maar zit daar dan ook een draadloos stuk aan ??
je weet wel die door je lagers heen gaat ?
want dat is een passing die moet ook bewaard blijven anders gaat je wiel nog op zijn eigen weg !!!
maar da harden kost helemaal niks joh
me pa moet dagelijks spullen harden
dus kan zo meegeven maar hoor net van hem dat die behandeling te hard is dan breekt de as al naar 10000 km zelf doormidden omdat het teveel trillingen te verduren krijgt dus moet gewoon of een hele voorraad assen inslaan of een laten maken van c60 of van c45s
dan heb je goed spulletje
ik moet dan maar even bij mij op school die shit draaien in draaibank en dan de 6 kant eraan frezen met moduul
hehe ik kan nog maar juist iets aan elkaar lassen met bagetten ( een stalen pin met verschillende stoffen rond om de hoge temp samen op een plaats te houden ) kweet niet hoe het noemt (tig tag , mig of mag)
in het 5de jaar ga ik automechanica doen .
khad precies hetzelfde met de 125cc en die assen van de bromhoer man wat een troep zeg...(zelfde als op 50cc.nl) zat nog geen 2 weken in mijn MT met 70 cc en hij was al krom
echt troep
mijn lul is nog harder als hij stijf is
Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 27-11-2003 22:57
Idd lat er gewoon 1 draaien bij een metaal bedrijf of doe dat zelf gewoon ijzer heb een treksterkte van 360N/mm2 oftewel 36 kilo per mm2 maar aangezien er nog al wat kracht opp te staan komt kan het snel slijten of kapot gaan(zijn je lagers nog perfect met rotte lagers slijten ze ook harder..)
Groetjes E
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<