Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hoezwaar de lul met MBX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 823 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1378 - hoezwaar de lul met MBX
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1467 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Broske 26-8-01?20:34 Print reply
Posts: 532
juist!
gewoon het type nummer er nie bij zette maar alleen het frame nummer...
 
wepp
MB50TUNED 27-8-01?17:32 Print reply
Posts: 1054
Als de politie je pakt ben je uiteraard je brommer/motor kwijt en die zie je nooit meer terug. En als je een ongeluk krijgt denk maar niet dat de verzekering ook maar iets uitbetaald. Ik vind het persoonlijk triest om met een 80 cc of meer te rijden. Er is geen reed aan om daar hard mee te gaan. Dat kan iedereen.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
SpeedYveS 27-8-01?17:37 Print reply
Posts: 1644
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

Als de politie je pakt ben je uiteraard je brommer/motor kwijt en die zie je nooit meer terug. En als je een ongeluk krijgt denk maar niet dat de verzekering ook maar iets uitbetaald. Ik vind het persoonlijk triest om met een 80 cc of meer te rijden. Er is geen reed aan om daar hard mee te gaan. Dat kan iedereen.

Ja, ok.. maar als je toch hard wil, dan kost het gewoon een stuk minder geld aan slijtage ed. als je met een 80 blok met standaard 80 rijd dan met een opgefokte 70. kijk maar naar een standaard 50 op je 50 blok, das niet stuk te krijgen. Ik denk dat het slimmer is om standaard te rijden (niet 45 ofzo hoor..) met spullen die standaard al hard kunnen.

 
verwijderd 27-8-01?17:52 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

Als de politie je pakt ben je uiteraard je brommer/motor kwijt en die zie je nooit meer terug. En als je een ongeluk krijgt denk maar niet dat de verzekering ook maar iets uitbetaald. Ik vind het persoonlijk triest om met een 80 cc of meer te rijden. Er is geen reed aan om daar hard mee te gaan. Dat kan iedereen.


uhhm, waar slaat dat op? geen reed aan om hard te gaan met een 50cc, dat kan iedereen

dat kan ik ook zeggen
 
Broske 27-8-01?17:56 Print reply
Posts: 532
bekant niemand durft het om meej een 80cc+ naar school te rijen, dus als je er een 80 blok onder hebt zitten bende keistoer!
 
wepp
verwijderd 27-8-01?18:18 Print reply
Posts: 4082
maar ik wel
 
Broske 27-8-01?18:21 Print reply
Posts: 532
wij hierzo uit roosendaal ook wel!
 
wepp
verwijderd 27-8-01?18:46 Print reply
Posts: 4082
hey, MB50 TUNED, of dacht je dat we dit niet gingen tunen dan? dat kan niet iedereen...
 
MB50TUNED 29-8-01?12:13 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: symen kalsbeek

hey, MB50 TUNED, of dacht je dat we dit niet gingen tunen dan? dat kan niet iedereen...


BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT, beetje auxilarry intakes boren enz. Voor het echte tunen heb je een graden schijf nodig en maak je poortmappen, doe jij dat? NEEEEEEEEEEE. Er zijn er maar een paar hier die 80 cc of meer ECHT TUNEN, MBX OWNER en Bjorn (misschien). De rest heb ik geen respect voor die met 80 cc of meer rijd, sorry maar dat is gewoon mijn mening.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Saknet 29-8-01?12:29 Print reply

Posts: 10355
Quote:

De rest heb ik geen respect voor die met 80 cc of meer rijd, sorry maar dat is gewoon mijn mening.

uhm ik denk dat je dit toch iets anders bedoelt, dis meer alsof je iemand niet mag enkel omdat zn brommer 80cc+ heb, mschien is symen bvb wel een hartstikke toffe duud?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Nick - Administrator 29-8-01?12:35 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

maar ik wel

Jaja maar naar de meeting durf je niet met je 80+ en naar de brommerboer laat je je door je vader in de auto rijden, alleen maar omdat je bang bent om door de politie te worden opgepakt.
Waarom heb je dan 80cc vraag ik me af...
 
MB50TUNED 29-8-01?12:41 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: bart@blaah?bosma

Quote:

De rest heb ik geen respect voor die met 80 cc of meer rijd, sorry maar dat is gewoon mijn mening.

uhm ik denk dat je dit toch iets anders bedoelt, dis meer alsof je iemand niet mag enkel omdat zn brommer 80cc+ heb, mschien is symen bvb wel een hartstikke toffe duud?


Daar heb je wel gelijk in, alleen ik heb het zelf niet zo op 80 cc. Maar hij kan inderdaad wel tof zijn, datr heeft er niets mee te maken, ik heb het verkeerd uitgedrukt.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
verwijderd 29-8-01?12:45 Print reply
Posts: 4082
mb50 tuned: waarom doe je zo moeilijk? en echt niet iedereen kan hard met 80cc, of kun je het niet hebben ofzo dat wij sneller zijn?

nee, ok, na de meeting niet echt, maar de volgende keer waarschijnlijk wel.
na de brommerboer kan ik wel met de brommer, maar dat heeft echt nut he!! als ik wielen op moet halen enzo!!!!!!! :p
 
MB50TUNED 29-8-01?12:56 Print reply
Posts: 1054
owkee, je hebt misschien wel gelijk, maar ik erger me gruwelijk aan een gast hier in de buurt. Hij loopt een beetje stoer te doen met zijn 110 cc 28 mm en proma. Hij denkt dat hij god is maar loopt gvd maar 80 km/h. En ik wou dat mijn mb af was, dan kon ik ff sporten. Maar helaas werkt mijn vriendin een beetje erg tegen :(, dus het duurt nog wel 2 weken ofzo :(
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Junkie XR 29-8-01?13:41 Print reply

Posts: 5753
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

nee, ok, na de meeting niet echt, maar de volgende keer waarschijnlijk wel.
na de brommerboer kan ik wel met de brommer, maar dat heeft echt nut he!! als ik wielen op moet halen enzo!!!!!!! :p


Waaorm heb je dan 5 brommers???

Nog ff een antwoord op de vraag of je een 80cc mag laten keuren met 50cc, het antwoord is ja:

de broer van mijn baas heeft vroeger een MB8 gehad (dus geen MB5 met 80 blok!). Heeft ie in duitsland gekocht, 50cc blok en cilinder erop voor de keuring en toen weer blazen met 80 blok!
 

Dit topic is 1467 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved