wel soms maar niet altijd meestal 100
|
|
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url] |
|