Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vraagje ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 520 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13779 - Vraagje ?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 961 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rubn 1-12-2003 18:06 Print topicpost

Posts: 618
Ik wil op mijn MT een 70 polini steken er zit nu een gewoon Std. 50 blokje op. Wat moet ik allemaal veranderen ?
Alvast bedankt
 
Live to Ride, Ride to Live !!!

Bullet 1-12-2003 18:09 Print reply

Posts: 12150
eehmm 50 der af en polini 70 cil der op?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Rubn 1-12-2003 18:10 Print reply

Posts: 618
Moet je niets aan je ontsteking, kop ofzo veranderen ?
 
Live to Ride, Ride to Live !!!
martinus83 1-12-2003 18:11 Print reply

Posts: 3718
neej nie perse..ff nagaan op je zuiegr je kop nie neukt en mss es een keer je ontsteking vervroege (met de klok mee draaie was et tog?)
 
Rubn 1-12-2003 18:13 Print reply

Posts: 618
Bedankt, ik dacht dat ik heel mijn ontsteking moest veranderen . PAst een std. 50 kop op een 70 ??
 
Live to Ride, Ride to Live !!!
jeroen 1-12-2003 18:14 Print reply

Posts: 15066
Kan, maar beter keer 70kop zoeken.

Heb zelf ook bijna jaar met 50 kop rondgereden
 
maart 1-12-2003 18:16 Print reply

Posts: 717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

Kan, maar beter keer 70kop zoeken.

Heb zelf ook bijna jaar met 50 kop rondgereden


wat voorn cilinder had je, en maakte het verschil veel uit?


en voor rubn, een grotere carb zou ook wel mooi zijn, verhoog je de prestaties mee
 
Rubn 1-12-2003 18:18 Print reply

Posts: 618
Ik had org. 50 cinlinder met 16 mm keihin carb.
Kga dan zo'n 70 druk kopje kopen en miss 18 of 20 mm carb?
 
Live to Ride, Ride to Live !!!
Rubn 1-12-2003 18:19 Print reply

Posts: 618
Met grotere carb, vergroot je verbruik er dan niet mee ?
Ik zou graag zo zuinig mogelijk rijden.
 
Live to Ride, Ride to Live !!!
jeroen 1-12-2003 18:20 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rubn

Met grotere carb, vergroot je verbruik er dan niet mee ?
Ik zou graag zo zuinig mogelijk rijden.


Ja, maar is wel beter, sneller optrekken enzo.

Och, met kleinere diameter kop heb je iets meer compressie, maar et is niet echt beter.
 
martinus83 1-12-2003 18:22 Print reply

Posts: 3718
70 kop hoef nie perse, mss wel beter ivm kopneuker..ff op lette dus...18 of 20 carb is wel iets teveel van tgoei mss, 16 is ok zat ....maar as je de mogelijkheid heb kun jet altijd probere, 18 keihin rijd denk et lekkerste of een 16 keihin of 16 mik..20 keihin met buitensproeier is wle leuk maar nie superfijn..
 
maart 1-12-2003 18:25 Print reply

Posts: 717
een 18 of 20 is echt niet te groot voor een 70 hoor, ik zou een keihin 18 erop zetten, die verbruikt nietoveel, en rijd lekker.

een 20 keihin met buitensproeier????? die heb ik nog niet gezien, waar kan je die kopen?
 
Sampers 1-12-2003 18:25 Print reply

Posts: 1231
als je een grotere carbu op een origineele cilinder zet haalt dat dan veel uit? of op een 50cc snel?
 
marginaal is terminaal | tsjek http://www.brommerforum.nl/showtopic/21017
jeroen 1-12-2003 18:26 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maart??h

een 18 of 20 is echt niet te groot voor een 70 hoor, ik zou een keihin 18 erop zetten, die verbruikt nietoveel, en rijd lekker.

een 20 keihin met buitensproeier????? die heb ik nog niet gezien, waar kan je die kopen?


20 mikuni.
 
Rubn 1-12-2003 18:38 Print reply

Posts: 618
Kga een 18 keihin kopen, kheb een 2de hands gevonden voor 50 euro
 
Live to Ride, Ride to Live !!!
jupiler 1-12-2003 19:50 Print reply
Posts: 846
da is beter ook , 18 keihin is een stuk zuiniger dan 20 mik
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk

Dit topic is 961 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved