Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wil maar niet sneller...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 674 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13755 - wil maar niet sneller...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1427 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mathijs-Arie 11-12-2003 17:34 Print reply
Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder

weet je wat je moet doen?
80cc blok kopen







maar je hebt wel gelijk
 
superior mt7 11-12-2003 20:54 Print reply

Posts: 2675
heb net nog eens de kop eraf gehaald om te kijken of de poorten wel helemaal openen ...ze openen allemaal net op het randje, alleen de poort die precies richting de carb. staat opent niet helemaal.. ide is ook in lenkte richting gezien wat langer . Zou dit het probleem kunnen zijn? schat zon 20-25 procent dat ie niet opent.
zou snelle reactie op prijs stellen want dan kan ik voor de meeting nopg even een stapel voetpakkingen halen
 
V8
SkaBla [Pim] 11-12-2003 22:14 Print reply

Posts: 4659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

heb net nog eens de kop eraf gehaald om te kijken of de poorten wel helemaal openen ...ze openen allemaal net op het randje, alleen de poort die precies richting de carb. staat opent niet helemaal.. ide is ook in lenkte richting gezien wat langer . Zou dit het probleem kunnen zijn? schat zon 20-25 procent dat ie niet opent.
zou snelle reactie op prijs stellen want dan kan ik voor de meeting nopg even een stapel voetpakkingen halen

die poort waar jij het over hebt gaat waarschijnlijk open als de zuiger op z'n hoogste punt is..heeft tsx ook...
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Ja Weh nou 11-12-2003 22:39 Print reply

Posts: 2242
ik heb met de zelfde setup gereden als jou, en ik had precies hetzelfde, ik heb er toen ook nog een bovenlangse proma op gehad, maar die liep precies hetzelfde, mischien dat die uitlaatpoort was bewerkt van die MB, wil nog weleens uitmaaken
 
HTS Autotechniek
gijsd 12-12-2003 14:13 Print reply

Posts: 327
Je moet zelf met de dremel aan de gang gaan. Je zou je inlaatpoort in de cilinder groter moeten maken, anders helpt een grotere carb ook niks.

Was ook met m'n suzuki ER. Ik had 21 mm carb eropgezet, maar de inlaat in m'n cilinder was maar 16mm. Dremel gekocht uitgeboord en het was weer goed. ging van 80 eerst naar 100
 
huh 12-12-2003 17:04 Print reply
Posts: 1755
Kheb ongeveer hetzelfde probleem met een 70 eurokitje, maar goed...

Ga vooral niet blindelings in je cilinder lopen hakken zoals hier wordt voorgesteld (= /), 70 Zeta moet zonder aanpassingen wel wat harder kunnen als 80 denk ik zo...

Ik rij met mn 70 eurokit nou 90 op digiteller, is ongeveer 85 en dat nog met flinke wind mee...

Ik ga gewoon proberen em zwaarder te vertanden en kijken wat ie dan doet. Ik denk dat jij dat ook maar moet doen, zeker als je ervan overtuigt bent dat je afstelling e.d. perfect is.

Dat alle poorten niet helemaal 100% openen zal in de praktijk waarschijnlijk wel meevallen, ik denk persoonlijk dat al dat ophogen echt niet de snelheid/vermogenswinst met zich mee zal brengen die jij verwacht, maar goed.
 

Dit topic is 1427 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved